DISKUZE K ČLÁNKU Podle Webbera je Red Bull pod gilotinou, kritizuje i současný stav F1
Před několika hodinami jsme přinesli rozhovor s Australanem Markem Webberem, a jak je vidět, jeho zájem o F1 je skutečně intenzivní. Vyjádřil se k situaci týmu Red Bull, ve kterém strávil sedm sezón a odjel v jeho kokpitu 129 Grand Prix.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Podle Webbera je Red Bull pod gilotinou, kritizuje i současný stav F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Fanda.LH
03:49 17.10.2015 78.102.41.XXXNesouhlasím... Když se podívá na toho Sennu, tak ten v těch zatáčkách jezdil ještě pomaleji, protože měl samozřejmě o několik generací starší vůz... Ano v rámci jedné zatáčky neuvidíte pořádný rozdíl mezi F1, GP2, GP3... Ale opět argumentace na hlavu postavená. F1 je rychlejší o cca 5 sec na kolo. Okruhy měří obvykle kolem 5000m... Takže F1 získá 1 sec na cca 1000m... Kdyby zatáčka měřila 100m a to obvykle neměří, tak je v ní F1 rychlejší o 0,1 sec... Skutečně nepoznáte rozdíl... Byl jsem v Brně na MotoGP a tam to není jiné...
Rychlost s atraktivitou nemá co dělat... Atraktivita je spojená se souboji na trati... V GP2 může vyhrát závod teoreticky každý, prakticky o to bojuje cca pol. startovního pole... V F1 je bohužel rozhodnuto téměř před startem... Člověk jinak vnímá rychlost, když jezdci soupeří kolo na kolo (To jezdí podstatně pomaleji než na čistém vzduchu) a jinak když krouží sám... Děsím se snah o zatraktivnění skrz zvýšení rychlosti... To si myslím, že může F1 více uškodit než prospět... Čím rychlejší vozy budou v zatáčkách tím později a méně do nich budou brzdit... Tím hůř se bude předjíždět... Pokud chtějí zvýšit nároky na jezdce, tak jsou jiné způsoby => Seberte mu různé asistenty, horší brzdy, slabší posilovač, ruční páka, omezení komunikace s týmem... -
-
skejpa
00:04 16.10.2015 89.102.220.XXXTo ale není chyba Pirelli :) To je chyba vedení F1 a FIA, že takové pneumatiky chtějí. Kdyby chtěli takové, které vydrží celý závod při plném plynu, tak Pirelli takové dodá. Ale to by už nikdo neměl potřebu zajíždět do boxů... A se sjetýma pneumatikama se na trati odehraje alespoň nějaké to předjetí protože kdyby měli všichni stejně staré pneu, tak předjede leda Mercedes nebo Williams a to jen na rovinkách :D-
Mike17
20:18 16.10.2015 93.99.87.XXXUž jsme to asi probírali: Dají se udělat gumy, které vydrží omezený počet kol, ale nemusí se tak urputně šetřit. A hlavně nemusí každé kolo výrazně zpomalovat. To "určitě" už nebylo zadání FIA a Michelin sliboval v tomto gumy lepší.
Ale samozřejmě vinou FIA nemá Pirelli možnost kvalitního testování.-
skejpa
10:50 18.10.2015 89.102.220.XXXTo není úplná pravda. FIA měla požadavek aby gumy postupně zpomalovaly právě proto, aby bylo vidět více předjíždění. To také není vina Pirelli, že to takhle FIA chce. Mě osobně zpomalování vyhovuje. Vadí mi spíš žmolky díky kterým je pak jen jedna stopa a zbytek je pasé...-
Mike17
12:11 18.10.2015 93.99.87.XXXNevím, nikdy jsem neviděl zadání od FIA. Pokud to FIA chtěla, pak je vina na její straně. Jen pak nechápu, že Michelin chtěl tyto věci odstranit.
Nic proti tvému vkusu. Mně osobně celkem vadí, že jezdci jezdí několik sekund za možnostmi vozu a nerozhoduje tudíž jejich umění být co nejrychlejší, ale co nejohleduplnějsí k pneumatikám. Je to jistě také druh umění a zaslouží obdiv, ale nepatří to spíš do soutěží typu Ekorally, místo do vrcholné rychlostní disciplíny?
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (19:30 - 20:30)
- 2. Trénink (23:00 - 00:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:00)
-
Neděle
- Závod (20:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek