187 ku 67 - tak dopadlo letošní skore ve prospěch Red Bullu. Jenomže hodnotit výkonnost obou stájí pouze podle zisku bodů může být zavádějící, už letos měly v několika případech vozy Toro Rosso navrch a o dost bodů je připravila velká porce smůly. Letos měly oba týmy k dispozici stejnou pohonnou jednotku, jenže to se od příštího roku změní.
Red Bull bude příští rok pokračovat s Renaultem (přeznačeným na TAG Heuer) a Toro Rosso se vrátí k Ferrari (k dispozici ale bude mít pouze specifikaci 2015). Helmut Marko si dokáže představit, že juniorská stáj bude rychlejší než mateřský tým, jak prozradil v televizním rozhovoru pro 'ServusTV', kde diskutoval s Nikim Laudou.
"Pokud Renault nepřídá koně, pak bude Toro Rosso rychlejší." Podle Rakušana má tým se sídlem ve Faenze dobrý technický tým a motor, který "je o 80 koní silnější než jejich dosavadní pohonná jednotka" . Podle Nikiho Laudy je Ferrari pro Mercedes už teď velkou hrozbou: "Celý tým Mercedesu se musí udržet v pozoru.
Ferrari se zezadu pořád přibližuje, což je vždy velmi dobrou motivací. My musíme tvrdě pracovat a pak uvidíme, co se stane." Podle krajana Nikiho Laudy, Helmuta Marka, je třeba se před sezonou 2016 zaměřit na stavbu šasi.
"Výzvou pro rok 2016 je postavit dobré šasi. Zároveň je ale třeba mít na paměti rok 2017, kdy dojde k velkým změnám v pravidlech. Půjde o prakticky nová auta. I na velké týmy jako Mercedes nebo na nás to klade velké nároky," zakončil Helmut.