Sutil: Svůj vůz bych chtěl řídit na okruhu častěji

BŽ, 4. srpna 2014, 09:58 Google+

Adrian Sutil je frustrován z omezení testů. Podle něj kvůli němu nemohou jezdci na závodních okruzích ukazovat naplno svůj potenciál.

Počet komentářů:  4 komentáře (Poslední 05.08. 10:16) Napište svůj názor
Sutil, Adrian

Sutil, Adrian | foto: Sauber Motorsport AG

Sdílejte článek

Německý jezdec ve službách Sauberu Adrian Sutil začínal v F1 v roce 2007, kdy nebyly testovací jízdy před sezonou omezeny, jako je tomu v současnosti. V budoucnu se počty testovacích dnů možná ještě víc sníží kvůli omezování rozpočtů týmů.

„Někdy si myslím, že nejsme za volantem dostatečně dlouho,“ míní Sutil. „Závod od závodu máme prostě jenom nějaká nastavení, měkké nebo tvrdé, a to je vše. Pak přijde kvalifikace, kde ti zkušenější jezdci mohou odjezdit víc kol. Bylo by fajn jezdit víc kol jen tak. Také by se mi líbilo mít na voze pneumatiky, které by byly odolnější vůči opotřebení a vydržely by déle než pár kol.“

V letošní sezoně platí nová pravidla, kvůli kterým museli jezdci měnit styl jízdy, takže víc testů by jim přišlo vhod. V důsledku malého počtu testovacích dní jsou podle Sutila omezeny možnosti jezdců projevit své nejlepší schopnosti na okruhu kvůli nedostatečnému sžití se s vozem.

„Mou práci si stále užívám,“ tvrdí Sutil. „V průběhu let přicházejí změny, některé se mi líbí, některé míň. Z hlediska jezdců je důležité jezdit se svým vozem co nejvíc, protože jen v průběhu jízdy si můžete věci ověřit a lépe porozumět vozu. V současnosti je v tomto ohledu situace v F1 obtížná. Po zimních testech máte k dispozici tři nebo čtyři dny a konec. Je to těžké, přináší to víc chyb na okruhu a horší výsledky. Z tohoto důvodu bych chtěl jezdit víc.“

Vytisknout

Diskuze: Sutil: Svůj vůz bych chtěl řídit na okruhu častěji

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 05.08.2014 10:16 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 4 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vedl v druhém tréninku nadmíru dobře.

V druhém tréninku odveta McLarenu, vytáhl se Hülkenberg, propadl Verstappen

Charles Leclerc měl trénink zkrácený na pouhou polovinu (ilustrační foto)

Pyrrhovo vítězství Leclerca v prvním tréninku, nováčci s jednou výjimkou uzavírali pole

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

gill sensors

Symonds: Proč a jak se v F1 měří průtok paliva

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

  2. Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

  3. PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

  4. Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

  5. Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

  6. Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud