DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto

Bernie Ecclestone v pozadí stále tlačí na návrat ke starším osmi- či desetiválcovým motorům. Souhlasí tak s Christianem Hornerem, jehož Red Bull poháněný Renaultem letos výrazně zaostával za konkurenčním Mercedesem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 13.12.2014 14:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Zip (Hlasovalo 25 lidí) 12.12.2014 13:40
Vtip? Tak tohle mě prostě nemůže nechat klidným.… »
» Adi (Hlasovalo 20 lidí) 12.12.2014 12:36
Všechno je to o pravidlech Přejít na nové motory… »
» Skull55 (Hlasovalo 9 lidí) 12.12.2014 12:51
To uz si dela srandu. Osobne bych se vubec… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • anonym

        176.74.128.XXX
        Problém je že tam dle pravidel není moc co zakazovat. Krom toho si myslím, že to by pro Formuli 1 mohla být sebevražda, já moc nevěřím tomu Mercedes nebude hledat v případě že by dominoval i v sezoně 2015 důvod jak elegantně z F1 vypadnout a nekazit si skóre. A tohle by jim suprově nahrálo.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • bpremek

    194.213.209.XXX
    Že vyhrál Red Bull čtyřikrát za sebou mu nevadilo, tak proč najednou takový humbuk.
    Něco tady smrdí a jak se říká "ryba smrdí od hlavy...

    + 21 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zlo

    176.27.225.XXX
    ... Volně přeloženo: Když vyhraje Mercedes, je to špatně. Když vyhraje 4 roky po sobě Red Bull, pět let po sobě Ferrari je to v pořádku.

    Tenhle člověk už nemá dávno v F1 co dělat. Návrat k V8 = komedie, zničená investice, vyhozené peníze a fatální krize, kterou F1 v žádném případě nepotřebuje. Zajímavé je, že tyhle změny navrhuje jen RB a Ecclestone. Chce snad Renault, Ferrari nebo Honda návrat k atmosférám?

    + 27 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.144.130.XXX
      No, v pořádků to nebylo... proto se každý rok přijaly změny, které tuto dominanci měly omezit - nejdřív menší, potom větší. Teď jsou pravidla nastavené tak, aby si vítězný tým udržel náskok co nejdéle, máme nad tím jásat?

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • FoxPw

    213.192.37.XXX
    Blbost to si měli kluci rozmyslet o pár roků dřív. Teď zbývá jen úprava pravidel, aby se ostatní výrobci mohli dotáhnout na Mercedes a motory v celém poli byly v podstatě vyrovnané.

    + 12 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Skull55

    Skull55

    109.81.208.XXX
    To uz si dela srandu. Osobne bych se vubec nedivil, kdyby po takoveto zmene Mercedes (i Honda) odesly z F1. Mercedes kterej odvedl nejlepsi praci by za to byl trestanej. Kde je sakra logika? Vyvoj stal spoustu penez a maji ho zahodit?

    Zajimava by byla varianta umozneni startu aktualnich i drivejsich motoru soucasne, jak psal airwar.

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.130.XXX
      Odešel by určitě i Renault, takže jestli chce Bernie zpátky atmo éru..ok, ale pak to bude velmi pravděpodobně "Ferrari challenge", né souboj výrobců...

      + 7 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • B2SoS

        B2SoS

        193.165.69.XXX
        Mohli by spolu založit jinou sérii, pokud by se dokázali lépe domluvit na společných pravidlech.

        Ale stejně, kde jsou peníze a více lidí, týmů dohromady, tam je i politika. Tak jak se moc neřeší u nás i jinde, ani v F1 ty stropy a (od)zmrazení vývoje nikdo nevyřeší.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    194.228.208.XXX
    Pokud tohle... Bernie udělá, tak už mu tam nikdy žádná automobilka nevstoupí... A F1 zanikne... Tohle by byla hrozná pod pásovka...

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.142.XXX
      Že by to byla podpásovka, to souhlasím.
      Ale že by F1 existovala jen díky automobilkám (notabene nezávisle na Ferrari, protože to se přes všechny hrozby nestáhne nikdy. Ti mají byznys s formulí 1 provázaný příliš úzce), to je k smíchu. Nezávislých motorářů je hned několik, stačí jim jen připravit podmínky. A bez konkurence automobilek by určitě byli svolnější ke vstupu do F1.

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        194.228.208.XXX
        Tohle je stejně nějaká zákulisní hra... Nevěřím, že k tomu kdy dojde... Takže asi nemá cenu se o tom bavit... Ale pokud by to hrozilo, tak jsem si jistý, že by to pro F1 znamenalo konec...

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.142.XXX
          "Tohle je stejně nějaká zákulisní hra... Nevěřím, že k tomu kdy dojde"

          Jo, v tomhle se shodnem. Bernie vypustil hlášku a čeká, co z toho bude :-)

          + 6 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Jyrki

      46.33.112.XXX
      Nemyslim ze by F1 zanikla. Snad by se realizoval plan na snizeni nakladu. Motory by mohl dodat treba John Judd, AER nebo treba Cosworth.

      + 1 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        109.81.147.XXX
        Prvně by je museli vyvinout => Byly by drahé a pak čert ví, zda by o to stáli... A zda by postavili konkurenceschopný motor...

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          46.33.96.XXX
          A s kým by si konkurovali, když by byly automobilky pryč?

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Jyrki

          46.33.112.XXX
          záleží jak by se postavila pravidla. Ale jak Judd, tak AER mají v nabídce 3.4 V8 motory. Cosworth by mohl pro začátek oprášit Zetec a Ferrari by jistě bylo schopno motor postavit, například zvětšením předchozího osmiválce...

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            109.81.147.XXX
            No mně šlo spíše o to, že bychom jeden dominantní motor vyměnili za jiný...

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Obávam sa, že to nepôjde,... ...lebo nielen FIA ale aj tím Mercedes a ostatné, ktoré majú od neho pohonnú jednotku budú proti a tým je to pre rok 2015 nepriechodné, ako je dnes diaľnica Rím-Neapol ! 02 Malo by ale význam, aby bol pre r. 2016 zavedený 1,6 V6 Turbo+KERS, ktorý bude postrádať MGU-H, lebo je tam úplne zbytočne a predražuje to celú pohonnú jednotku aj riadiaci SW a turbomotor by mal splniť normu EURO VI v plnom rozsahu, už len preto, že sa jedná o agregát využiteľný aj v komerčných dopravných prostriedkov, samozrejme s tým, že krútiaci moment a výkon neležia vo vysokých otáčkach, ale optimálnych pre cestnú dopravu na verejných komunikáciách. Potom by bola pohonná jednotka pre malé tímy a aj ostatné, nielen lacná, ale aj výkonná a hlavne "ekologická". 01

    + 16 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.130.XXX
    Všechno je to o pravidlech Přejít na nové motory konstrukce V6 o menším objemu (1,6l) a s větším podílem hybridní části rozhodně nebyla chyba. Tyto motory jsou rozhodně blíže dnešním technologiím. Je hold turbo éra a i supersporty využívají hybridní technologie. Navíc díky těmto motorům se vrátila Honda.
    Ať se na mě Berine nezlobí, ale vracet se k atmosferickým motorům V8, či V10 je rozhodně krok zpátky a bláznovství, navíc automobilky investovaly do nových pohonných jednotek stovky milionů korun, takže jeho návrhu se akorát tak vysmějou!
    Ano, máme zde dominantní Mercedes, který za svoji precizní práci sklidil ovoce, ale jestli bude nadále dominantní není problém pohonné jednotky jako takové, ale špatně nastavených pravidel FIA, která momentálně částečně brání tomu, aby se na Mercedes ostatní výrobci dotáhli. Zmrazit kompletně nový motor je největší idiocie za posledních x let. Takže Bernie, vykašli se na atmo V8, V10 (ty patří do pravěku) a zatlač na FIA a pomož změnit pravidla, to F1 prospěje daleko víc!

    + 20 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.29.32.XXX
      no ty investice budou minimalne o jeden rad vyssi. Budou to stovky milionu eur a nikoli korun. 03

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama