DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto
Bernie Ecclestone v pozadí stále tlačí na návrat ke starším osmi- či desetiválcovým motorům. Souhlasí tak s Christianem Hornerem, jehož Red Bull poháněný Renaultem letos výrazně zaostával za konkurenčním Mercedesem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
jon
13:46 12.12.2014 194.228.11.XXXNa druhou stranu, kdyby se povolil vývoj, kde je psáno, že by Mercedes aktuálně neměl motor ještě výrazně silnější. Nemluvě o tom, že pak by si vývoj během prvního roku vydupala i Honda a u nich bych se nedivil, kdyby se díky tomu velice rychle dostali na úroveň Mercedesu a pak by to jejich kňourání bylo ještě větší. Kdyby Red Bull a Ferrari nebyli první, kdo dal sbohem RRA, tak by mi jich možná bylo i líto, ale mají to, co si přáli. Tak ať si to vyžerou až do dna a pak se budeme bavit o ústupcích. Do té doby si budu rád užívat souboje Mercedesu, Williamsu, Force Indie a doufám, že i McLarenu. :-)-
Adi
14:07 12.12.2014 176.74.130.XXXJestli by byl Mercedes ještě dominantnější, je otázka. Jisté je, že odvedli nejlepší práci, měli taktéž největší balík peněz pro jejich program F1. Renault ani Ferrari nejsou v F1 za žádný ořezávátka (v poslední, atmosferické éře byli tito výrobci úspěšnější než Mercedes), já jsem spíš za tím názorem, že první dva roky bych to nechal otevřené a pak postupně mrazil. Hondě bych vyjímku roku navíc nedal, klidně mohla vstoupit od prvního roku nové éry... toto by bylo fér pro všechny a my bychom alespoň dva roky viděli neomezený souboj automobilek. Takto vidíme pravidly uměle podpořenou dominanci Mercedesu...-
airwar
14:49 12.12.2014 176.74.128.XXXTen největší balík peněz bych bral s rezervou, žádné ofociální čísla nemáme. Nehledě na to že ani sebevíc peněz neznamená že Vás napadne lepší konstrukce. Krom toho myslím že za zaostávání Renaultu a Ferrari může hodně i rok zpoždění v začátku vývoje.-
Adi
15:25 12.12.2014 176.74.130.XXXJasný, peníze nejsou všechno (viz. Toyota a jejich tragické účinkování v F1), ale že do toho nasypal Mercedes ze všech nejvíc, je několikrát omývaná věc. Opožděný vývoj a (ze strany Renaultu) podfinancování jsou asi hlavní důvody, proč tolik za merglem zaostávají...-
airwar
20:28 12.12.2014 176.74.128.XXXJá zažil systém kdy se omýlala spousta věcí které nebyly pravda a děje se i dnes. Mercedes nikdy ani nenaznačil kolik do toho investoval a ani ostatní to neuvedli. Stejně ta ktřeba Mercedes nikde neuvádí kolik má výkon jeho pohonná jednotka, stejně jako konkurence.
Ano prohlášení Renaultu či Ferrari mohou být v obou mnou zmiňovaných příkladech pravdivá, ale stejně tak to být pravda nemusí a může se jednat i o snahu Renaultu a Ferrari dělat si alibi a chlácholit akcionáře.
-
-
-
anonym
12:17 13.12.2014 178.40.26.XXX"souboje Mercedesu, Williamsu, Force Indie a doufám, že i McLarenu. :-)" , to nemyslis vazne, ze si si uzival suboje Merc s ostatnými. Ja som videl iba suboje medzi Ham. a Ros., potom dlho nic a nakoniec suboje Williamsu, Redbulu, Force Indie, Ferrari a McLarenu. Ked ta toto bavilo, tak dakujem pekne za taku F1, ktoru som vlastne po rokoch sledoval iba kto bude treti... ak nevypadne niektorý merc.
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek