DISKUZE K ČLÁNKU Podle Webbera je Red Bull pod gilotinou, kritizuje i současný stav F1

Před několika hodinami jsme přinesli rozhovor s Australanem Markem Webberem, a jak je vidět, jeho zájem o F1 je skutečně intenzivní. Vyjádřil se k situaci týmu Red Bull, ve kterém strávil sedm sezón a odjel v jeho kokpitu 129 Grand Prix.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Podle Webbera je Red Bull pod gilotinou, kritizuje i současný stav F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 18.10.2015 12:11 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Dobře to řekl. Ale asi se nic moc nezmění. Pirelli zůstává, takže se zrychlí o 5s kvalifikaci a v závodě budou opět šetřit. Na jízdním stylu se nic nezmění. 05

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      89.102.220.XXX
      To ale není chyba Pirelli :) To je chyba vedení F1 a FIA, že takové pneumatiky chtějí. Kdyby chtěli takové, které vydrží celý závod při plném plynu, tak Pirelli takové dodá. Ale to by už nikdo neměl potřebu zajíždět do boxů... A se sjetýma pneumatikama se na trati odehraje alespoň nějaké to předjetí protože kdyby měli všichni stejně staré pneu, tak předjede leda Mercedes nebo Williams a to jen na rovinkách :D

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Už jsme to asi probírali: Dají se udělat gumy, které vydrží omezený počet kol, ale nemusí se tak urputně šetřit. A hlavně nemusí každé kolo výrazně zpomalovat. To "určitě" už nebylo zadání FIA a Michelin sliboval v tomto gumy lepší.
        Ale samozřejmě vinou FIA nemá Pirelli možnost kvalitního testování.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • skejpa

          skejpa

          89.102.220.XXX
          To není úplná pravda. FIA měla požadavek aby gumy postupně zpomalovaly právě proto, aby bylo vidět více předjíždění. To také není vina Pirelli, že to takhle FIA chce. Mě osobně zpomalování vyhovuje. Vadí mi spíš žmolky díky kterým je pak jen jedna stopa a zbytek je pasé...

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Nevím, nikdy jsem neviděl zadání od FIA. Pokud to FIA chtěla, pak je vina na její straně. Jen pak nechápu, že Michelin chtěl tyto věci odstranit.
            Nic proti tvému vkusu. Mně osobně celkem vadí, že jezdci jezdí několik sekund za možnostmi vozu a nerozhoduje tudíž jejich umění být co nejrychlejší, ale co nejohleduplnějsí k pneumatikám. Je to jistě také druh umění a zaslouží obdiv, ale nepatří to spíš do soutěží typu Ekorally, místo do vrcholné rychlostní disciplíny?

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama