DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto
Bernie Ecclestone v pozadí stále tlačí na návrat ke starším osmi- či desetiválcovým motorům. Souhlasí tak s Christianem Hornerem, jehož Red Bull poháněný Renaultem letos výrazně zaostával za konkurenčním Mercedesem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
anonym
20:15 12.12.2014 176.74.128.XXXProblém je že tam dle pravidel není moc co zakazovat. Krom toho si myslím, že to by pro Formuli 1 mohla být sebevražda, já moc nevěřím tomu Mercedes nebude hledat v případě že by dominoval i v sezoně 2015 důvod jak elegantně z F1 vypadnout a nekazit si skóre. A tohle by jim suprově nahrálo.
-
-
-
zlo
13:16 12.12.2014 176.27.225.XXX... Volně přeloženo: Když vyhraje Mercedes, je to špatně. Když vyhraje 4 roky po sobě Red Bull, pět let po sobě Ferrari je to v pořádku.
Tenhle člověk už nemá dávno v F1 co dělat. Návrat k V8 = komedie, zničená investice, vyhozené peníze a fatální krize, kterou F1 v žádném případě nepotřebuje. Zajímavé je, že tyhle změny navrhuje jen RB a Ecclestone. Chce snad Renault, Ferrari nebo Honda návrat k atmosférám? -
Skull55
12:51 12.12.2014 109.81.208.XXXTo uz si dela srandu. Osobne bych se vubec nedivil, kdyby po takoveto zmene Mercedes (i Honda) odesly z F1. Mercedes kterej odvedl nejlepsi praci by za to byl trestanej. Kde je sakra logika? Vyvoj stal spoustu penez a maji ho zahodit?
Zajimava by byla varianta umozneni startu aktualnich i drivejsich motoru soucasne, jak psal airwar.-
-
B2SoS
20:38 12.12.2014 193.165.69.XXXMohli by spolu založit jinou sérii, pokud by se dokázali lépe domluvit na společných pravidlech.
Ale stejně, kde jsou peníze a více lidí, týmů dohromady, tam je i politika. Tak jak se moc neřeší u nás i jinde, ani v F1 ty stropy a (od)zmrazení vývoje nikdo nevyřeší.
-
-
-
-
rock
12:47 12.12.2014 37.188.142.XXXŽe by to byla podpásovka, to souhlasím.
Ale že by F1 existovala jen díky automobilkám (notabene nezávisle na Ferrari, protože to se přes všechny hrozby nestáhne nikdy. Ti mají byznys s formulí 1 provázaný příliš úzce), to je k smíchu. Nezávislých motorářů je hned několik, stačí jim jen připravit podmínky. A bez konkurence automobilek by určitě byli svolnější ke vstupu do F1. -
-
-
-
-
Kapor
12:38 12.12.2014 194.160.178.XXXObávam sa, že to nepôjde,... ...lebo nielen FIA ale aj tím Mercedes a ostatné, ktoré majú od neho pohonnú jednotku budú proti a tým je to pre rok 2015 nepriechodné, ako je dnes diaľnica Rím-Neapol ! Malo by ale význam, aby bol pre r. 2016 zavedený 1,6 V6 Turbo+KERS, ktorý bude postrádať MGU-H, lebo je tam úplne zbytočne a predražuje to celú pohonnú jednotku aj riadiaci SW a turbomotor by mal splniť normu EURO VI v plnom rozsahu, už len preto, že sa jedná o agregát využiteľný aj v komerčných dopravných prostriedkov, samozrejme s tým, že krútiaci moment a výkon neležia vo vysokých otáčkach, ale optimálnych pre cestnú dopravu na verejných komunikáciách. Potom by bola pohonná jednotka pre malé tímy a aj ostatné, nielen lacná, ale aj výkonná a hlavne "ekologická". -
Adi
12:36 12.12.2014 176.74.130.XXXVšechno je to o pravidlech Přejít na nové motory konstrukce V6 o menším objemu (1,6l) a s větším podílem hybridní části rozhodně nebyla chyba. Tyto motory jsou rozhodně blíže dnešním technologiím. Je hold turbo éra a i supersporty využívají hybridní technologie. Navíc díky těmto motorům se vrátila Honda.
Ať se na mě Berine nezlobí, ale vracet se k atmosferickým motorům V8, či V10 je rozhodně krok zpátky a bláznovství, navíc automobilky investovaly do nových pohonných jednotek stovky milionů korun, takže jeho návrhu se akorát tak vysmějou!
Ano, máme zde dominantní Mercedes, který za svoji precizní práci sklidil ovoce, ale jestli bude nadále dominantní není problém pohonné jednotky jako takové, ale špatně nastavených pravidel FIA, která momentálně částečně brání tomu, aby se na Mercedes ostatní výrobci dotáhli. Zmrazit kompletně nový motor je největší idiocie za posledních x let. Takže Bernie, vykašli se na atmo V8, V10 (ty patří do pravěku) a zatlač na FIA a pomož změnit pravidla, to F1 prospěje daleko víc!
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek