DISKUZE K ČLÁNKU Podle Webbera je Red Bull pod gilotinou, kritizuje i současný stav F1

Před několika hodinami jsme přinesli rozhovor s Australanem Markem Webberem, a jak je vidět, jeho zájem o F1 je skutečně intenzivní. Vyjádřil se k situaci týmu Red Bull, ve kterém strávil sedm sezón a odjel v jeho kokpitu 129 Grand Prix.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Podle Webbera je Red Bull pod gilotinou, kritizuje i současný stav F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 18.10.2015 12:11 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    78.102.41.XXX
    Nesouhlasím... Když se podívá na toho Sennu, tak ten v těch zatáčkách jezdil ještě pomaleji, protože měl samozřejmě o několik generací starší vůz... Ano v rámci jedné zatáčky neuvidíte pořádný rozdíl mezi F1, GP2, GP3... Ale opět argumentace na hlavu postavená. F1 je rychlejší o cca 5 sec na kolo. Okruhy měří obvykle kolem 5000m... Takže F1 získá 1 sec na cca 1000m... Kdyby zatáčka měřila 100m a to obvykle neměří, tak je v ní F1 rychlejší o 0,1 sec... Skutečně nepoznáte rozdíl... Byl jsem v Brně na MotoGP a tam to není jiné...

    Rychlost s atraktivitou nemá co dělat... Atraktivita je spojená se souboji na trati... V GP2 může vyhrát závod teoreticky každý, prakticky o to bojuje cca pol. startovního pole... V F1 je bohužel rozhodnuto téměř před startem... Člověk jinak vnímá rychlost, když jezdci soupeří kolo na kolo (To jezdí podstatně pomaleji než na čistém vzduchu) a jinak když krouží sám... Děsím se snah o zatraktivnění skrz zvýšení rychlosti... To si myslím, že může F1 více uškodit než prospět... Čím rychlejší vozy budou v zatáčkách tím později a méně do nich budou brzdit... Tím hůř se bude předjíždět... Pokud chtějí zvýšit nároky na jezdce, tak jsou jiné způsoby => Seberte mu různé asistenty, horší brzdy, slabší posilovač, ruční páka, omezení komunikace s týmem...

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama