Po nepříjemném déšti, který zaléval rakouský okruh od pondělí a značně narušil i úterní testovací program, dostaly týmy Ferrari, Mercedes a Toro Rosso prototyp pneumatik s cílem prověřit jejich chování na trati. Pirelli díky jejich poznatkům hodlalo vyhodnotit jejich celkový vývoj.
"Začátek v Rakousku byl poněkud frustrující, když jsme ráno viděli to počasí," stěžoval si Hembery. "Naštěstí se odpoledne situace vylepšila a byl čas získat solidní data - ve středu už to bylo podstatně lepší. Musím také ocenit přístup Ferrari, Mercedesu a Toro Rosso, že nám tyto týmy dobrovolně otestovaly některé nové materiály, které přijdou na řadu v sezóně 2016. Bylo to důležité s ohledem na fakt, že už žádné oficiální sezónní testy nebudou," dodal Hembery.
FIA už zahájila výběrové řízení pro dodavatele pneumatik na období tří let 2017-2019. Pirelli má za soupeře francouzský Michelin - příští sezóna bude prozatím poslední, kdy bude fungovat jako výhradní dodavatel pneumatik pro formuli 1.