DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone přiznává: "Za finanční krizi v F1 můžu já. Nevím, jak ji vyřešit"
Šéf Formule 1 Bernie Ecclestone překvapivě přiznává, že za finanční problémy menších týmů nese vinu právě on. Zároveň však netuší, jak současnou krizi vyřešit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone přiznává: "Za finanční krizi v F1 můžu já. Nevím, jak ji vyřešit"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 14 lidí)
02.11.2014 12:55
To je APRÍL????????????? BE, jakožto největší… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
09:24 03.11.2014 194.160.178.XXXOdstúp Bernie ! Ak niekto dospeje do štádia, keď sa ukáže, že nedokáže riešiť veci tak, aby išli normálne, aby išli ruka v ruke s dobou, mal by odstúpiť. Každý ako ty došiel do štádia, že funkcia ktorú zastávaš ti prerástla cez hlavu. Stáva sa to ľuďom domýšľavým, ktorý sú arogantný k svojmu okoliu a pre stromy nevidia les. -
-
uzivatel000792
07:40 03.11.2014 88.212.36.XXXTakto sa ale naklady na vyvoj auta nerozdeluju. Tri auta su drahsia varianta, pretoze to auto pocas celej sezony nieco stoji.
-
-
-
-
uzivatel000792
07:41 03.11.2014 88.212.36.XXXEcclestone hovori, ze je. Jazdci F1 hovoria, ze je. Fanusikovia hovoria, ze je. Drzitelia vysielacich prav hovoria, ze je. Televizne stanice hovoria, ze je. Je to zle.
-
-
-
anonym
14:58 02.11.2014 37.188.233.XXXBE kdyby jenom on za vše mohl. Krade se všude na světě a kradou naprosto všichni a s korupcí nikdo nikdy nezatočí ,protože peníze má rád každý i slušný člověk.Svět brzy skončí špatně kvůli své povaze a lidská morálka je bohužel přilíš degadentní nato aby se svět změnil k lepšímu.Už čekejme jen horší a horší zotročování všichni budou velký otroci tedy pokud budou chtít žít jiná volba nebude i když tomu mnoho lidí nevěří a nikdy nebude dokud to nezažijou. -
Pepan
12:56 02.11.2014 89.24.157.XXXNemyslím si že Ecclestone je jediný kdo se na současné krizi podepsal, ale je jediný, kdo má koule se přiznat. Stávající předpisy netvořil Bernie, ale FIA. A třeba současné motory, které stojí až třikrát tolik co loňské, mohly být ta poslední kapka, kterou přetekl pohár dluhů a dvěma týmům to zlomilo vaz.-
Fanda.LH
13:07 02.11.2014 109.81.147.XXX
Za motory si můžou výrobci sami a já jsem za ně rád... Mmj konečně mají F1 důstojné maximálky... 8mi válce stáli za prd..
Co se týče peněz tak hlavní zásluhu na tom má Bernie a Ferrari... Ferrari několikrát podkoplo ostatní týmy, ve snaze si vybojovat nejlepší podmínky...
Pochopitelně nemalou zásluhu na tom mají samotné týmy... Věděli do čeho jdou, vlastní je miliardáři, takže kdyby chtěli, tak klidně mohli mít i špičkové rozpočty... Nejsou schopni si sehnat pořádné sponzory, nejsou schopni si to spočítat... Je to rozhodně i jejich ostuda... -
Duncan66
13:15 02.11.2014 89.29.32.XXXtakze je v poradku, kdyz Bernie dava Ferrarri to, co by uzivilo dve staje jako Williams, ktery letos to Ferrarri zda se dokonce porazi? Zatimco jine staje nedostanou ani desetinu z toho co Ferrarri?
Opravdu se Ferrarri stara o tolik % zabavy v poslednich sezonach, kolik dostavaji penez?-
Pepan
13:28 02.11.2014 89.24.157.XXXZkuste se normálního diváka zeptat, kolik zná týmů F1. Dva, tři, možná pět. Ale určitě mezi nimi bude Ferrari a Red Bull a asi ještě Mercedes a McLaren. A vzhledem. k tomu, že většina diváků nebere F1 jako sport, ale spíše jako show, je třeba ocenit ty, kteří diváků přitáhnou nejvíce. Obávám se, že na F1, kde by závodily samé malé, pro většinu lidí neznámé týmy, by se moc lidí nedívalo. Proto ty mimořádné prémie a proto i ty snahy o zatraktivnějní závodů, jako třeba noční závody a podobně.-
-
Duncan66
14:07 02.11.2014 89.29.32.XXXto Ferrarri se jednoznacne umele demonizuje. Spousta fandu fandi ruznym pilotum a je jim v podstate jedno, za jekou staj budou jezdit, hlavne kdyz budou vyhravat. A take neklesa nijak mimoradne sledovanost, kdyz F1 napr. opustil Schumi a dalsi velikani. Podobne by tomu bylo v pripade Ferrarri. Navic pokud by se penize Ferrari rodelily rovnomerne, tak by se rozhodne zvysila sance na napinavejsi zavody, kde by do poradi v predu mohlo promluvit daleko vice tymu nez dnes.-
Pepan
15:50 02.11.2014 89.24.157.XXXSchumi nebyl v F1 od začátku tak jako Ferrari. A co se týče počtu aut. situace, že by závodilo 6 aut určitě nehrozí. Podobné katastrofické scénáře se psaly v době, kdy z F1 odcházely značky BMW, Toyota a Honda a taky to F1 přežila. A pak, diváci chtějí vidět legendy a ne nounejm závodníky a týmy. Pokud by většina diváků chtěla tu Vaši variantu, určitě by to Bernie věděl a podle toho se zařídil. -
1
18:39 02.11.2014 178.255.168.XXXNevím proč se teda vůbec o F1 zajímáš! Pokud nechápeš, že F1 znamená historii a ta je dána historií týmů, především Ferrari, tak Ti může být jedno, jestli koukáš na F1 nebo formuli renault!
Jestli je rozdělení peněz spravedlivé nebo ne, je jiná otázka. Je nastaveno tak, aby týmy, které si přeje provozovatel v seriálu udržet, měli vyšší příjem a myslím, že je to správně.
Další otázkou je to, jestli byl správně nastaven přechod na nové pohonné agragáty. Podle mě, pokud tento přechod chtěly automobilky, měly jej i financovat. F1 nebyla nikdy levná, ale těžko se může rozpočet stájí uměle srazit někam na úroveň GP2! Pokud je touha po větším počtu týmů, tak jedinou rozumnou cestou je zákaznický vůz. Bylo to tak v minulosti a nevím, proč by to nemohlo být i nyní. Začínaly tak týmy jako williams i mclaren a v podstatě i ferrari-
Fanda.LH
19:10 02.11.2014 109.81.147.XXXJenže ten tvůj zákaznický vůz z toho dělá formuli Renault... Automobilky ty motory nechtěly jen tak pro nic za nic... Prostě potřebovali změnu nebo by odešli...Náklady je to pro ně byly vysoké a logicky se na nich musí týmy podílet... Ostatně bylo tomu tak vždycky a nejeden tým to položilo...-
Pepan
19:36 02.11.2014 89.24.157.XXXV podstatě z toho už Formule Renault je, protože je tady 11 týmů, ale pouze tři výrobci motorů. Ale to, že by byly zákaznické vozy, by určitě zlevnilo provoz týmů. Díly na více aut by byly levnější a díky informacím z více vozů by i vývoj mohl být rychlejší a efektivnější
P.S. Pořád mezi týmy počítám i ty dva, které nenastoupí v USA, protože i když teď mají finanční problémy, neznamená to že padnou a budoucnu už závodit v F1 nebudou.
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek