DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto
Bernie Ecclestone v pozadí stále tlačí na návrat ke starším osmi- či desetiválcovým motorům. Souhlasí tak s Christianem Hornerem, jehož Red Bull poháněný Renaultem letos výrazně zaostával za konkurenčním Mercedesem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
anonym
21:09 12.12.2014 85.92.52.XXXno ecclestone by to měl nechat jak to je a rozmrazení motorů by měli povolit at se ferrari a renault dají do hromady jinak né že to bude nuda jinak pořád budou v nevýhodě ferari a renault a závody a šampionát kde se bude rozhodovat mezi pěti týmy jeneůžasnější závodění jaké by jsme mohli vidět vandím všem tadytěm týmům od wiliemsu po red bull který tam mezi ně zapadl jako poslední čemuš se není divit s jeho finanční základnou no a co se týče ecclestona udělalal pro formuli hodně ale je dvacátéprvní století a měl by to přenechat mladším Ron Denis je ten pravý kdo tomu rozumí a ví očem formule 1 je
-
-
mi88ki
16:10 12.12.2014 90.181.58.XXXŠvejk Éklstoun mi připomíná toho generála ze Švejka, když jeden důstojník si stěžujue nadřízenému, že z generálního štábu přicházejí neustále nesmyslné a protichúdné rozkazy. A nadřízený (Martin Růžek) mu říká, "to jste si všimnul až teď, ale nemusíte se obávat i protichudné rozkazy vás dřív či později dostanou zpět do zákopů", nebo tak nějak -
-
eR
17:29 12.12.2014 62.245.107.XXXJen mi není jasné, která automobilka by do toho šla. Pro Mercedes, Hondu a Renault je to už pasé. Koneckonců i pro Ferrari, ale ti si to možná ještě nechtějí připustit. Jsou to staré technologie, které už v dnešní době do aut nedostanete. Ale pokud chceme, aby se z F1 stalo muzeum historických technologií, tak směle do toho.
Investiční fondy letos začaly migrovat svá aktiva z ropy a technologií s ní spojených na technologie tzv. "čisté energie" a mohu vás ujistit, že jde o stovky miliard dolarů. Ten kdo se tomu trendu nepřizpůsobí dopadne jako výrobce mechanických psacích strojů v době počítačů.-
-
Libor
20:20 12.12.2014 89.190.61.XXXKdyby jim nechali přímý vstřikování a malej kers 60kw, tak by to zas takový starý plečky nebyly, nebo kers bez omezení ale bez turba a bez mguh, vyvíjet akumulátory na krátký pulsní nabíjení, aby co nejvíc rekuperovaly, ale neuškvařily se, nebo nevybuchly a elektromotory schopné zvládat špičkové výkony v násobku nominálních a u toho je stihat chladit, v budoucnu třeba supravodivost, to sou oblasti, který je potřeba zlepšovat.
Laborovat s přímým vstřikováním, tam je taky co zlepšovat. Ideál bude, až vzadu nebudou muset používat brzdy a všechno pobere generátor a ještě jim nahradí ABS
-
-
-
-
Zip
13:40 12.12.2014 109.81.209.XXXVtip? Tak tohle mě prostě nemůže nechat klidným. Ten Bernie je opravdu k smíchu. Mám již delší dobu pocit, že je mu všechno jedno, na ničem mu nezáleží, práce si neváží. Kromě jedné věci. A tou jsou ............. Všichni víme co to je. A ještě jedna věc mi vadí a není to jen v F1, ale je to zakořeněné v naší společnosti. Asi tušíte co to je. Ano, je to závist vůči úspěšným. To má pykat Mercedes za to že odvedl nejlepší práci? Naopak, má mít uznání. Ostatní by se měli zamyslet sami nad sebou, proč oni nejsou na pozici úspěšného a ne naříkat. Jo a jak tu správně napsali ostatní, pokud vyhrává RB, Ferrari, tak se vcelku nic neděje. Člověk by čekal rovné podmínky pro všechny, ale je to jaksi nahnuté a troufám si říci že nyní nejvíce s Berniem. Podle mě by jeho odchod situaci nevyřešil ale pomohl by.-
anonym
19:15 12.12.2014 82.144.130.XXXV minulosti se pravidla měnila vždycky proti vítězům a to ani nedominovali tak jak Mercedes v letošní sezóně - omezovalo se, zakazovalo se. Proto teď všechny vozy vypadají úplně stejně, všechny nové věci jsou zakázané, nemůže se testovat, máme jednotné pneumatiky...
A to měli v minulosti nijak neomezenou možnost vše stáhnout.
Ať od roku 2016 zakážou nějaké řešení, co má mercedes na motoru a co tam nemají ostatní. Mercedes bude muset předělat, spotřebovat body a nebude mít dost bodů/času na to, aby udělal to, co chtěl, zatímco ostatní budou zlepšovat to, co mají.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek