Ve druhé dominantní sezóně Mercedesu po přechodu na hybridní turbomotory mu nejblíže bylo Ferrari, které letos dokázalo vyhrát tři závody - v Malajsii, v Maďarsku a v Singapuru. A v roce 2016 se náskok Mercedesu podle Laudy ještě sníží.
"Ferrari bude schopné vyvíjet své šasi, aerodynamiku a pohonnou jednotku snadněji než my. Mercedes tvrdě pracoval na tom, aby měl pohonnou jednotku připravenou pro novou hybridní éru, ale náš vývojový potenciál bude v tuto chvíli nižší," upozorňuje šéf Mercedesu.
"V Maranellu vždy tvrdili, že jsme měli s hybridním pohonem více zkušeností než konkurence, a tato výhoda nám umožnila si udržet náskok až do konce sezóny," uznává 66letý Rakušan, který získal s Ferrari dva mistrovské tituly v letech 1975 a 1977.
Klíčové podle něj budou první tři závody, které ukážou, zda je Ferrari schopné s Mercedesem válčit o titul: "Věřím, že první tři závody budou kritické pro pochopení toho, kam zamíří titul. Ferrari se vrátilo ke konkurenceschopnosti - stačí se jen podívat, jaký náskok stáhli mezi roky 2014 a 2015."
A udělají další pokrok. Vettel nám dal o čem přemýšlet. Je rychlým pilotem, vyhrál spoustu závodů a jeho hlad po vítězství v této sezóně ještě vzrost," upozorňuje Lauda v rozhovoru pro La Gazzetta dello Sport.