DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone přiznává: "Za finanční krizi v F1 můžu já. Nevím, jak ji vyřešit"
Šéf Formule 1 Bernie Ecclestone překvapivě přiznává, že za finanční problémy menších týmů nese vinu právě on. Zároveň však netuší, jak současnou krizi vyřešit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone přiznává: "Za finanční krizi v F1 můžu já. Nevím, jak ji vyřešit"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 14 lidí)
02.11.2014 12:55
To je APRÍL????????????? BE, jakožto největší… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
anonym
12:20 04.11.2014 178.40.199.XXX
akoze neodlievaju peniaze? tie bonusy predsa idu z tych istych penazi ako odmeny za PK
bernie pusti 63%, najprv vyplati bunusy a zvysok sa rozdeli na PK, ak by bonusy neboli tak na PK ostane vacsi balik
ak by aj progresivita odmien nebola taka velka ako doteraz tak pri ponechani bonusov by ferrari a RB boli aj tak uplne niekde inde ako zvysok
prijmy z reklamy boli za 2013 +-1300mld. bernie pusti 63% co je 819mil.
F dostane 99
RB 75
M,Mc 12
W 9
dokopy 207mil.
ak by sa aj zvysok rozdelil rovnomerne tak je to po 55mil. kazdemu ale to by pomohlo mozno len marussii a caterhamu tie by dostali vyrazne viac ale pre sauber,FI a lotus by to stale nebolo riesenie kedze sauber a FI dostavali aj doteraz nieco cez 50mil.
ak by sa ale bonusy zrusili a zvysok sa rozdelil rovnomerne tak kazdy dostane po 74mil.
bernie pusti 63%, najprv vyplati bunusy a zvysok sa rozdeli na PK, ak by bonusy neboli tak na PK ostane vacsi balik
ak by aj progresivita odmien nebola taka velka ako doteraz tak pri ponechani bonusov by ferrari a RB boli aj tak uplne niekde inde ako zvysok
prijmy z reklamy boli za 2013 +-1300mld. bernie pusti 63% co je 819mil.
F dostane 99
RB 75
M,Mc 12
W 9
dokopy 207mil.
ak by sa aj zvysok rozdelil rovnomerne tak je to po 55mil. kazdemu ale to by pomohlo mozno len marussii a caterhamu tie by dostali vyrazne viac ale pre sauber,FI a lotus by to stale nebolo riesenie kedze sauber a FI dostavali aj doteraz nieco cez 50mil.
ak by sa ale bonusy zrusili a zvysok sa rozdelil rovnomerne tak kazdy dostane po 74mil.
mi88ki
15:39 03.11.2014 165.72.200.XXX
V jiném článku se psalo, že Ferrari dostává 100 mega bonus a 90 mega je za vítězství v šampionátu, které se už nějakou dobu Férek netýká :D
Věc má podlě mě dvě roviny. Sportovní, tam je to jasně nespravdlivé, ale jen z pohledu bonusu. Rozdělení peněz za umístění mi přijde spíš rovnostářské, když první bere 90 a předposlední 30 mega.
Z druhého pohledu - byznysu, je podle mě v pořádku, že někdo dostane speciální bonus, protože pořadatel ho chce mít na soupisce a je pak na něm co je mu schopen za to zaplatit. Je problémem ostatních, že se k tomu nedokáží postavit a taky si vyjednat lepší podmínky a to protože sami nejsou schopni nabídnout uskutečnitelné konkurenční řešení.
Někdy mi to přijde, jako by Viktorka chtěla hrát ligu mistrů a křepčila, že Barcelona či Real, mají úplně jiné prostředky. Jenže co si budeme povídat, na Viktorku v lize mistrů nikdo zvědavý není.
Ale ani FIFA přece nebude rozdávat prémie spravedlivě. Sice nerozdává bonusy jako v F1 ale zase týmy co se pravidelně dostanou do závěrečných kol vydělají několiknásobně více než ty co jsou rádi, že se zúčastní a ty nůžky jsou tam rozevřené daleko více než v F1.
Týmy co v F1 jezdí pořád na chvostu, nikoho nezajímají, diváky, televizi, tedy ani sponzory. A proč jim cpát za pouhé zúčastnění nějaké peníze, když stejně v závodech jen doprovází ostatní.
Ze sportovního hlediska by stačilo, aby týmy dostávali stanovené bonusy za každý bod, který získají, plus nějaký paušál za "kvalifikovanou" účast v závodě, ale rozhodně by mi nestačil limit 107%. Těch 7% je v F1 je rozdíl sedmi levelů. Osobně bych dával paušál za splnění 103% času v kvalifikaci nebo za zisk bodu v závodě. Kdo na to nemá, tak ať nepřežije. Uměle držet slabé týmy je hřebíček do rakve. Na druhé straně přikazovat někomu kolik má utratit je podle mě taky blbost.
Řešení = šetření = stabilita pravidel. Vždyť ještě loni či předloni byly kvalifikace, kde prvních 15 vozů bylo v jedné sekundě.
Věc má podlě mě dvě roviny. Sportovní, tam je to jasně nespravdlivé, ale jen z pohledu bonusu. Rozdělení peněz za umístění mi přijde spíš rovnostářské, když první bere 90 a předposlední 30 mega.
Z druhého pohledu - byznysu, je podle mě v pořádku, že někdo dostane speciální bonus, protože pořadatel ho chce mít na soupisce a je pak na něm co je mu schopen za to zaplatit. Je problémem ostatních, že se k tomu nedokáží postavit a taky si vyjednat lepší podmínky a to protože sami nejsou schopni nabídnout uskutečnitelné konkurenční řešení.
Někdy mi to přijde, jako by Viktorka chtěla hrát ligu mistrů a křepčila, že Barcelona či Real, mají úplně jiné prostředky. Jenže co si budeme povídat, na Viktorku v lize mistrů nikdo zvědavý není.
Ale ani FIFA přece nebude rozdávat prémie spravedlivě. Sice nerozdává bonusy jako v F1 ale zase týmy co se pravidelně dostanou do závěrečných kol vydělají několiknásobně více než ty co jsou rádi, že se zúčastní a ty nůžky jsou tam rozevřené daleko více než v F1.
Týmy co v F1 jezdí pořád na chvostu, nikoho nezajímají, diváky, televizi, tedy ani sponzory. A proč jim cpát za pouhé zúčastnění nějaké peníze, když stejně v závodech jen doprovází ostatní.
Ze sportovního hlediska by stačilo, aby týmy dostávali stanovené bonusy za každý bod, který získají, plus nějaký paušál za "kvalifikovanou" účast v závodě, ale rozhodně by mi nestačil limit 107%. Těch 7% je v F1 je rozdíl sedmi levelů. Osobně bych dával paušál za splnění 103% času v kvalifikaci nebo za zisk bodu v závodě. Kdo na to nemá, tak ať nepřežije. Uměle držet slabé týmy je hřebíček do rakve. Na druhé straně přikazovat někomu kolik má utratit je podle mě taky blbost.
Řešení = šetření = stabilita pravidel. Vždyť ještě loni či předloni byly kvalifikace, kde prvních 15 vozů bylo v jedné sekundě.
mida
11:01 03.11.2014 88.101.0.XXX
To ale přece nikdo nerozporuje. Dnes se ve F1 točí násobně více peněz, než dříve, ale situace je taková, že týmy krachují a do závodu nastoupí 18 vozů. Přitom ideální počet týmů by měl oscilovat okolo čísla 14, ale to je už mnoho let zbožným přáním nejen nás fanoušků. Mimochodem, vzpomínám si, že BE kdysi tuším pořadatelům slíbil, že minimální počet týmů bude 12..
Kapor
09:24 03.11.2014 194.160.178.XXX
Odstúp Bernie ! Ak niekto dospeje do štádia, keď sa ukáže, že nedokáže riešiť veci tak, aby išli normálne, aby išli ruka v ruke s dobou, mal by odstúpiť. Každý ako ty došiel do štádia, že funkcia ktorú zastávaš ti prerástla cez hlavu. Stáva sa to ľuďom domýšľavým, ktorý sú arogantný k svojmu okoliu a pre stromy nevidia les.
uzivatel000792
07:51 03.11.2014 88.212.36.XXX
Ano, ale to su dve odlisne veci. Odmeny za PK a tieto bonusy. To nejde dokopy a bonusy neodlievaju peniaze z pohara pre odmeny za PK a opacne.
uzivatel000792
07:47 03.11.2014 88.212.36.XXX
Ty uz radsej o deleni penazi nehovor lebo si schopny v jednej vete povedat A a zaroven to aj popriet...
Ty vobec nechces riesit problem s rozdelenim penazi. Tebe ide LEN a LEN o zrusenie bonusov pre Ferrari, Williams a ine zavedene timy. Pretoze na jednej strane pises, ze sucasne rozdelenie financii je v poriadku a je problem timov aby zohnali peniaze. A potom hned na to pises, ze ak by sa zrusili bonusy, tak by si ich rozdelil do odmien aby kazdy tim dostal viac.
TAK SI VYBER
Ty vobec nechces riesit problem s rozdelenim penazi. Tebe ide LEN a LEN o zrusenie bonusov pre Ferrari, Williams a ine zavedene timy. Pretoze na jednej strane pises, ze sucasne rozdelenie financii je v poriadku a je problem timov aby zohnali peniaze. A potom hned na to pises, ze ak by sa zrusili bonusy, tak by si ich rozdelil do odmien aby kazdy tim dostal viac.
TAK SI VYBER
uzivatel000792
07:44 03.11.2014 88.212.36.XXX
ty si normalny? najprv pises, ze rozdelenie je uplne v poriadku a ze peniaze si maju timy zohnat same a potom napises, ze bonusy by si rozdelil do odmien a timy by dostavali viac penazi.... tak si uz vyber - bud je rozdelenie odmien v poriadku a zmenu nepotrebuje alebo v poriadku nie je a treba do neho naliat viac penazi
uzivatel000792
07:41 03.11.2014 88.212.36.XXX
Ecclestone hovori, ze je. Jazdci F1 hovoria, ze je. Fanusikovia hovoria, ze je. Drzitelia vysielacich prav hovoria, ze je. Televizne stanice hovoria, ze je. Je to zle.
uzivatel000792
07:40 03.11.2014 88.212.36.XXX
Takto sa ale naklady na vyvoj auta nerozdeluju. Tri auta su drahsia varianta, pretoze to auto pocas celej sezony nieco stoji.
Fanda.LH
01:07 03.11.2014 109.81.147.XXX
V PL je to úplně šílené... Tam to mají rovnostářské jako snad v žádné jiné Evropské soutěži... Ale nejde jen o to, že to mají vyrovnané... Hlavně se tam přerozděluje obrovský balík peněz... Všechny fotbalové ligy můžou závidět... V 2. Španělsku se snad přerozděluje o 1 mld eur méně...
anonym
00:59 03.11.2014 178.40.199.XXX
no ale pokial vies cenu za ktoru svoj vyrobok budes musiet predavat kedze ide o regulovany trh a f1 regulovanym trhom je kedze si tam nemoze prist kto chce a kedy chce, tak bude len na tebe kolko das do vyvoja daneho produktu
ked by fia stanovila teraz cenu tak by to bolo svinstvo ale ked by ju stanovila hned na zaciatku tak by to bolo fer voci vsetkym lebo by dopredu kazdy vedel na com je
nove motori povodne mali byt lacnejsie ako atmosfericke v8 lebo ked sa zacalo hovorit o malych turbomotoroch tak to mal byt tzv. svetovy motor ktory by automobilky pouzivali vo viacerych seriach, lenze to presadzoval mosley
ale ked padol mosley tak snim padla aj idea svetoveho motora a ostal len novy motor do f1 pri ktorom fia uz pod vedenim maleho francuza absolutne neriesila ake budu naklady na jeho zavedenie
ked by fia stanovila teraz cenu tak by to bolo svinstvo ale ked by ju stanovila hned na zaciatku tak by to bolo fer voci vsetkym lebo by dopredu kazdy vedel na com je
nove motori povodne mali byt lacnejsie ako atmosfericke v8 lebo ked sa zacalo hovorit o malych turbomotoroch tak to mal byt tzv. svetovy motor ktory by automobilky pouzivali vo viacerych seriach, lenze to presadzoval mosley
ale ked padol mosley tak snim padla aj idea svetoveho motora a ostal len novy motor do f1 pri ktorom fia uz pod vedenim maleho francuza absolutne neriesila ake budu naklady na jeho zavedenie
anonym
00:48 03.11.2014 178.40.199.XXX
ty si myslis ze zakaznicke auto od RB alebo ferrari bude lacne?
vobec by som nebol prekvapeny keby to nakoniec stalo pre male timy viac ako si vyvinut vlastne
nikto ti nebude predavat auto za vyrobne naklady a ked si tam top tim zarata do ceny zakaznickeho auta aj patricnu cast nakladou za vyvoj tak to bude ina palka pre male timy
takze bud im predaju druhotriedny srot ktory ich bude stat tolko co ich vlastny srot a vykonovo si nepolepsia alebo im daju kvalitne auto ale take zas nebudu vediet zaplatit
vobec by som nebol prekvapeny keby to nakoniec stalo pre male timy viac ako si vyvinut vlastne
nikto ti nebude predavat auto za vyrobne naklady a ked si tam top tim zarata do ceny zakaznickeho auta aj patricnu cast nakladou za vyvoj tak to bude ina palka pre male timy
takze bud im predaju druhotriedny srot ktory ich bude stat tolko co ich vlastny srot a vykonovo si nepolepsia alebo im daju kvalitne auto ale take zas nebudu vediet zaplatit
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek