BAR hledí s nadějí k Hockenheimu

B.A.R

B.A.R | foto: Lucky Strike B.A.R Honda

Tým Lucky Strike BAR Honda zažil minulý víkend zklamání ze ztráty třetí pozice v závodě na okruhu v Silverstone.

Tým se nyní soustředí na zbývajících sedm závodů, které ještě zbývají do konce šampionátu.

Navzdory ztrátě pódia v Silverstone, stále si drží třetí pozici v Poháru konstruktérů. Na druhou stranu, McLaren se vrátil mezi elitu, což dokazuje, že ve Formuli 1 není nic na dlouhou dobu.

I když tým má zatím jistou třetí pozici v průběžném hodnocení, vedení nenechává nic náhodě a poslal celý tým na testy do španělského Jerezu. Zde se objevili všichni tři jezdci týmu s Jensonem Butonem, Takumou Satem a Antony Davidsonem. Testovala se poslední verze motoru Honda, dokončil se testovací program pneumatik Michelin pro závod v Německu a také se pracovalo na vývoji aerodynamiky.

Jenson Button ke Grand Prix Německa:

„I když jsme zklamání ze ztráty třetí pozice v Silverstone, nebylo to tak špatné vzhledem ke zlepšené formě McLarenů. Vzhledem k blížícímu se závodu v Německu si myslím, že bychom měli mít na tomto okruhu silný vůz. Trať vyžaduje silný výkon, což my splňujeme beze zbytku. Lze zde velmi dobře předjíždět na konci cílové rovinky, což bude zajímavé pro diváky. Stadion je pro jezdce také velmi pěknou části tratě. Nyní se musíme soustředit na boj s Renaultem, k čemuž budeme potřebovat oba vozy na bodech.“


Takuma Sato on the German Grand Prix

„Závodil jsem na Hockenheimringu již v roce 2002, když byl okruh otevřen po jeho úpravách. Byl upraven do podoby velmi technického okruhu, který je atraktivní a lze na něm velmi dobře předjíždět. Silverstone byl pro mě těžký závod. V Jerezu jsem měl několik frustrujících okamžiků, ale na druhou stranu byli jsme svědky mnoho pozitivních okamžiků. Již se velmi těším na Německou Grand Prix.“

Okruh Hockenheim:
Délka závodu - 67 kol (306.458km)
Délka okruhu - 4.574 km
Start závodu - 13.00 GMT

Okruh byl znovu otevřen v roce 1966, poté, co zdejší originální „ovál“ byl rozdělen a následně na něm postavena klasická trať. Další velké úpravy proběhly právě v roce 2002. Okolí tratě bylo upraveno tak, aby okolní lesy nesvíraly trať tak úzce. Bylo vytvořeno více míst na sezení, což pojme více diváků. Výsledek je příjemný, i když vzal na atraktivním pojetí závodu z pohledu rychlosti. Ta byla velmi omezena, protože okruh přišel o své nejrychlejší pasáže. Ovšem byla posílena bezpečnost. Názory na okruh jsou ještě velmi rozdílné, co se týká jezdců a týmů.

A ještě něco o historii značky Honda a okruhu v německu:

Jezdci Hondy dominovali na okruhu v letech 1986 až 1990, mezi nimiž byl v letech 1986 a 1987 Neslon Piquet, dále od roku 1987 již Ayrton Senna, který zažil ještě hattrick v podobě vítězství v letech 1988 až 1990.

V roce 2001 Jacques Villeneuve skóroval pro Hondu druhé pódium v podobě třetího místa.

Foto: Lucky Strike BAR Honda

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy

Zavřít reklamu