DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto

Bernie Ecclestone v pozadí stále tlačí na návrat ke starším osmi- či desetiválcovým motorům. Souhlasí tak s Christianem Hornerem, jehož Red Bull poháněný Renaultem letos výrazně zaostával za konkurenčním Mercedesem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 13.12.2014 14:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Zip (Hlasovalo 25 lidí) 12.12.2014 13:40
Vtip? Tak tohle mě prostě nemůže nechat klidným.… »
» Adi (Hlasovalo 20 lidí) 12.12.2014 12:36
Všechno je to o pravidlech Přejít na nové motory… »
» Skull55 (Hlasovalo 9 lidí) 12.12.2014 12:51
To uz si dela srandu. Osobne bych se vubec… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • anonym

      89.29.32.XXX
      mozna to je nejvetsi idiocie, ale tyhle pravidla tlacily prave v prvni rade tymy jako je RB a Ferrarri, neboli ti, co ted nejvice breci. To je na tom to smutne.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.130.XXX
        Ano, tlačili na to a mohl na to tlačit kdokoliv, to, že FIA podlehla tlaku týmů na úkor selského rozumu je idiocie... to, že na mě někdo tlačí ještě neznamená, že musím vyhovět.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        46.135.13.XXX
        Ferrari..? Tak ty si mimo.. Nejvice to tlacil vyrobce motoru Renault.. Mercedes...a dokonce i Cosworth, ale Ferrari bylo nejvice proti...

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Jyrki

        46.33.112.XXX
        Mícháte dvě věci. Ferrari tlačilo turbo šestiválec až když bylo jasné, že turbo motor bude. Původní návrh byl turbo čtyřválec, to se Ferrari nelíbilo a příšlo s šestiválcem, ale jen z toho důvodu, že turbomotor byl v té chvííli nevynutelný

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • mida

      88.101.0.XXX
      Jistě, naprosto souhlasím.

      BE má 6 hlasů + RB + TR. Po krachu Caterhamu (upřímně si myslím, že to je agónie a že to nerozdýchají), by potřeboval doplnit hlasy z tábora Ferrari a tam si nejsem moc jistý...

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.11.XXX
      Na druhou stranu, kdyby se povolil vývoj, kde je psáno, že by Mercedes aktuálně neměl motor ještě výrazně silnější. Nemluvě o tom, že pak by si vývoj během prvního roku vydupala i Honda a u nich bych se nedivil, kdyby se díky tomu velice rychle dostali na úroveň Mercedesu a pak by to jejich kňourání bylo ještě větší. Kdyby Red Bull a Ferrari nebyli první, kdo dal sbohem RRA, tak by mi jich možná bylo i líto, ale mají to, co si přáli. Tak ať si to vyžerou až do dna a pak se budeme bavit o ústupcích. Do té doby si budu rád užívat souboje Mercedesu, Williamsu, Force Indie a doufám, že i McLarenu. :-)

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.130.XXX
        Jestli by byl Mercedes ještě dominantnější, je otázka. Jisté je, že odvedli nejlepší práci, měli taktéž největší balík peněz pro jejich program F1. Renault ani Ferrari nejsou v F1 za žádný ořezávátka (v poslední, atmosferické éře byli tito výrobci úspěšnější než Mercedes), já jsem spíš za tím názorem, že první dva roky bych to nechal otevřené a pak postupně mrazil. Hondě bych vyjímku roku navíc nedal, klidně mohla vstoupit od prvního roku nové éry... toto by bylo fér pro všechny a my bychom alespoň dva roky viděli neomezený souboj automobilek. Takto vidíme pravidly uměle podpořenou dominanci Mercedesu...

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar

          176.74.128.XXX
          Ten největší balík peněz bych bral s rezervou, žádné ofociální čísla nemáme. Nehledě na to že ani sebevíc peněz neznamená že Vás napadne lepší konstrukce. Krom toho myslím že za zaostávání Renaultu a Ferrari může hodně i rok zpoždění v začátku vývoje.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            176.74.130.XXX
            Jasný, peníze nejsou všechno (viz. Toyota a jejich tragické účinkování v F1), ale že do toho nasypal Mercedes ze všech nejvíc, je několikrát omývaná věc. Opožděný vývoj a (ze strany Renaultu) podfinancování jsou asi hlavní důvody, proč tolik za merglem zaostávají...

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              109.81.147.XXX
              Obecně známá věc, kterou nikdo nikdy nepotvrdil... Já bych se nedivil, kdyby do toho nejvíc nasypalo Ferrari...

              + 1 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • airwar

              176.74.128.XXX
              Já zažil systém kdy se omýlala spousta věcí které nebyly pravda a děje se i dnes. Mercedes nikdy ani nenaznačil kolik do toho investoval a ani ostatní to neuvedli. Stejně ta ktřeba Mercedes nikde neuvádí kolik má výkon jeho pohonná jednotka, stejně jako konkurence.

              Ano prohlášení Renaultu či Ferrari mohou být v obou mnou zmiňovaných příkladech pravdivá, ale stejně tak to být pravda nemusí a může se jednat i o snahu Renaultu a Ferrari dělat si alibi a chlácholit akcionáře.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.40.26.XXX
        "souboje Mercedesu, Williamsu, Force Indie a doufám, že i McLarenu. :-)" , to nemyslis vazne, ze si si uzival suboje Merc s ostatnými. Ja som videl iba suboje medzi Ham. a Ros., potom dlho nic a nakoniec suboje Williamsu, Redbulu, Force Indie, Ferrari a McLarenu. Ked ta toto bavilo, tak dakujem pekne za taku F1, ktoru som vlastne po rokoch sledoval iba kto bude treti... ak nevypadne niektorý merc.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • airwar

    176.74.128.XXX
    Já bych Berniemu udělal radost ... ... a umožnil i použití V8 či V10 motorů, ovšem s tím že bych zároveň ponechal i současné V6 turba které mu nevoní. co na tom že V8 a V100 by na současné agregáty výkonově neměli, hlavně když bude sranda.11

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      194.228.208.XXX
      Pokud bude omezená spotřeba, tak by měli co dělat aby dojeli do cíle...

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.29.32.XXX
        no to by bylo prakticky nerealne, resp. by museli tak omezit vykon a otacky, ze by dostavali 10 a vice sekund na kolo.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          176.74.128.XXX
          Jasně že je to pitomost, ale když chce Bernie muzejní motory proč mu to nedoprát, možná to bude poslední radost v jeho životě.12

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • anonym

        176.74.128.XXX
        Tak to je další problém že V8 a V10 měli mnohem větší spotřebu, loňské V8 měli větší spotřebu o 20% o koli žíznivější museli být V10 raději neuvažuji.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Dlhy

    188.123.100.XXX
    muzom strasne lezie na mozog moc a peniaze..cim su starsi tym je to horsie.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    95.173.85.XXX
    Ať už to dopadne jak chce, hlavní je to rychle všechno zmrazit 03

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama