DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto

Bernie Ecclestone v pozadí stále tlačí na návrat ke starším osmi- či desetiválcovým motorům. Souhlasí tak s Christianem Hornerem, jehož Red Bull poháněný Renaultem letos výrazně zaostával za konkurenčním Mercedesem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 13.12.2014 14:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Zip (Hlasovalo 25 lidí) 12.12.2014 13:40
Vtip? Tak tohle mě prostě nemůže nechat klidným.… »
» Adi (Hlasovalo 20 lidí) 12.12.2014 12:36
Všechno je to o pravidlech Přejít na nové motory… »
» Skull55 (Hlasovalo 9 lidí) 12.12.2014 12:51
To uz si dela srandu. Osobne bych se vubec… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    109.80.88.XXX
    takze kdyz konecne po 4 letech vyhraje jiny tym nez red bull a navic nevyhrava porad jeden jezdec tak se chteji opet vracet k V8 to snad bernie nemysli vazne

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    85.92.52.XXX
    no ecclestone by to měl nechat jak to je a rozmrazení motorů by měli povolit at se ferrari a renault dají do hromady jinak né že to bude nuda jinak pořád budou v nevýhodě ferari a renault a závody a šampionát kde se bude rozhodovat mezi pěti týmy jeneůžasnější závodění jaké by jsme mohli vidět vandím všem tadytěm týmům od wiliemsu po red bull který tam mezi ně zapadl jako poslední čemuš se není divit s jeho finanční základnou no a co se týče ecclestona udělalal pro formuli hodně ale je dvacátéprvní století a měl by to přenechat mladším Ron Denis je ten pravý kdo tomu rozumí a ví očem formule 1 je

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • driver-ine

    90.178.118.XXX
    Zakažme motory uplně, no a opět to bude pouze na pilotovi. Ten s nejlepší fyzičkou vyhraje :-)

    + 17 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    90.181.58.XXX
    Švejk Éklstoun mi připomíná toho generála ze Švejka, když jeden důstojník si stěžujue nadřízenému, že z generálního štábu přicházejí neustále nesmyslné a protichúdné rozkazy. A nadřízený (Martin Růžek) mu říká, "to jste si všimnul až teď, ale nemusíte se obávat i protichudné rozkazy vás dřív či později dostanou zpět do zákopů", nebo tak nějak 18

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Libor

    89.190.61.XXX
    Je to nereálný, ale taková V10 s malým kersem, která by točila okolo 20000/min. by se mně moc líbila.14

    + 12 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      Jen mi není jasné, která automobilka by do toho šla. Pro Mercedes, Hondu a Renault je to už pasé. Koneckonců i pro Ferrari, ale ti si to možná ještě nechtějí připustit. Jsou to staré technologie, které už v dnešní době do aut nedostanete. Ale pokud chceme, aby se z F1 stalo muzeum historických technologií, tak směle do toho.

      Investiční fondy letos začaly migrovat svá aktiva z ropy a technologií s ní spojených na technologie tzv. "čisté energie" a mohu vás ujistit, že jde o stovky miliard dolarů. Ten kdo se tomu trendu nepřizpůsobí dopadne jako výrobce mechanických psacích strojů v době počítačů.

      + 9 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • hixaxon

        hixaxon

        89.177.88.XXX
        Ber to s nadsázkou. Samozřejmě že se to dnes nestane, ale jako myšlenkový experiment s 1800+ HP mě to baví :)

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        46.33.96.XXX
        Celá koncepce formule (otevřený kkpit, odkrytá kola) je brutální anachronismus. V10 by se v tom ztratily.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Libor

        89.190.61.XXX
        Kdyby jim nechali přímý vstřikování a malej kers 60kw, tak by to zas takový starý plečky nebyly, nebo kers bez omezení ale bez turba a bez mguh, vyvíjet akumulátory na krátký pulsní nabíjení, aby co nejvíc rekuperovaly, ale neuškvařily se, nebo nevybuchly a elektromotory schopné zvládat špičkové výkony v násobku nominálních a u toho je stihat chladit, v budoucnu třeba supravodivost, to sou oblasti, který je potřeba zlepšovat.
        Laborovat s přímým vstřikováním, tam je taky co zlepšovat. Ideál bude, až vzadu nebudou muset používat brzdy a všechno pobere generátor a ještě jim nahradí ABS14

        + 6 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Ligier

        Ligier

        176.74.136.XXX
        Ty si ale,expert na finance, pro kohobpracujes? MMŠ? Mezinárodní měnová školka?

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • majod

        195.160.182.XXX
        dam ti priklad s modelarstva -elektrika pekne bzuci aj dobre lieta ale spalovak to je adrenalin

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • hixaxon

      hixaxon

      89.177.88.XXX
      A to já bych ocenil i 3.0l V10 s aktuálním turbem a dřívějším KERSem :) ...

      + 7 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    Jsem pro tyto paskvily to se nedá poslouchat a už vůbec ne na to koukat. i GP2 je oproti F1 hukot. V10 či V12 čistá atmosféra a myslím že kluci za volanty i diváci by byli nejspokojenější, Bernie by měl plné tribuny a mnul by si ruce.

    + 10 / − 21

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zip

    Zip

    109.81.209.XXX
    Vtip? Tak tohle mě prostě nemůže nechat klidným. Ten Bernie je opravdu k smíchu. Mám již delší dobu pocit, že je mu všechno jedno, na ničem mu nezáleží, práce si neváží. Kromě jedné věci. A tou jsou ............. Všichni víme co to je. A ještě jedna věc mi vadí a není to jen v F1, ale je to zakořeněné v naší společnosti. Asi tušíte co to je. Ano, je to závist vůči úspěšným. To má pykat Mercedes za to že odvedl nejlepší práci? Naopak, má mít uznání. Ostatní by se měli zamyslet sami nad sebou, proč oni nejsou na pozici úspěšného a ne naříkat. Jo a jak tu správně napsali ostatní, pokud vyhrává RB, Ferrari, tak se vcelku nic neděje. Člověk by čekal rovné podmínky pro všechny, ale je to jaksi nahnuté a troufám si říci že nyní nejvíce s Berniem. Podle mě by jeho odchod situaci nevyřešil ale pomohl by.

    + 25 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.144.130.XXX
      V minulosti se pravidla měnila vždycky proti vítězům a to ani nedominovali tak jak Mercedes v letošní sezóně - omezovalo se, zakazovalo se. Proto teď všechny vozy vypadají úplně stejně, všechny nové věci jsou zakázané, nemůže se testovat, máme jednotné pneumatiky...

      A to měli v minulosti nijak neomezenou možnost vše stáhnout.

      Ať od roku 2016 zakážou nějaké řešení, co má mercedes na motoru a co tam nemají ostatní. Mercedes bude muset předělat, spotřebovat body a nebude mít dost bodů/času na to, aby udělal to, co chtěl, zatímco ostatní budou zlepšovat to, co mají.

      + 4 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama