DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone přiznává: "Za finanční krizi v F1 můžu já. Nevím, jak ji vyřešit"

Šéf Formule 1 Bernie Ecclestone překvapivě přiznává, že za finanční problémy menších týmů nese vinu právě on. Zároveň však netuší, jak současnou krizi vyřešit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone přiznává: "Za finanční krizi v F1 můžu já. Nevím, jak ji vyřešit"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 91, poslední 04.11.2014 12:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovalo 14 lidí) 02.11.2014 12:55
To je APRÍL????????????? BE, jakožto největší… »
» Duncan66 (Hlasovalo 10 lidí) 02.11.2014 13:15
takze je v poradku, kdyz Bernie dava Ferrarri… »
» Duncan66 (Hlasovalo 9 lidí) 02.11.2014 14:01
a bude se vetsina divaku radeji divat na 6 vozu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • mida

        178.209.152.XXX
        Mně iluze neberes, ale potvrzujes, co jsem napsal - BE týmům vydupal peníze z vysílacích práv a další poplatky. Na druhou stranu je fakt, ze byly doby, kdy se závodů účastnilo daleko více týmů a jezdila se tzv. předkvalifikace, byla stanovena maximální propustnost tratě a někteří tak zůstali před branami ostré kvaldy a závodu. Což ostře kontrastuje se situací nyní02

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • 1

          178.255.168.XXX
          jenže v těch dobách kdo sehnal peníze, tak koupil auto a postavil se na start předkvalifikace. Dneska musí mít licenci jinak ho nepustí ani k okruhu...

          + 0 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mida

            88.101.0.XXX
            To ale přece nikdo nerozporuje. Dnes se ve F1 točí násobně více peněz, než dříve, ale situace je taková, že týmy krachují a do závodu nastoupí 18 vozů. Přitom ideální počet týmů by měl oscilovat okolo čísla 14, ale to je už mnoho let zbožným přáním nejen nás fanoušků. Mimochodem, vzpomínám si, že BE kdysi tuším pořadatelům slíbil, že minimální počet týmů bude 12..

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    78.102.112.XXX
    Vykašlat se na Ferrari Bych se na Ferrari vykašlal, jako proč by měli dostávat prachy za věrnost? Se jim nelíbí, ať jdou, stejně poslední sezony nejsou schopni postavit konkurenceschopné auto, a teď když odejde Fernando, tak si k podiu ani nečuchnou...
    Bych 2/3 až 3/4 všech peněz rozdělil rovnoměrně mezi všechny a ten zbytek bych rozdělovat nějak za odměny za největší progres od minulé sezony, za nejlepší facebook, za nejvtipnější logo týmu... za co chtějí(dělal jsem si s těma posledníma 2 srandu :) ) Ale prostě většina peněz by měla být rozdělena rovnoměrně :)

    + 8 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      109.81.147.XXX
      Rozhodně ne... Ti co do toho nejvíc investují a dosahují největších úspěchů by měli být odměňování... Jak říkám současný systém rozdělování peněz za PK mi přijde spravedlivý... Problém je v těch bonusech... Pokud by měli existovat, tak musí být jasně stanoveno kdo, jak na ně má nárok...

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        82.144.130.XXX
        Je to stejné jako by Usain Boltovi organizátoři sprintu zkrátili trať o dva metry, protože dosahuje nejlepších úspěchů, je oblíbený a fanoušci přijíždí na závody často jenom kvůli němu. V F1 se tohle děje, jen to není tak zřejmé jako zkrácení tratě u toho mého příkladu.

        Pokud chtějí více investovat, tak ať investují ze svého, nemělo by se jim to extra proplácet na úkor ostatních.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          109.81.147.XXX
          Však oni investují ze svého... Masivní podporu má jen Ferrari a RB... Nevím proč by měl Mercedes dostat stejně jako Caterham...

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Kubyk002

        78.102.112.XXX
        Ano, nejlepší by měli dostat víc než nejhorší, ale ne zase takové propastné rozdíly...
        Prostě jako v práci, každý dostane plat, ti nejlepší odměny navíc, ale prostě aby ty nejhorší týmy nedostaly nic, to je totální bullshit... Navíc by tohle opatření zvýšilo konkureceschopnost ostatních týmů a F1 by tak mohla být vyrovanější :)

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.201.XXX
      F1=Ferrari

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kubyk002

        78.102.112.XXX
        prd, to že tam jsou od začátku neznamená, že by bez nich Formule neexistovala... stejně co předvádí poslední roky je ostudné pro značku s takovým rozpočtem, automobilovým zázemím a takovou historií...
        Mi by teda Ferrari vůbec nechybělo, to by mi víc chyběla Force India, protože to jsou alespoň borci co s prd rozpočtem dokáží udělat konkurenceschopné auto...

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          109.81.147.XXX
          Určitě by bez nich měla F1 co dělat, aby se udržela... Rozhodně to není ostuda... Je to přirozené, že jednou jsou nahoře, po druhé zase dole...

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    109.81.147.XXX
    Psal jsem to tu několikrát Nechce se mi věřit, že si to uvědomuje i Bernie...

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      88.212.36.XXX
      Nepisal si to. Ty si pisal len o tom, ze system rozdelovania je ok, len problem su bonusy. Ale Ecclestone hovori nieco uplne ine a to, ze system rozdelovania je to co je zle a to co nefunguje. A to je pravda. To som pisal aj ja a plno inych ludi nie len tu.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    co? nekdy tusim minuly rok se tady objevily cisla, kde bylo napsano, kolik kdo dostane za PK. Vitez PK kolem 90 milionu, druhe misto 80 a postupne to klesalo. Dale se psalo, ze za loajalitu dostava Ferrarri 99 milionu, RB 70 a zbytek uz jenom paberkoval, nektere tymy vubec nic.

    A ted pisete ze Ferrarri za 3. misto v PK dostalo 200 a jeste tech 90 milionu za "loajalitu"?
    Takze ma za umisteni v PK jinou skalu odmen podle "oblibenosti" apod.? Pokud je to opravdu takhle, tak se osobne divim, proc Suaber apod. v F1 vlastne zustavaji, protoze je zdeformovane jeste daleko vice, nez jsem si myslel.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      46.135.5.XXX
      No já jsem někde četl, že ferrari bere až 1/3 všech peněz rozdělovanou mezi týmy bez ohledu na to jak skončí v PK, ale nevím jestli je to pravda. že mají naprosto výjimečné podmínky je ale jisté.

      Každopádně, pokud by to měl být opravdu sport, kde na vítězství může dosáhnout více týmů ( ale nevím jestli by se mi to tak líbilo) muselo by to být jako v NHL, to je, že poslední tým naopak bere nejvíce peněz a nejlepší nejméně (v NHL právo prvního draftu pro nejhoší tým a poslední si vybírá vítěz) nebo něco podobného.

      Otázka je jestli by to ještě byla plnohodnotná F1.

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama