Zastávky v boxech: Mercedes za 2,6 sekundy, Alonso s nejdelším stintem

Petr Hlawiczka, 26. října 2015, 00:50 Google+

AUSTIN - ZASTÁVKY V BOXECH A PNEUMATIKOVÉ STRAGIE; Jak si vedly týmy během Velké ceny Spojených států v boxech? A s jakými strategiemi nastoupili piloti do závodu, který začínal na mokré trati?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Pirelli

Pirelli | foto: Pirelli

Sdílejte článek

Nejrychlejší zastávka byla k vidění v 43. kol, kdy Mercedes přezul nyní již trojnásobného mistra světa, Lewise Hamiltona, za 2,6 sekundy. Je první zastávku zvládli za 2,8 s, u Nica Rosberga pracovali o něco pomaleji: 3,1 a 2,7 sekundy.

Všechny tři zastávky pod tři sekundy zvládl také Red Bull v případě Daniela Ricciarda: dvě za 2,9 a jednu za 2,7 sekundy. Pod tři sekundy se pak dostalo už jen Ferrari při odbavování Vettela v 43. kole (2,7 s).

Přehled zastávek v boxech v Austinu

Přehled zastávek v boxech v Austinu | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Velká cena Spojených států vypsaná na 56 kol začínala na mokré a končila na suché trati. Ovlivnily ji dvě fáze virtuálního a dvě fáze skutečného safety caru. Zdálo se, že ti, kteří zastavili při jeho prvním výjezdu, jsou ve výhodě, po havárii velmi často chybujícího Kvjata o ní ale přišli.

Všichni startovali na přechodných pneumatikách a se dvěma zastávkami si během závodu vystačili jen piloti Mercedesu, Pérez a Verstappen. Ostatní klasifikovaní jezdci stavěli třikrát, výjimkou byl jen Nasr, jenž se v boxech objevil pětkrát.

Pneumatikové strategie Velké ceny Spojených států 2015

Pneumatikové strategie Velké ceny Spojených států 2015 | zdroj: Pirelli

Nejdelší stint na intermediálkách, čítající 19 kol, byl k vidění u 7 pilotů: u Hülkenberga, Kvjata, Péreze, Räikkönena, Ricciarda, Rosberga a Sainze. Na středně-tvrdé směsi zvládl Pérez s Rossim 29 kol, na té měkké Alonso 30 kol, tj. 53,6 % délky závodu.

Vytisknout

Diskuze: Zastávky v boxech: Mercedes za 2,6 sekundy, Alonso s nejdelším stintem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Nico Rosberg v Austinu

Nejrychlejší kolo závodu předvedl poražený Rosberg

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

  2. Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

  3. Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

  4. Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud