Ferrari teď ale dalo vědět, že dle jejich názoru není třeba návrh hned zamítnout s tím, že by to bylo moc drahé, dle jejich názoru by to zvýšilo zábavu diváků. "Jsem zvědavý, až uvidím, s jakými přišli argumenty. Dotankovávání by nevedlo k ničemu jinému, než ke zvýšení faktoru nepředvídatelnosti závodů. Někteří říkají, že by to skončilo tím, že by všichni dělali to stejné, ale bylo by to něco, zejména v kombinaci s možností volné volby gum," řekl Sergio Marchionne, prezident Ferrari, který se objevil v paddocku v Montrealu.
Marchionne přidal, že Pirelli je připraveno pracovat s týmy na nalezení, v rámci kterého by bylo možno zrealizovat myšlenku volného výběru gum pro závodní víkend jednotlivými stájemi. "Tankování, počet zastávek v boxech s dotankování, kdy člověk k tankování do boxů zajede - to všechno jsou důležité faktory. Pokud by týmy ještě měly možnost samostatně se rozhodovat o směsích gum, tak si myslím, že by to dávalo smysl také ze strany Pirelli, protože dodatečná flexibilita ve strategiích by mohla přispět k většímu zájmu o sport."
U Ferrari by si tankování v závodě představit dokázali, alespoň prezident značky Sergio Marchionne (foto: Scuderia Ferrari)
"Je tu opravdová vůle ze strany Pirelli. Udělalo by to sport ještě o něco zajímavějším. Pokud by doplňování paliva nic nepřineslo, pak bychom se k němu neměli vracet. Ale neviděl jsem argumenty, které tu byly předneseny. Co je třeba nastudovat, je dopad kombinace doplňování paliva a volného výběru gum. Žádné z těch řešení samotných by nemuselo být ideální, ale kombinovaně možná ano. Tomuto tématu jsem zcela otevřen," dodal Marchionne.