DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto
Bernie Ecclestone v pozadí stále tlačí na návrat ke starším osmi- či desetiválcovým motorům. Souhlasí tak s Christianem Hornerem, jehož Red Bull poháněný Renaultem letos výrazně zaostával za konkurenčním Mercedesem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
anonym
12:17 13.12.2014 178.40.26.XXX
"souboje Mercedesu, Williamsu, Force Indie a doufám, že i McLarenu. :-)" , to nemyslis vazne, ze si si uzival suboje Merc s ostatnými. Ja som videl iba suboje medzi Ham. a Ros., potom dlho nic a nakoniec suboje Williamsu, Redbulu, Force Indie, Ferrari a McLarenu. Ked ta toto bavilo, tak dakujem pekne za taku F1, ktoru som vlastne po rokoch sledoval iba kto bude treti... ak nevypadne niektorý merc.
anonym
21:09 12.12.2014 85.92.52.XXX
no ecclestone by to měl nechat jak to je a rozmrazení motorů by měli povolit at se ferrari a renault dají do hromady jinak né že to bude nuda jinak pořád budou v nevýhodě ferari a renault a závody a šampionát kde se bude rozhodovat mezi pěti týmy jeneůžasnější závodění jaké by jsme mohli vidět vandím všem tadytěm týmům od wiliemsu po red bull který tam mezi ně zapadl jako poslední čemuš se není divit s jeho finanční základnou no a co se týče ecclestona udělalal pro formuli hodně ale je dvacátéprvní století a měl by to přenechat mladším Ron Denis je ten pravý kdo tomu rozumí a ví očem formule 1 je
B2SoS
20:38 12.12.2014 193.165.69.XXX
Mohli by spolu založit jinou sérii, pokud by se dokázali lépe domluvit na společných pravidlech.
Ale stejně, kde jsou peníze a více lidí, týmů dohromady, tam je i politika. Tak jak se moc neřeší u nás i jinde, ani v F1 ty stropy a (od)zmrazení vývoje nikdo nevyřeší.
Ale stejně, kde jsou peníze a více lidí, týmů dohromady, tam je i politika. Tak jak se moc neřeší u nás i jinde, ani v F1 ty stropy a (od)zmrazení vývoje nikdo nevyřeší.
airwar
20:28 12.12.2014 176.74.128.XXX
Já zažil systém kdy se omýlala spousta věcí které nebyly pravda a děje se i dnes. Mercedes nikdy ani nenaznačil kolik do toho investoval a ani ostatní to neuvedli. Stejně ta ktřeba Mercedes nikde neuvádí kolik má výkon jeho pohonná jednotka, stejně jako konkurence.
Ano prohlášení Renaultu či Ferrari mohou být v obou mnou zmiňovaných příkladech pravdivá, ale stejně tak to být pravda nemusí a může se jednat i o snahu Renaultu a Ferrari dělat si alibi a chlácholit akcionáře.
Ano prohlášení Renaultu či Ferrari mohou být v obou mnou zmiňovaných příkladech pravdivá, ale stejně tak to být pravda nemusí a může se jednat i o snahu Renaultu a Ferrari dělat si alibi a chlácholit akcionáře.
Jyrki
20:24 12.12.2014 46.33.112.XXX
Mícháte dvě věci. Ferrari tlačilo turbo šestiválec až když bylo jasné, že turbo motor bude. Původní návrh byl turbo čtyřválec, to se Ferrari nelíbilo a příšlo s šestiválcem, ale jen z toho důvodu, že turbomotor byl v té chvííli nevynutelný
Libor
20:20 12.12.2014 89.190.61.XXX
Kdyby jim nechali přímý vstřikování a malej kers 60kw, tak by to zas takový starý plečky nebyly, nebo kers bez omezení ale bez turba a bez mguh, vyvíjet akumulátory na krátký pulsní nabíjení, aby co nejvíc rekuperovaly, ale neuškvařily se, nebo nevybuchly a elektromotory schopné zvládat špičkové výkony v násobku nominálních a u toho je stihat chladit, v budoucnu třeba supravodivost, to sou oblasti, který je potřeba zlepšovat.
Laborovat s přímým vstřikováním, tam je taky co zlepšovat. Ideál bude, až vzadu nebudou muset používat brzdy a všechno pobere generátor a ještě jim nahradí ABS
Laborovat s přímým vstřikováním, tam je taky co zlepšovat. Ideál bude, až vzadu nebudou muset používat brzdy a všechno pobere generátor a ještě jim nahradí ABS
anonym
20:15 12.12.2014 176.74.128.XXX
Problém je že tam dle pravidel není moc co zakazovat. Krom toho si myslím, že to by pro Formuli 1 mohla být sebevražda, já moc nevěřím tomu Mercedes nebude hledat v případě že by dominoval i v sezoně 2015 důvod jak elegantně z F1 vypadnout a nekazit si skóre. A tohle by jim suprově nahrálo.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink ()
- Kvalifikace ()
-
Sobota
- Trénink ()
- Závod ()
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek