Včerejší problémy se McLarenu nakonec podařilo identifikovat a vyřešit, dnes zatím v garáži po 3 hodinách stále bezmocně stojí. Závodní ředitel Eric Boullier prozradil, že řeší opět elektrický problém, tentokrát si s ním ale rady nevědí.
"Je tou součásti podivné povahy elektrických součástí. Všechno zapojíte a všechno dobře funguje, pak najednou přestane. Tak to odpojíte, rozeberete, a když to máte zvlášť, obojí opět funguje. Dnes tedy máme naprosto neznámý problém," říká Boullier.
Dnes ráno to na okruhu Jas Marina přitom vypadalo dobře. "Všechno bylo ráno fajn, auto jsme nastartovali v 8:45 hod [5:45 našeho času] v garáži - a nový problém. Absolutně neznámý," přiznává nešťastný závodní ředitel McLarenu.
"Abych byl upřímný, když to srovnám s našimi kolegy, ukázat se v Jerezu s těmito problémy, pak to podle mě muselo hodně bolet. Proto jsme se rozhodli pro oddělený vývoj vozu, protože jsme se rozhodli, že ať už se stane cokoliv, bude to jen bonus, pokud se pokusíme jezdit před koncem sezóny," pokračuje.
Eric Boullier vysvětluje, co stojí v pozadí náročného začátku
spolupráce s Hondou (foto: McLaren)
"Abych byl tedy k vám upřímný, mít možnost jezdit včera či dnes je jenom bonus nade vším, protože v pozadí je tou nejdůležitější věcí budování spolupráce mezi oběma společnostmi, vedení provozu, což je samozřejmě jedním z klíčových hlavních témat.
Ano, nastartování motoru a ježdění mezi ně také patří, ale lidé musí také pochopit, že v pozadí je možná 200 lidí pracujících společně a vy potřebujete, aby tito lidé spolupracovali pořádně. Všechno tedy, co dnes uděláme - i když nebudeme jezdit - je s ohledem na budoucnost pozitivní.
Je to frustrující, chceme jezdit, ale je to stejně pozitivní," dodává Boullier.