DISKUZE K ČLÁNKU Todt zavrhuje plán Red Bullu na levnější V6 motory s dvojitým turbem

Prezident FIA, Jean Todt, trvá na tom, že nemá neomezenou sílu tak, aby dokázal protlačit změny v F1 poté, co je poslední dobou v krizi a ze všech stran se valí kritika.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Todt zavrhuje plán Red Bullu na levnější V6 motory s dvojitým turbem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 44, poslední 02.12.2014 14:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 10 lidí) 26.11.2014 23:30
Todta vymenit... Preco, ked rozprava o krize v… »
» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 27.11.2014 15:00
Hmmm. Koukám, že e-nafta je něco podobného jako… »
» erdedy (Hlasovali 5 lidé) 27.11.2014 10:27
Rozhodne tam je od toho, aby sa takej situacii… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kapor

194.160.178.XXX
Je to len skúšobná výroba ! Ako sám z prečítania jasne vieš, že ak to bude až vo fáze priemyslovej veľkovýroby, tak to bude mať výsledný efekt a prínos pre ekonomiku krajiny a ak tam Nemci potenciál vidia, tak sa im to určite vyplatí. Preto v budúcnosti sa bude výroba kumulovať v blízkosti tepelných ekektrární a teplární, kde po odstránení v separátoroch jemných pevných častí prídu na rad plyné zložky a to CO2 a na elektrolýzu z vody a výrobu H2, sa budú využívať hlavne alternatívne zdroje a v prípade prebytku aj špičkové, čo je úplne v poriadku, lebo el. energiu uskladniť nemôžeš a ak sa využije na zmysluplnú výrobu, je to úplne v poriadku. 01 Mimo toho, tá e-nafta má význam v tom, že sa dá miešať s menej hodnotnými naftami a tým sa konečný produkt stane použiteľný, pre všetky naftové motory. Ako samostatné a špičkové palivo pre závodný šport, ho určite vyskúšajú vo vytrvalostných súťažiach, kde vznetové motory kraľujú a sú bežnou pohonnou jednotkou u značky Audi. 01

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

147.229.7.XXX
Hmmm, tak jsi nás poučil. Až se potom budeš zajímat o to, kolik energie stojí výroba té "eko nafty" pak přijdeš možná na to, že je to mnohem víc, než získáš potom jejím spálením. Takže pokud jde o ekologii, bude mnohem výhodnější tu elektrickou energii použít přímo k pohonu. Účinnost je taková, že z té energie získáš pro pohon několikanásobně víc, než z té tvé eko nafty, ať už ji spálíš v dieselu nebo v tom tvém adiabatickém hitu. 03

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Nechal som vás vykecať,... ...chlapci, aby ste ukázali, či vôbec čítate Vaše noviny, čo by ste ako inteligentní ľudia Českej republiky mali, lebo práve v denníku IDnes, bol uverejnený článok : "Audi vsadí na vodík, ale mezi tím vyrobí naftu se vzduchu a vody", kde sa píše nielen celý postup jej výroby, ale aj to, že sa bude vyrábať v Drážďanoch a okrem iného sa bude dať miešať nielen s bionaftou ale aj s tou vyrobenou z ropy. Bude charakteristická hlavne čistotou a vysokým Cetanovým číslom, čo má význam pre pseudaadiabatický diesel, lebo tak môžem ísť až na kompresný pomer 28:1 a získať veľkú úsporu paliva, vysoký výkon a hlavne to, že takýto diessel bude absolutne ekologický. Ak by sa použil v F1, tak by mu stačilo na závod 50 kg, tohoto Blue Crude (e-nafta) paliva.
01 Takže ste tu všetci dokázali, že ***, ale neviete ani hľadať s Gooogle.cz, čo vie dnes každý školák na základnej škole. Vôbec nemáte byť prečo na seba hrdí a ukazovať, aký ste vy myslitenlia, skôr naopak ! 02 02 02

Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 8 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.62.XXX
01 13 ja si tak vravim, ze niekedy je lepsie nevyhrat...19 12

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Erdedy, nad slivovicí ještě nikdo nikdy nevyhrál!
Akorát Moraváci s ní remizovali. 03

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.62.XXX
??? Ty si este asi nevytriezvel z majstrovskej oslavy...18 18 18

Tak nic, az potom. Uzivaj. 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

109.81.147.XXX
Nevím proč by s tím měl cokoli dělat... F1 byla, je, bude o penězích a o vývoji... Nemáš na to ? Nechoď tam... Časem přijdou nové týmy... Levné 8mi válce jsme tu měli 8 sezón... Je čas na změnu...

Todt rozhodně nemůže za to, že se majitelé těchto nových týmů rozhodli, dále již do f1 neinvestovat...

+ 1 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

109.81.147.XXX
A ty motory vyrostou ze země ?? Nebo se bude vyvíjet o5 nový motor za 100vky milionů... A co ty dosavadní investice ?? Ty vyhodíme do koše... ??

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Jo, tak nějak jsem si to představoval. Energeticky náročnější než ji dostat ze země, ale energii používají ze slunce nebo větru. Ale proč ne. 04

+ 4 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.62.XXX
Ale prave od toho je tu regulacny organ - nech im povolia pozadovane zmeny (rozmrazenie) so sucasnym zakazom navysovania ceny pre zakaznikov a bude vybavene.03 Takto budu vlastne nuteny prejst k inemu "biznis-modelu".

Ale kde nieje vola, nieje cesta.02 Beriem to tak, ze to niekomu vyhovuje. (A teraz nemam ny mysli MB, aj ked tomu v prvom rade 03 ale teraz sa o nich nejedna)

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000046

uzivatel000046

195.91.11.XXX
Opakujem, nezáleží koľko kto do toho vrazil. To je minulosť.
Záleží na tom, kto koľko nákladov prenáša na "chudobných". Mercedes je očividne najštedrejší mecenáš. Argument o nákladoch je ten najlepší, čo môžu použiť. Podopretý tým, že len dodržujú vopred dohodnuté pravidlá.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000046

uzivatel000046

195.91.11.XXX
Kto ich k tomu donúti? Nereálne.
Ferrari chce tretie autá, čím viac tímov zakape, tým sú k tomu bližšie.
Renault svoj tím nemá, všetky náklady musí rozpočítať medzi zákazníkov. RB by to bolo jedno, aj tak do toho vnáša vlastné prachy. Ale čo ak prežije Caterham?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.199.XXX
daj si do google: audi naftu z vody

+ 1 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.62.XXX
Este jeden - prave na Honde teraz vidno, ako to v skutocnosti je - nemam obavu, ze Honda nedokaze postavit rovnocenny stroj, najmä ked nieje este viazana vselijakymi "zmrznutymi" a uz viac-menej videli, coho zhruba sa sa maju vyvarovat... A co predviedli vcera? Akurat to, ze sa bali vyliezt z garaze aby ne(z)horelo auto. Ok, povedzme, ze maju oproti min. roku v pripade Renaultu a Ferrari cca "ekvivalentne" 3 mesiace naskok a nestalo sa az v Jereze...
Vazne si myslite/si niekto mysli, ze Medvedi sa za tu istu cenu, cas, prostriedky "nahodou trafili do spravneho"...? 04 Ani "nahodou"!03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001574

uzivatel001574

84.244.105.XXX
nejdříve chce pomoci malým týmum a ted skrze motory jim hází klacky pod nohy, motory v6 biturbo by byli levnější bez tech nesmyslu

+ 4 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.62.XXX
Co tak donutit Ferrari a Renault resp. im povolit, nech si osvoja tiez taky model podnikania?04

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Přítel Google to taky nezná. Tož až budeš mít nějaký odkaz na ten článek, tak mi ho pošli. Zatím pochybuju, že bude něco méně energeticky náročné, než ji vycucnout ze země. 03

+ 5 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Inak bolo to tuším uverejnené,... ...vo vašich plátcích, v IDnes.cz alebo v Lidovkách.cz začiatkom tohto týždňa v TECH a celkom podrobne. Zaoberá sa tým nejaká Švajčiarska firma, mám to natiahnuté na iniom kľúči, tak ti zajtra aj poviem, o ktorú sa jedná. Ale môžeš si to nájsť aj sám. 20 Kňažko odporúča Gooogle.cz !11

+ 5 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000046

uzivatel000046

194.228.216.XXX
Myslím, že Renault by mal radšej radový motor, nie V-motor. Asi aj Honda. Taký motor by mal pre nich oveľa väčší reklamný potenciál.
Problém je, že Ferrari nechcelo ani starý motor. Pravdou je, že konkrétne tento systém asi nechceli , ale aj oni už chceli nový motor.
Proste sa zrodil kompromis. Či dobrý, ukáže čas.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

78.41.168.XXX
Ne že bych nesouhlasil, ale současný, tedy dnešní motor chce taky Renault, jen ho chce víc vyvíjet. Pravda je ovšem taková, ironie neironie, že současný motor opravdu nechtělo jen Ferrari.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama