I kdyby byl spojen s projektem Haas, který chce debutovat v F1 v sezoně 2016, tak by i tak potřeboval nějaký program na sezonu 2015. Nabídka by mohla přijít z vytrvalostních závodů. Podle některých spekulací měl jezdec podepsat smlouvu s Nissanem, se kterým by odjel vytrvalostní šampionát v tomto roce. Japonci se letos připojí k Audi, Toyotě a Porsche ve vrcholné třídě LMP1.
Švýcarský Blick dokonce přišel se zprávou, že pokud by se nakonec přece jen do F1 dostal zpět Manor, tak by jedno ze dvou volných míst mohl obsadit právě Adrian Sutil. Podle nich však "Adrian preferuje místo ve WEC." Nissan oznámil již 7 ze svých 9 pilotů.
"Nevím, co budu dělat tento rok. Ale je pravdou, že jsou i jiné kategorie mimo F1," řekl nedávno samotný jezdec. Jenže brzy na to odmítl management - Manfred Zimmermann - jezdce: "Není to pravda," řekl pro 'motorsport-total.com'. "Nejsme [s Nissanem] v kontaktu. Jsme v nejisté pozici a zatím nevíme, kam se vydáme. WEC je ale zcela jistě šampionát, který je třeba sledovat."
Adrian při svém posledním závodu v F1? (foto: Sauber Motorsport AG)
Dvě volná místa u Nissanu však nejsou stejná - jedno je pro kompletní šampionát, druhé pouze pro Le Mans. Pokud by se přece jenom Sutil s Nissanem domluvil, pak by se mohl potkat s Nico Hülkenbergem, který pojede za Porsche, nebo Markem Webberem, který jede též za Porsche.