Smlouvu pro celý letošní rok, na rozdíl od kolegy Roberta Merhiho, podepsal Stevens v únoru. V posledních závodech ho mladý Španěl začal porážet, přesto Will doufá, že i nadále bude u Manoru pokračovat. Za otázku, zda usiluje o nový kontrakt čtyřiadvacetiletý Brit opáčil: "Už jsem se do toho pustil."
Stevens kromě líčení svých snah také zhodnotil své dosavadní působení v F1. "Mám s týmem dobrý vztah a pro příští rok bychom se určitě dostali výš. Jako pilot chci pochopitelně mít co nejlepší startovní pozici, a kdo ví, co se příští sezónu stane? Po celou dobu svého působení u Manoru jsem chtěl dokázat, že jsem byl na formuli 1 připraven. Dle mého názoru jsem dostatečně rychlý, dosahujeme na naše možnosti solidních výsledků, takže doufám, že zlepšení není utopií. V této chvíli netuším, kde získám smlouvu, jako pilot bych chtěl mít v této oblasti co nejdříve jistotu. Proto vyvíjím v zákulisí jisté snahy a doufám, že už brzy budu vědět co a jak."
Stevens je přesvědčen, že doposud bezkonkurenčně nejhorší tým startovního pole bude příští rok důstojnějším soupeřem. "Moc dobře znám ony tréninkové procesy, kdy se snažíte udělat správnou volbu a dosáhnout co nejlepšího výsledku. Teď se týmu rýsuje s ohledem na sezónu 2016 zajímavá budoucnost - zbrusu nové auto a proto jsem si jist, že jeho vývoj bude úspěšný. Stejně jako lidé od Manoru cítí možný skok kupředu, tak i já vidím setrvání v tomto týmu jako správnou volbu, bylo by krásné být další rok součástí tohoto projektu, už jenom proto, že jsem si zde vybudoval dobré vztahy a tedy i dobrý předpoklad pro další ročník," dodává Will.
Je otázkou, kdo by z týmové dvojice Manoru vypadl v případě, že by se realizovalo spojení s Mercedesem, pak by nejspíš o jedno místo v týmu usiloval Pascal Wehrlein. Už jsme uváděli, že německá stáj má eminentní zájem, aby se dvacetiletý pilot zapojil do závodního procesu.