BAR hledí s nadějí k Hockenheimu

ar1, 17. července 2004, 12:56 Google+

Tým Lucky Strike BAR Honda zažil minulý víkend zklamání ze ztráty třetí pozice v závodě na okruhu v Silverstone.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
B.A.R

B.A.R | foto: Lucky Strike B.A.R Honda

Sdílejte článek

Tým se nyní soustředí na zbývajících sedm závodů, které ještě zbývají do konce šampionátu.

Navzdory ztrátě pódia v Silverstone, stále si drží třetí pozici v Poháru konstruktérů. Na druhou stranu, McLaren se vrátil mezi elitu, což dokazuje, že ve Formuli 1 není nic na dlouhou dobu.

I když tým má zatím jistou třetí pozici v průběžném hodnocení, vedení nenechává nic náhodě a poslal celý tým na testy do španělského Jerezu. Zde se objevili všichni tři jezdci týmu s Jensonem Butonem, Takumou Satem a Antony Davidsonem. Testovala se poslední verze motoru Honda, dokončil se testovací program pneumatik Michelin pro závod v Německu a také se pracovalo na vývoji aerodynamiky.

Jenson Button ke Grand Prix Německa:

„I když jsme zklamání ze ztráty třetí pozice v Silverstone, nebylo to tak špatné vzhledem ke zlepšené formě McLarenů. Vzhledem k blížícímu se závodu v Německu si myslím, že bychom měli mít na tomto okruhu silný vůz. Trať vyžaduje silný výkon, což my splňujeme beze zbytku. Lze zde velmi dobře předjíždět na konci cílové rovinky, což bude zajímavé pro diváky. Stadion je pro jezdce také velmi pěknou části tratě. Nyní se musíme soustředit na boj s Renaultem, k čemuž budeme potřebovat oba vozy na bodech.“


Takuma Sato on the German Grand Prix

„Závodil jsem na Hockenheimringu již v roce 2002, když byl okruh otevřen po jeho úpravách. Byl upraven do podoby velmi technického okruhu, který je atraktivní a lze na něm velmi dobře předjíždět. Silverstone byl pro mě těžký závod. V Jerezu jsem měl několik frustrujících okamžiků, ale na druhou stranu byli jsme svědky mnoho pozitivních okamžiků. Již se velmi těším na Německou Grand Prix.“

Okruh Hockenheim:
Délka závodu - 67 kol (306.458km)
Délka okruhu - 4.574 km
Start závodu - 13.00 GMT

Okruh byl znovu otevřen v roce 1966, poté, co zdejší originální „ovál“ byl rozdělen a následně na něm postavena klasická trať. Další velké úpravy proběhly právě v roce 2002. Okolí tratě bylo upraveno tak, aby okolní lesy nesvíraly trať tak úzce. Bylo vytvořeno více míst na sezení, což pojme více diváků. Výsledek je příjemný, i když vzal na atraktivním pojetí závodu z pohledu rychlosti. Ta byla velmi omezena, protože okruh přišel o své nejrychlejší pasáže. Ovšem byla posílena bezpečnost. Názory na okruh jsou ještě velmi rozdílné, co se týká jezdců a týmů.

A ještě něco o historii značky Honda a okruhu v německu:

Jezdci Hondy dominovali na okruhu v letech 1986 až 1990, mezi nimiž byl v letech 1986 a 1987 Neslon Piquet, dále od roku 1987 již Ayrton Senna, který zažil ještě hattrick v podobě vítězství v letech 1988 až 1990.

V roce 2001 Jacques Villeneuve skóroval pro Hondu druhé pódium v podobě třetího místa.

Foto: Lucky Strike BAR Honda
Vytisknout

Diskuze: BAR hledí s nadějí k Hockenheimu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Montoya, Juan Pablo

Montoya: Bylo by pěkné vyhrát v Německu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud