DISKUZE K ČLÁNKU Podle Webbera je Red Bull pod gilotinou, kritizuje i současný stav F1

Před několika hodinami jsme přinesli rozhovor s Australanem Markem Webberem, a jak je vidět, jeho zájem o F1 je skutečně intenzivní. Vyjádřil se k situaci týmu Red Bull, ve kterém strávil sedm sezón a odjel v jeho kokpitu 129 Grand Prix.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Podle Webbera je Red Bull pod gilotinou, kritizuje i současný stav F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 18.10.2015 12:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 10 lidí) 15.10.2015 15:20
Pravdivá slova, akorát v jedné věci bych ho… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 15.10.2015 13:25
Dobře to řekl. Ale asi se nic moc nezmění.… »
» mi88ki (Hlasovalo 6 lidí) 15.10.2015 15:10
Marek to řekl přesně, závodění v ploužení je o… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Nevím, nikdy jsem neviděl zadání od FIA. Pokud to FIA chtěla, pak je vina na její straně. Jen pak nechápu, že Michelin chtěl tyto věci odstranit.
Nic proti tvému vkusu. Mně osobně celkem vadí, že jezdci jezdí několik sekund za možnostmi vozu a nerozhoduje tudíž jejich umění být co nejrychlejší, ale co nejohleduplnějsí k pneumatikám. Je to jistě také druh umění a zaslouží obdiv, ale nepatří to spíš do soutěží typu Ekorally, místo do vrcholné rychlostní disciplíny?

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

89.102.220.XXX
To není úplná pravda. FIA měla požadavek aby gumy postupně zpomalovaly právě proto, aby bylo vidět více předjíždění. To také není vina Pirelli, že to takhle FIA chce. Mě osobně zpomalování vyhovuje. Vadí mi spíš žmolky díky kterým je pak jen jedna stopa a zbytek je pasé...

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

78.102.41.XXX
Nesouhlasím... Když se podívá na toho Sennu, tak ten v těch zatáčkách jezdil ještě pomaleji, protože měl samozřejmě o několik generací starší vůz... Ano v rámci jedné zatáčky neuvidíte pořádný rozdíl mezi F1, GP2, GP3... Ale opět argumentace na hlavu postavená. F1 je rychlejší o cca 5 sec na kolo. Okruhy měří obvykle kolem 5000m... Takže F1 získá 1 sec na cca 1000m... Kdyby zatáčka měřila 100m a to obvykle neměří, tak je v ní F1 rychlejší o 0,1 sec... Skutečně nepoznáte rozdíl... Byl jsem v Brně na MotoGP a tam to není jiné...

Rychlost s atraktivitou nemá co dělat... Atraktivita je spojená se souboji na trati... V GP2 může vyhrát závod teoreticky každý, prakticky o to bojuje cca pol. startovního pole... V F1 je bohužel rozhodnuto téměř před startem... Člověk jinak vnímá rychlost, když jezdci soupeří kolo na kolo (To jezdí podstatně pomaleji než na čistém vzduchu) a jinak když krouží sám... Děsím se snah o zatraktivnění skrz zvýšení rychlosti... To si myslím, že může F1 více uškodit než prospět... Čím rychlejší vozy budou v zatáčkách tím později a méně do nich budou brzdit... Tím hůř se bude předjíždět... Pokud chtějí zvýšit nároky na jezdce, tak jsou jiné způsoby => Seberte mu různé asistenty, horší brzdy, slabší posilovač, ruční páka, omezení komunikace s týmem...

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Už jsme to asi probírali: Dají se udělat gumy, které vydrží omezený počet kol, ale nemusí se tak urputně šetřit. A hlavně nemusí každé kolo výrazně zpomalovat. To "určitě" už nebylo zadání FIA a Michelin sliboval v tomto gumy lepší.
Ale samozřejmě vinou FIA nemá Pirelli možnost kvalitního testování.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

89.102.220.XXX
To ale není chyba Pirelli :) To je chyba vedení F1 a FIA, že takové pneumatiky chtějí. Kdyby chtěli takové, které vydrží celý závod při plném plynu, tak Pirelli takové dodá. Ale to by už nikdo neměl potřebu zajíždět do boxů... A se sjetýma pneumatikama se na trati odehraje alespoň nějaké to předjetí protože kdyby měli všichni stejně staré pneu, tak předjede leda Mercedes nebo Williams a to jen na rovinkách :D

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Pravdivá slova, akorát v jedné věci bych ho poopravil. Maschitzovi se situace nevymkla z rukou, on si ji vymkl sám.

+ 10 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
Marek to řekl přesně, závodění v ploužení je o ničem.

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Dobře to řekl. Ale asi se nic moc nezmění. Pirelli zůstává, takže se zrychlí o 5s kvalifikaci a v závodě budou opět šetřit. Na jízdním stylu se nic nezmění. 05

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama