Ecclestone, který si vyzkoušel v F1 různé posty, od závodního kokpitu přes manažera a šéfa týmu až k vedoucí funkci formule 1 samotné, na oficiálních stránkách F1 uvedl, že jeho vyvolenými piloty by byli Jochen Karl Rindt a Fernando Alonso.
Není bez zajímavosti, že právě o Rakušana Rindta, pocházejícího z neměcké Mohuče, se Ecclestone nějaký čas staral, byl přítomen i jeho tragickému skonu v tréninku na Grand Prix Itálie na Monze 1970. Jochen se stal jediným mistrem světa in memoriam, v následujících čtyřech závodech, které do konce roku chyběly, už jeho bodový zisk nikdo nedokázal překonat.
Pokud bychom sečetli výkony obou vybraných pilotů, napočítali bychom tři mistrovské tituly, 38 vítězství, 110 pódiových umístění, 32 pole-position a 24 nejrychlejších kol v závodě. Je jasné, že Rindtova kariéra byla podstatně kratší, zatímco Alonso pojede v Belgii na konci srpna 245. Grand Prix ve své kariéře, Rindt jich "stihl" pouze šedesát.
Jako týmového šéfa by Ecclestone zvolil kontroverzního Flavia Briatoreho, provázeného aférou Crashgate. Ital působil v týmech Benetton a Renault a právě on byl u toho, když Alonso získal v týmu žlutomodrých své dva mistrovské tituly.
Ohledně vozu by sáhl Ecclestone po Brabhamu BT 49C s motorem Ford, na němž Nelson Piquet získal svůj první mistrovský titul. Vůz konstruktéra Gordona Murraye vidali fanoušci na tratích závodů F1 v roce 1981 a 1982, tedy v době, kdy Ecclestone týmu Brabham šéfoval. Koupil jej na sklonku 1971 od Rona Tauranaca, kontstruktéra a společníka Jacka Brabhama, za 200 000 liber.