Nic oficiálního, ale nějaké motory asi budou

Daniel Šupa, 27. října 2004, 16:58 Google+

V F1 opět nastala zajímavá a pikantní situace a opět je plná otazníků a vyčkávání.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Fisichella, Giancarlo

Fisichella, Giancarlo | foto: Sauber Motorsport AG

Sdílejte článek

Formule 1 je obrovský a nemilosrdný obchod se vším od přívěsků na klíče až po pořádání závodů Grand Prix nebo koupě a prodeje celého týmu. Situace kolem motorů je aktuální a čas od času se objeví protichůdná informace.

Soukromé stáje Jordan a Minardi jsou zatím s odchodem Fordu bez motorů a ze strany FIA i odborné veřejnosti se ozývají hlasy, ať jim pře jen nějaké ty agregáty připraví a za rozumnou cenu prodají.

Na začátku sezony hovořila Toyota, Mercedes a Renault o tom, že alternativu zákaznických motorů zvažují. V průběhu roku zase že ji pro sezonu 2005 nestihnou a nejnověji se objevily zprávy o tom, že snad Renault a nebo Toyota skutečně motory poskytnou.

Své v této kauze jistě sehrává celková nejistá situace a především malý zájem velkých automobilek o osud menších týmů. „Raději budeme mít na dráze tři Ferrari...,“ nechal se slyšet Bernie Ecclestone, šéf FOM.

Ale ono to zase tak snadné není, rozhodně se to snáze řekne, než udělá. Tento týden zveřejnil Williams informaci, že třetí vůz na dráze znamená 10 milionů USD na sezonu navíc.

Samozřejmě, že si ho může Ferrari a Toyota dovolit, ale mohou to udělat i jiné automobilky? To je otázka. A co se dvěma vozy proti třem druhé stáje a jak se bude bodovat? „A není tedy lepší, aby se tu snažily Jordany, Minardi, Midlandy a Bahrajny se starými motory, za které nám ještě zaplatí,“ lámou si hlavu výrobci.

Svět sleduje F1 a není to jen o názoru šéfa automobilky, ale o situaci, na kterou musí reagovat nejlépe, jak mu možnosti a finanční prostředky umožní. Pokud bude mít Ferrari 3 vozy, bude je muset mít i Toyota, Renault a Honda.

Proto jsou i informace o přípravě zákaznických motorů velmi mlhavé a nejisté, všichni čekají na to, jak se věci vyvinou, ale nesmí zaspat...


Vytisknout

Diskuze: Nic oficiálního, ale nějaké motory asi budou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

B.A.R

Tým BAR Honda byl oceněn vyznamenáním

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  2. Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

  3. V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud