DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone přiznává: "Za finanční krizi v F1 můžu já. Nevím, jak ji vyřešit"

Šéf Formule 1 Bernie Ecclestone překvapivě přiznává, že za finanční problémy menších týmů nese vinu právě on. Zároveň však netuší, jak současnou krizi vyřešit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone přiznává: "Za finanční krizi v F1 můžu já. Nevím, jak ji vyřešit"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 91, poslední 04.11.2014 12:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovalo 14 lidí) 02.11.2014 12:55
To je APRÍL????????????? BE, jakožto největší… »
» Duncan66 (Hlasovalo 10 lidí) 02.11.2014 13:15
takze je v poradku, kdyz Bernie dava Ferrarri… »
» Duncan66 (Hlasovalo 9 lidí) 02.11.2014 14:01
a bude se vetsina divaku radeji divat na 6 vozu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

anonym

178.40.199.XXX
akoze neodlievaju peniaze? tie bonusy predsa idu z tych istych penazi ako odmeny za PK
bernie pusti 63%, najprv vyplati bunusy a zvysok sa rozdeli na PK, ak by bonusy neboli tak na PK ostane vacsi balik

ak by aj progresivita odmien nebola taka velka ako doteraz tak pri ponechani bonusov by ferrari a RB boli aj tak uplne niekde inde ako zvysok
prijmy z reklamy boli za 2013 +-1300mld. bernie pusti 63% co je 819mil.
F dostane 99
RB 75
M,Mc 12
W 9
dokopy 207mil.
ak by sa aj zvysok rozdelil rovnomerne tak je to po 55mil. kazdemu ale to by pomohlo mozno len marussii a caterhamu tie by dostali vyrazne viac ale pre sauber,FI a lotus by to stale nebolo riesenie kedze sauber a FI dostavali aj doteraz nieco cez 50mil.
ak by sa ale bonusy zrusili a zvysok sa rozdelil rovnomerne tak kazdy dostane po 74mil.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.199.XXX
F1 je samoosebe regulovane prostredie, takze preco by zrovna toto malo byt problem?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
V jiném článku se psalo, že Ferrari dostává 100 mega bonus a 90 mega je za vítězství v šampionátu, které se už nějakou dobu Férek netýká :D

Věc má podlě mě dvě roviny. Sportovní, tam je to jasně nespravdlivé, ale jen z pohledu bonusu. Rozdělení peněz za umístění mi přijde spíš rovnostářské, když první bere 90 a předposlední 30 mega.
Z druhého pohledu - byznysu, je podle mě v pořádku, že někdo dostane speciální bonus, protože pořadatel ho chce mít na soupisce a je pak na něm co je mu schopen za to zaplatit. Je problémem ostatních, že se k tomu nedokáží postavit a taky si vyjednat lepší podmínky a to protože sami nejsou schopni nabídnout uskutečnitelné konkurenční řešení.

Někdy mi to přijde, jako by Viktorka chtěla hrát ligu mistrů a křepčila, že Barcelona či Real, mají úplně jiné prostředky. Jenže co si budeme povídat, na Viktorku v lize mistrů nikdo zvědavý není.
Ale ani FIFA přece nebude rozdávat prémie spravedlivě. Sice nerozdává bonusy jako v F1 ale zase týmy co se pravidelně dostanou do závěrečných kol vydělají několiknásobně více než ty co jsou rádi, že se zúčastní a ty nůžky jsou tam rozevřené daleko více než v F1.

Týmy co v F1 jezdí pořád na chvostu, nikoho nezajímají, diváky, televizi, tedy ani sponzory. A proč jim cpát za pouhé zúčastnění nějaké peníze, když stejně v závodech jen doprovází ostatní.

Ze sportovního hlediska by stačilo, aby týmy dostávali stanovené bonusy za každý bod, který získají, plus nějaký paušál za "kvalifikovanou" účast v závodě, ale rozhodně by mi nestačil limit 107%. Těch 7% je v F1 je rozdíl sedmi levelů. Osobně bych dával paušál za splnění 103% času v kvalifikaci nebo za zisk bodu v závodě. Kdo na to nemá, tak ať nepřežije. Uměle držet slabé týmy je hřebíček do rakve. Na druhé straně přikazovat někomu kolik má utratit je podle mě taky blbost.
Řešení = šetření = stabilita pravidel. Vždyť ještě loni či předloni byly kvalifikace, kde prvních 15 vozů bylo v jedné sekundě.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

mida

88.101.0.XXX
To ale přece nikdo nerozporuje. Dnes se ve F1 točí násobně více peněz, než dříve, ale situace je taková, že týmy krachují a do závodu nastoupí 18 vozů. Přitom ideální počet týmů by měl oscilovat okolo čísla 14, ale to je už mnoho let zbožným přáním nejen nás fanoušků. Mimochodem, vzpomínám si, že BE kdysi tuším pořadatelům slíbil, že minimální počet týmů bude 12..

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

88.102.130.XXX
Ferrari je zlo ! 12 11

+ 3 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

194.228.208.XXX
Přijde mi spravedlivý ten poměr, dle kterého se rozdělují... Vadí mi ty smlouvy bokem... Takže ano nalít více peněz místo těch věrnostních bonusů... Psal jsem to 100 krát... Nemůžu za to, že jsi nechápavý...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Odstúp Bernie ! Ak niekto dospeje do štádia, keď sa ukáže, že nedokáže riešiť veci tak, aby išli normálne, aby išli ruka v ruke s dobou, mal by odstúpiť. 02 Každý ako ty došiel do štádia, že funkcia ktorú zastávaš ti prerástla cez hlavu. Stáva sa to ľuďom domýšľavým, ktorý sú arogantný k svojmu okoliu a pre stromy nevidia les. 02

+ 9 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

194.228.208.XXX
Mně nijak nechyběli... Nevím proč se kolem toho dělá drama... Jedině mě napadá, že si všichni uvědomují, že to může přijít a nikdo nechce přijít o Sauber, FI a Lotus...

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

194.228.208.XXX
Levnější jsou rozhodně 2 auta...

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000792

uzivatel000792

88.212.36.XXX
Ano, ale to su dve odlisne veci. Odmeny za PK a tieto bonusy. To nejde dokopy a bonusy neodlievaju peniaze z pohara pre odmeny za PK a opacne.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000792

uzivatel000792

88.212.36.XXX
Ty uz radsej o deleni penazi nehovor 11 lebo si schopny v jednej vete povedat A a zaroven to aj popriet...

Ty vobec nechces riesit problem s rozdelenim penazi. Tebe ide LEN a LEN o zrusenie bonusov pre Ferrari, Williams a ine zavedene timy. Pretoze na jednej strane pises, ze sucasne rozdelenie financii je v poriadku a je problem timov aby zohnali peniaze. A potom hned na to pises, ze ak by sa zrusili bonusy, tak by si ich rozdelil do odmien aby kazdy tim dostal viac.

TAK SI VYBER 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000792

uzivatel000792

88.212.36.XXX
11 ty si normalny? najprv pises, ze rozdelenie je uplne v poriadku a ze peniaze si maju timy zohnat same a potom napises, ze bonusy by si rozdelil do odmien a timy by dostavali viac penazi.... tak si uz vyber - bud je rozdelenie odmien v poriadku a zmenu nepotrebuje alebo v poriadku nie je a treba do neho naliat viac penazi

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000792

uzivatel000792

88.212.36.XXX
Ecclestone hovori, ze je. Jazdci F1 hovoria, ze je. Fanusikovia hovoria, ze je. Drzitelia vysielacich prav hovoria, ze je. Televizne stanice hovoria, ze je. Je to zle.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000792

uzivatel000792

88.212.36.XXX
Takto sa ale naklady na vyvoj auta nerozdeluju. Tri auta su drahsia varianta, pretoze to auto pocas celej sezony nieco stoji.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Tak schválně Pokud vývoj auta rozúčtuji mezi dva nebo tři vozy, která alternativa bude levnější? A když mi budou tři vozy na dráze sbírat data, bude to pro mě přínosnější než když ta data budou sbírat pouze dvě auta?

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

109.81.147.XXX
V PL je to úplně šílené... Tam to mají rovnostářské jako snad v žádné jiné Evropské soutěži... Ale nejde jen o to, že to mají vyrovnané... Hlavně se tam přerozděluje obrovský balík peněz... Všechny fotbalové ligy můžou závidět... V 2. Španělsku se snad přerozděluje o 1 mld eur méně...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

109.81.147.XXX
To co říkáš má jistou logiku ale... Já jsem obecně proti regulacím... Očekával bych, že by pak Mercedes odmítal svůj motor prodávat ostatním... Popř. by tlačil, aby mu náklady kompenzovali jinak... Zkrátka tohle není cesta...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.199.XXX
v mnohych sportoch tie tvoje VIP zlavy a vyhody nefunguju
nedavno to nejaky anglicky novinar porovnaval s premier league a tam to je ovela ferovejsie nastavene

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.199.XXX
no ale pokial vies cenu za ktoru svoj vyrobok budes musiet predavat kedze ide o regulovany trh a f1 regulovanym trhom je kedze si tam nemoze prist kto chce a kedy chce, tak bude len na tebe kolko das do vyvoja daneho produktu

ked by fia stanovila teraz cenu tak by to bolo svinstvo ale ked by ju stanovila hned na zaciatku tak by to bolo fer voci vsetkym lebo by dopredu kazdy vedel na com je

nove motori povodne mali byt lacnejsie ako atmosfericke v8 lebo ked sa zacalo hovorit o malych turbomotoroch tak to mal byt tzv. svetovy motor ktory by automobilky pouzivali vo viacerych seriach, lenze to presadzoval mosley
ale ked padol mosley tak snim padla aj idea svetoveho motora a ostal len novy motor do f1 pri ktorom fia uz pod vedenim maleho francuza absolutne neriesila ake budu naklady na jeho zavedenie

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.199.XXX
ty si myslis ze zakaznicke auto od RB alebo ferrari bude lacne?
vobec by som nebol prekvapeny keby to nakoniec stalo pre male timy viac ako si vyvinut vlastne
nikto ti nebude predavat auto za vyrobne naklady a ked si tam top tim zarata do ceny zakaznickeho auta aj patricnu cast nakladou za vyvoj tak to bude ina palka pre male timy

takze bud im predaju druhotriedny srot ktory ich bude stat tolko co ich vlastny srot a vykonovo si nepolepsia alebo im daju kvalitne auto ale take zas nebudu vediet zaplatit 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama