DISKUZE K ČLÁNKU Todt zavrhuje plán Red Bullu na levnější V6 motory s dvojitým turbem
Prezident FIA, Jean Todt, trvá na tom, že nemá neomezenou sílu tak, aby dokázal protlačit změny v F1 poté, co je poslední dobou v krizi a ze všech stran se valí kritika.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Todt zavrhuje plán Red Bullu na levnější V6 motory s dvojitým turbem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001574
15:45 27.11.2014 84.244.105.XXXnejdříve chce pomoci malým týmum a ted skrze motory jim hází klacky pod nohy, motory v6 biturbo by byli levnější bez tech nesmyslu -
Kapor
12:39 27.11.2014 194.160.178.XXXDva turbá,... ...nič v znižovaní nákladov ani spotreby neriešia, preto je to totálna hlúposť. Cesta znižovania nákladov, je cesta k zavedenniu pseudoadiabatického motora 1,6 V6 Turbo +KERS a odbúranie neekonomického súsystému MGU-H, kde sa stráca pri premene časť energie. Návrat k menej zložitému riadiacemu SW, ako za dôb KERSu, pri znížení spotreby o 20 kg paliva na závod, čo je úplne s normou, ktorú každý tím môže hravo dosiahnuť s pseudoadiabatickým motorom 1,6 V6 Turbo.-
-
Kapor
12:59 27.11.2014 194.160.178.XXXPotom po ňom,... ...by bol najlepší 1,6 V6 Turbo diesell+Kers, na e-naftu. Tá sa vyrába z CO2 + H2 z vody pri tlaku a teplote, ktorú ti nepoviem. Ako vidíš, je úplne ekologická a má výhodu tú, že sa dá tankovať do nádrží na rozdiel od čistého H2, alebo zemného plynu, chlapče.-
-
Kapor
13:26 27.11.2014 194.160.178.XXXBol homologovaný tohoto roku,.. ...ale ako sám vidíš, automobilky radšej vyrábajú 3. valce a klamú zákazníkov nielen v spotrebe, ale aj emisiách, o čom sa už popísalo spústu papiera a v F1 FIA bulikajú ekologickými hybridmi, hoci tie nie sú ani ekologické a ani úsporné a nemajú ďalšie využitie v praxi, lebo sú neúmerne drahé a náročné na riadenie a údržbu. Skrátka pseudoadiabatické motory si koncerny neprajú, ako si nepriali rozvíjať elektrickú energiu pre každého, ako to pred 150 rokmi navrhoval Nikola Tesla. Hold dejiny sa opakujú. Čo je dobre pre ľudí, nie je dobre pre koncerny. A tak sa bude otepľovať, až to aj tí hlupáci pocítia, ale už bude neskoro. A ako vidieť ľudstvo skrátka zájde na svoju hlúposť !
-
-
Mike17
15:00 27.11.2014 93.99.87.XXXHmmm. Koukám, že e-nafta je něco podobného jako adiabatický motor. Říká se tomu "perpetuum mobile".
Abys vyrobil z H2 a CO2 palivo, musíš do toho vložit víc energie (na ten tlak a teplotu), než vznikne z jeho spálení. Tomu se ekologie zrovna neříká.-
Kapor
15:12 27.11.2014 194.160.178.XXXInak bolo to tuším uverejnené,... ...vo vašich plátcích, v IDnes.cz alebo v Lidovkách.cz začiatkom tohto týždňa v TECH a celkom podrobne. Zaoberá sa tým nejaká Švajčiarska firma, mám to natiahnuté na iniom kľúči, tak ti zajtra aj poviem, o ktorú sa jedná. Ale môžeš si to nájsť aj sám. Kňažko odporúča Gooogle.cz !-
-
-
-
Kapor
10:43 28.11.2014 194.160.178.XXXNechal som vás vykecať,... ...chlapci, aby ste ukázali, či vôbec čítate Vaše noviny, čo by ste ako inteligentní ľudia Českej republiky mali, lebo práve v denníku IDnes, bol uverejnený článok : "Audi vsadí na vodík, ale mezi tím vyrobí naftu se vzduchu a vody", kde sa píše nielen celý postup jej výroby, ale aj to, že sa bude vyrábať v Drážďanoch a okrem iného sa bude dať miešať nielen s bionaftou ale aj s tou vyrobenou z ropy. Bude charakteristická hlavne čistotou a vysokým Cetanovým číslom, čo má význam pre pseudaadiabatický diesel, lebo tak môžem ísť až na kompresný pomer 28:1 a získať veľkú úsporu paliva, vysoký výkon a hlavne to, že takýto diessel bude absolutne ekologický. Ak by sa použil v F1, tak by mu stačilo na závod 50 kg, tohoto Blue Crude (e-nafta) paliva.
Takže ste tu všetci dokázali, že ***, ale neviete ani hľadať s Gooogle.cz, čo vie dnes každý školák na základnej škole. Vôbec nemáte byť prečo na seba hrdí a ukazovať, aký ste vy myslitenlia, skôr naopak !
Příspěvek byl redakčně upraven.-
Mike17
10:26 02.12.2014 147.229.7.XXXHmmm, tak jsi nás poučil. Až se potom budeš zajímat o to, kolik energie stojí výroba té "eko nafty" pak přijdeš možná na to, že je to mnohem víc, než získáš potom jejím spálením. Takže pokud jde o ekologii, bude mnohem výhodnější tu elektrickou energii použít přímo k pohonu. Účinnost je taková, že z té energie získáš pro pohon několikanásobně víc, než z té tvé eko nafty, ať už ji spálíš v dieselu nebo v tom tvém adiabatickém hitu.-
Kapor
14:06 02.12.2014 194.160.178.XXXJe to len skúšobná výroba ! Ako sám z prečítania jasne vieš, že ak to bude až vo fáze priemyslovej veľkovýroby, tak to bude mať výsledný efekt a prínos pre ekonomiku krajiny a ak tam Nemci potenciál vidia, tak sa im to určite vyplatí. Preto v budúcnosti sa bude výroba kumulovať v blízkosti tepelných ekektrární a teplární, kde po odstránení v separátoroch jemných pevných častí prídu na rad plyné zložky a to CO2 a na elektrolýzu z vody a výrobu H2, sa budú využívať hlavne alternatívne zdroje a v prípade prebytku aj špičkové, čo je úplne v poriadku, lebo el. energiu uskladniť nemôžeš a ak sa využije na zmysluplnú výrobu, je to úplne v poriadku. Mimo toho, tá e-nafta má význam v tom, že sa dá miešať s menej hodnotnými naftami a tým sa konečný produkt stane použiteľný, pre všetky naftové motory. Ako samostatné a špičkové palivo pre závodný šport, ho určite vyskúšajú vo vytrvalostných súťažiach, kde vznetové motory kraľujú a sú bežnou pohonnou jednotkou u značky Audi.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
erdedy
14:24 27.11.2014 195.80.165.XXXale ale, o com sa bavime? O vojne v iraku, ci o com? O akych dalsich svetovych problemoch a co s tym ma Todt alebo FIA?
Este raz zopakujem, co som pisal nizsie - male timy (nielen oni!) pindaju uz davno, ale Todtovi to je tak u zadnice.
A prosim nehovor mi, ze sa momentalna situacia ("kriza F1") nedala ocakavat.
Napis aspon jednu vec - co ta figurka spravila pre pribrzdenie megalomanov (vyrobcov) v ich absolutne nekontrolovatelnom minani?
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek