DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto

Bernie Ecclestone v pozadí stále tlačí na návrat ke starším osmi- či desetiválcovým motorům. Souhlasí tak s Christianem Hornerem, jehož Red Bull poháněný Renaultem letos výrazně zaostával za konkurenčním Mercedesem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 13.12.2014 14:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Zip (Hlasovalo 25 lidí) 12.12.2014 13:40
Vtip? Tak tohle mě prostě nemůže nechat klidným.… »
» Adi (Hlasovalo 20 lidí) 12.12.2014 12:36
Všechno je to o pravidlech Přejít na nové motory… »
» Skull55 (Hlasovalo 9 lidí) 12.12.2014 12:51
To uz si dela srandu. Osobne bych se vubec… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

anonym

82.144.130.XXX
No, v pořádků to nebylo... proto se každý rok přijaly změny, které tuto dominanci měly omezit - nejdřív menší, potom větší. Teď jsou pravidla nastavené tak, aby si vítězný tým udržel náskok co nejdéle, máme nad tím jásat?

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonymouse

213.181.129.XXX
možno by stačilo len Bernieho ... 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

109.81.147.XXX
Mohl bys to rozvést ??

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

109.80.88.XXX
takze kdyz konecne po 4 letech vyhraje jiny tym nez red bull a navic nevyhrava porad jeden jezdec tak se chteji opet vracet k V8 to snad bernie nemysli vazne

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.26.XXX
"souboje Mercedesu, Williamsu, Force Indie a doufám, že i McLarenu. :-)" , to nemyslis vazne, ze si si uzival suboje Merc s ostatnými. Ja som videl iba suboje medzi Ham. a Ros., potom dlho nic a nakoniec suboje Williamsu, Redbulu, Force Indie, Ferrari a McLarenu. Ked ta toto bavilo, tak dakujem pekne za taku F1, ktoru som vlastne po rokoch sledoval iba kto bude treti... ak nevypadne niektorý merc.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

majod

195.160.182.XXX
dam ti priklad s modelarstva -elektrika pekne bzuci aj dobre lieta ale spalovak to je adrenalin

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ligier

Ligier

176.74.136.XXX
Ty si ale,expert na finance, pro kohobpracujes? MMŠ? Mezinárodní měnová školka?

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ligier

Ligier

176.74.136.XXX
Nejsou

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

109.81.147.XXX
Motory jsou rozmražené... Teď mohou všichni vyvíjet téměř bez omezení...

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

85.92.52.XXX
no ecclestone by to měl nechat jak to je a rozmrazení motorů by měli povolit at se ferrari a renault dají do hromady jinak né že to bude nuda jinak pořád budou v nevýhodě ferari a renault a závody a šampionát kde se bude rozhodovat mezi pěti týmy jeneůžasnější závodění jaké by jsme mohli vidět vandím všem tadytěm týmům od wiliemsu po red bull který tam mezi ně zapadl jako poslední čemuš se není divit s jeho finanční základnou no a co se týče ecclestona udělalal pro formuli hodně ale je dvacátéprvní století a měl by to přenechat mladším Ron Denis je ten pravý kdo tomu rozumí a ví očem formule 1 je

+ 1 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

109.81.147.XXX
No mně šlo spíše o to, že bychom jeden dominantní motor vyměnili za jiný...

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
B2SoS

B2SoS

193.165.69.XXX
Mohli by spolu založit jinou sérii, pokud by se dokázali lépe domluvit na společných pravidlech.

Ale stejně, kde jsou peníze a více lidí, týmů dohromady, tam je i politika. Tak jak se moc neřeší u nás i jinde, ani v F1 ty stropy a (od)zmrazení vývoje nikdo nevyřeší.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

airwar

176.74.128.XXX
Já zažil systém kdy se omýlala spousta věcí které nebyly pravda a děje se i dnes. Mercedes nikdy ani nenaznačil kolik do toho investoval a ani ostatní to neuvedli. Stejně ta ktřeba Mercedes nikde neuvádí kolik má výkon jeho pohonná jednotka, stejně jako konkurence.

Ano prohlášení Renaultu či Ferrari mohou být v obou mnou zmiňovaných příkladech pravdivá, ale stejně tak to být pravda nemusí a může se jednat i o snahu Renaultu a Ferrari dělat si alibi a chlácholit akcionáře.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jyrki

46.33.112.XXX
Mícháte dvě věci. Ferrari tlačilo turbo šestiválec až když bylo jasné, že turbo motor bude. Původní návrh byl turbo čtyřválec, to se Ferrari nelíbilo a příšlo s šestiválcem, ale jen z toho důvodu, že turbomotor byl v té chvííli nevynutelný

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Libor

89.190.61.XXX
Pán je skromnej, to už by byla pěkná prasárna14

+ 9 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Libor

89.190.61.XXX
to by hodilo max takových 1100 koní.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jyrki

46.33.112.XXX
záleží jak by se postavila pravidla. Ale jak Judd, tak AER mají v nabídce 3.4 V8 motory. Cosworth by mohl pro začátek oprášit Zetec a Ferrari by jistě bylo schopno motor postavit, například zvětšením předchozího osmiválce...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Libor

89.190.61.XXX
Kdyby jim nechali přímý vstřikování a malej kers 60kw, tak by to zas takový starý plečky nebyly, nebo kers bez omezení ale bez turba a bez mguh, vyvíjet akumulátory na krátký pulsní nabíjení, aby co nejvíc rekuperovaly, ale neuškvařily se, nebo nevybuchly a elektromotory schopné zvládat špičkové výkony v násobku nominálních a u toho je stihat chladit, v budoucnu třeba supravodivost, to sou oblasti, který je potřeba zlepšovat.
Laborovat s přímým vstřikováním, tam je taky co zlepšovat. Ideál bude, až vzadu nebudou muset používat brzdy a všechno pobere generátor a ještě jim nahradí ABS14

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

driver-ine

90.178.118.XXX
Zakažme motory uplně, no a opět to bude pouze na pilotovi. Ten s nejlepší fyzičkou vyhraje :-)

+ 17 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

176.74.128.XXX
Problém je že tam dle pravidel není moc co zakazovat. Krom toho si myslím, že to by pro Formuli 1 mohla být sebevražda, já moc nevěřím tomu Mercedes nebude hledat v případě že by dominoval i v sezoně 2015 důvod jak elegantně z F1 vypadnout a nekazit si skóre. A tohle by jim suprově nahrálo.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama