Valtteri Bottas dojel na pátém místě, ale Felipe Massa, jenž se také pohyboval na bodech, musel po kolizi s Hülkenbergem a následné poruše převodovky ze závodu odstoupit. Williams se v pomalých zatáčkách trápil s nedotáčivostí, proto letos v Monaku či v Maďarsku zaostal za očekáváními. Na nápravě však usilovně pracoval, což minulý víkend přineslo své ovoce.
"V poslední době jsme dosáhli velkého průlomu, pokud jde o vyždímání rychlosti z nich na takovém okruhu. Odvedli jsme na tom skvělou práci, od Monaka jsme se jí neustále věnovali. Přimět vůz k tomu, aby za určitých podmínek fungoval, to pro nás bylo trochu problémem," přiznává Smedley.
"Opravdu až v posledních týdnech jsme došli k závěrům týkajícím se té práce a toho, jak bychom to mohli zlepšit. Přišli jsme na to, že něco bychom mohli zlepšit samotným nastavením, jak jsme to udělali tento víkend, zatímco část toho musí vzejít z kreslicího prkna a vědeckých učebnic.
Rozhodně jsme opravdu dosáhli velkého pokroku. Kdybychom se i se stejným vozem vrátili do Maďarska, tak byste na základě tohoto víkendu mohli vidět, že bychom si na tomto druhu okruhů vedli podstatně lépe," pokračuje Smedley.
Pilot Valtteri Bottas s ním částečně souhlasí: "Víme, jak lépe provozovat auto na tomto typu tratí a jak přistoupit k nastavení vozu. Dosáhli jsme pokroku, ale zcela jsme to nevyřešili, protože jsme viděli, jak blízko jsme byli Ferrari v Monze a jak daleko jsou na takovýchto tratích. Věřím, že zbývá ještě spousta věcí, které můžeme dělat lépe.