K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

Mercedes varuje před vývojovým potenciálem Ferrari

Petr Hlawiczka, 29. prosince 2015, 06:30 Google+

Nevýkonný ředitel Mercedesu Niki Lauda varuje před tím, že jejich hlavní soupeř - Ferrari - bude mít v sezóně 2016 větší vývojový potenciál než jejich tovární tým.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Lewis Hamilton před Sebastianem Vettelem v Malajsii

Lewis Hamilton před Sebastianem Vettelem v Malajsii | foto: Daimler AG

Sdílejte článek

Ve druhé dominantní sezóně Mercedesu po přechodu na hybridní turbomotory mu nejblíže bylo Ferrari, které letos dokázalo vyhrát tři závody - v Malajsii, v Maďarsku a v Singapuru. A v roce 2016 se náskok Mercedesu podle Laudy ještě sníží.

"Ferrari bude schopné vyvíjet své šasi, aerodynamiku a pohonnou jednotku snadněji než my. Mercedes tvrdě pracoval na tom, aby měl pohonnou jednotku připravenou pro novou hybridní éru, ale náš vývojový potenciál bude v tuto chvíli nižší," upozorňuje šéf Mercedesu.

"V Maranellu vždy tvrdili, že jsme měli s hybridním pohonem více zkušeností než konkurence, a tato výhoda nám umožnila si udržet náskok až do konce sezóny," uznává 66letý Rakušan, který získal s Ferrari dva mistrovské tituly v letech 1975 a 1977.

img-responsive

Na Ferrari a Vettela si budeme muset dát pozor, upozorňuje Lauda | foto: Mercedes AMG F1 Team

Klíčové podle něj budou první tři závody, které ukážou, zda je Ferrari schopné s Mercedesem válčit o titul: "Věřím, že první tři závody budou kritické pro pochopení toho, kam zamíří titul. Ferrari se vrátilo ke konkurenceschopnosti - stačí se jen podívat, jaký náskok stáhli mezi roky 2014 a 2015."

A udělají další pokrok. Vettel nám dal o čem přemýšlet. Je rychlým pilotem, vyhrál spoustu závodů a jeho hlad po vítězství v této sezóně ještě vzrost," upozorňuje Lauda v rozhovoru pro La Gazzetta dello Sport.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Mercedes varuje před vývojovým potenciálem Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Daniel Ricciardo s Red Bullem

Ricciardo v 1. tréninku o 4 tisíciny před Hamiltonem, v neděli ale odstartuje jako poslední

Valtteri Bottas v tréninku ve Francii

Mercedes potvrzuje i druhého jezdce, kdo bude v roce 2019 týmovým kolegou Hamiltona?

Fernando Alonso při fotbalovém utkání

Alonso v rádiu naříkal jako Neymar, ohodnotil Magnussen + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Británie

Leclerc by s přestupem k Ferrari neměl spěchat, myslí si Vettel

Čtyřnásobný mistr světa Lewis Hamilton

Mercedes se s Hamiltonem dohodl na prodloužení smlouvy o 2 roky. Kolik ho to bude stát?

Stoffel Vandoorne s otevřeným zadním křídlem svého McLarenu MCL33

Vandoorne věří, že toho dělá dost pro setrvání u McLarenu, Alonso očekává těžký víkend

Eric Boullier ve svém posledním závodu s McLarenem

Boullier padl u McLarenu jako obětní beránek neprávem, říká Coulthard

Ztráta Renaultu na špici se žel nemění

Zlepšení motoru Ferrari na Renault zapůsobilo. Přiznává, že nic nestáhl

Kevin Magnussen a Romain Grosjean se letos těší z podstatně lepší formy svých vozů

Může za markantní vzestup Haasu jeden muž? Jezdci i vedení to naznačují

Carlos Sainz s Renaultem RS18

Renault musí řešit alternativu za Sainze, v budoucnu chce vychovávat vlastní talenty

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. RÄ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Kimi Räikkönen v Brazílii

Alesi: Räikkönen je pro Vettela správným kolegou, Ferrari moc ztrácet nebude

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ferrari a Red Bull větří šanci, Mercedes teď podle Ricciarda vypadá zranitelně

  2. Mercedes se těší tím, že má stále lepší auto než Ferrari - udělal jen více chyb

  3. Honda doufá v další zisky, Red Bull ji povolil u Toro Rosso experimenty za cenu penalizací

  4. Boullier padl u McLarenu jako obětní beránek neprávem, říká Coulthard

  5. Zlepšení motoru Ferrari na Renault zapůsobilo. Přiznává, že nic nestáhl

  6. Co vlastně potřebuje F1 a její fanoušci?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud