DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone přiznává: "Za finanční krizi v F1 můžu já. Nevím, jak ji vyřešit"

Šéf Formule 1 Bernie Ecclestone překvapivě přiznává, že za finanční problémy menších týmů nese vinu právě on. Zároveň však netuší, jak současnou krizi vyřešit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone přiznává: "Za finanční krizi v F1 můžu já. Nevím, jak ji vyřešit"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 91, poslední 04.11.2014 12:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovalo 14 lidí) 02.11.2014 12:55
To je APRÍL????????????? BE, jakožto největší… »
» Duncan66 (Hlasovalo 10 lidí) 02.11.2014 13:15
takze je v poradku, kdyz Bernie dava Ferrarri… »
» Duncan66 (Hlasovalo 9 lidí) 02.11.2014 14:01
a bude se vetsina divaku radeji divat na 6 vozu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    88.102.130.XXX
    Ferrari je zlo ! 12 11

    + 3 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Odstúp Bernie ! Ak niekto dospeje do štádia, keď sa ukáže, že nedokáže riešiť veci tak, aby išli normálne, aby išli ruka v ruke s dobou, mal by odstúpiť. 02 Každý ako ty došiel do štádia, že funkcia ktorú zastávaš ti prerástla cez hlavu. Stáva sa to ľuďom domýšľavým, ktorý sú arogantný k svojmu okoliu a pre stromy nevidia les. 02

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Tak schválně Pokud vývoj auta rozúčtuji mezi dva nebo tři vozy, která alternativa bude levnější? A když mi budou tři vozy na dráze sbírat data, bude to pro mě přínosnější než když ta data budou sbírat pouze dvě auta?

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • slayer 22

    188.120.217.XXX
    Nechci nic říkat,ikdyž nerad F1 se dostává do agonie bohužel! 02

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      109.81.147.XXX
      Nemyslím si to... 18 aut ještě není tak zlé...

      + 1 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000792

        uzivatel000792

        88.212.36.XXX
        Ecclestone hovori, ze je. Jazdci F1 hovoria, ze je. Fanusikovia hovoria, ze je. Drzitelia vysielacich prav hovoria, ze je. Televizne stanice hovoria, ze je. Je to zle.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          194.228.208.XXX
          Mně nijak nechyběli... Nevím proč se kolem toho dělá drama... Jedině mě napadá, že si všichni uvědomují, že to může přijít a nikdo nechce přijít o Sauber, FI a Lotus...

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    37.188.233.XXX
    BE kdyby jenom on za vše mohl. Krade se všude na světě a kradou naprosto všichni a s korupcí nikdo nikdy nezatočí ,protože peníze má rád každý i slušný člověk.Svět brzy skončí špatně kvůli své povaze a lidská morálka je bohužel přilíš degadentní nato aby se svět změnil k lepšímu.Už čekejme jen horší a horší zotročování všichni budou velký otroci tedy pokud budou chtít žít jiná volba nebude i když tomu mnoho lidí nevěří a nikdy nebude dokud to nezažijou.

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Nemyslím si že Ecclestone je jediný kdo se na současné krizi podepsal, ale je jediný, kdo má koule se přiznat. Stávající předpisy netvořil Bernie, ale FIA. A třeba současné motory, které stojí až třikrát tolik co loňské, mohly být ta poslední kapka, kterou přetekl pohár dluhů a dvěma týmům to zlomilo vaz.

    + 8 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      109.81.147.XXX
      02 02

      Za motory si můžou výrobci sami a já jsem za ně rád... Mmj konečně mají F1 důstojné maximálky... 8mi válce stáli za prd..

      Co se týče peněz tak hlavní zásluhu na tom má Bernie a Ferrari... Ferrari několikrát podkoplo ostatní týmy, ve snaze si vybojovat nejlepší podmínky...

      Pochopitelně nemalou zásluhu na tom mají samotné týmy... Věděli do čeho jdou, vlastní je miliardáři, takže kdyby chtěli, tak klidně mohli mít i špičkové rozpočty... Nejsou schopni si sehnat pořádné sponzory, nejsou schopni si to spočítat... Je to rozhodně i jejich ostuda...

      + 7 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      takze je v poradku, kdyz Bernie dava Ferrarri to, co by uzivilo dve staje jako Williams, ktery letos to Ferrarri zda se dokonce porazi? Zatimco jine staje nedostanou ani desetinu z toho co Ferrarri?
      Opravdu se Ferrarri stara o tolik % zabavy v poslednich sezonach, kolik dostavaji penez?

      + 10 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Zkuste se normálního diváka zeptat, kolik zná týmů F1. Dva, tři, možná pět. Ale určitě mezi nimi bude Ferrari a Red Bull a asi ještě Mercedes a McLaren. A vzhledem. k tomu, že většina diváků nebere F1 jako sport, ale spíše jako show, je třeba ocenit ty, kteří diváků přitáhnou nejvíce. Obávám se, že na F1, kde by závodily samé malé, pro většinu lidí neznámé týmy, by se moc lidí nedívalo. Proto ty mimořádné prémie a proto i ty snahy o zatraktivnějní závodů, jako třeba noční závody a podobně.

        + 8 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          a bude se vetsina divaku radeji divat na 6 vozu na trati, ikdyz to budou Ferrarri a RB, nebo na 30 vozu na trati, ikdyby mezi nima nebylo treba Ferrarri?

          + 9 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            to Ferrarri se jednoznacne umele demonizuje. Spousta fandu fandi ruznym pilotum a je jim v podstate jedno, za jekou staj budou jezdit, hlavne kdyz budou vyhravat. A take neklesa nijak mimoradne sledovanost, kdyz F1 napr. opustil Schumi a dalsi velikani. Podobne by tomu bylo v pripade Ferrarri. Navic pokud by se penize Ferrari rodelily rovnomerne, tak by se rozhodne zvysila sance na napinavejsi zavody, kde by do poradi v predu mohlo promluvit daleko vice tymu nez dnes.

            + 9 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              Schumi nebyl v F1 od začátku tak jako Ferrari. A co se týče počtu aut. situace, že by závodilo 6 aut určitě nehrozí. Podobné katastrofické scénáře se psaly v době, kdy z F1 odcházely značky BMW, Toyota a Honda a taky to F1 přežila. A pak, diváci chtějí vidět legendy a ne nounejm závodníky a týmy. Pokud by většina diváků chtěla tu Vaši variantu, určitě by to Bernie věděl a podle toho se zařídil.

              + 8 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • 1

              178.255.168.XXX
              Nevím proč se teda vůbec o F1 zajímáš! Pokud nechápeš, že F1 znamená historii a ta je dána historií týmů, především Ferrari, tak Ti může být jedno, jestli koukáš na F1 nebo formuli renault!
              Jestli je rozdělení peněz spravedlivé nebo ne, je jiná otázka. Je nastaveno tak, aby týmy, které si přeje provozovatel v seriálu udržet, měli vyšší příjem a myslím, že je to správně.
              Další otázkou je to, jestli byl správně nastaven přechod na nové pohonné agragáty. Podle mě, pokud tento přechod chtěly automobilky, měly jej i financovat. F1 nebyla nikdy levná, ale těžko se může rozpočet stájí uměle srazit někam na úroveň GP2! Pokud je touha po větším počtu týmů, tak jedinou rozumnou cestou je zákaznický vůz. Bylo to tak v minulosti a nevím, proč by to nemohlo být i nyní. Začínaly tak týmy jako williams i mclaren a v podstatě i ferrari

              + 4 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                109.81.147.XXX
                Jenže ten tvůj zákaznický vůz z toho dělá formuli Renault... Automobilky ty motory nechtěly jen tak pro nic za nic... Prostě potřebovali změnu nebo by odešli...Náklady je to pro ně byly vysoké a logicky se na nich musí týmy podílet... Ostatně bylo tomu tak vždycky a nejeden tým to položilo...

                + 1 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Pepan

                  Pepan

                  89.24.157.XXX
                  V podstatě z toho už Formule Renault je, protože je tady 11 týmů, ale pouze tři výrobci motorů. Ale to, že by byly zákaznické vozy, by určitě zlevnilo provoz týmů. Díly na více aut by byly levnější a díky informacím z více vozů by i vývoj mohl být rychlejší a efektivnější
                  P.S. Pořád mezi týmy počítám i ty dva, které nenastoupí v USA, protože i když teď mají finanční problémy, neznamená to že padnou a budoucnu už závodit v F1 nebudou.

                  + 0 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama