DISKUZE K ČLÁNKU Týmy se nedomluvily na oddálení zákazu FRICu

Týmy nedokázaly jednomyslně schválit odsun zákazu FRIC zavěšení až na konec sezony, jak informuje Autosport.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy se nedomluvily na oddálení zákazu FRICu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 17.07.2014 10:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 15 lidí) 16.07.2014 06:47
FIA rozhrála nebezpečnou hru s cílem rozeštvat… »
» uzivatel001000 (Hlasoval 1 člověk) 16.07.2014 09:05
Posouzení Tak já teď jen doufám, že bude měřeno… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    158.193.80.XXX
    FIA chcela zaviesť aktívne zavesenie,... ...čo je asi príprava tímov na to, aby sa Fric stal minulosťou, lebo je úplne legálny a kameň úrazu je v tom, že niektorým tímom funguje lepšie a iným nie, čo vnáša pre tých, čo ho nevedia vyladiť handicap a krúženie niekde v strede poľa. Týmto krokom, chce FIA vniesť do pretekania rovnostárstvo, teda nejaký z prvkov socializmu, za čo im mi fanúškovia rozhodne tlieskať nebudeme. 02

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001000

    uzivatel001000

    46.39.185.XXX
    Posouzení Tak já teď jen doufám, že bude měřeno jedním metrem v případě, kdy se více týmů ocitne v pozici "obžalovaného".

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Rozumné odpovědi jsme se dle očekávání nedočkali, čímž si ze svého příspěvku udělal nepodložený plác do větru. Díky. 11

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      A kdy se měřilo více metry?

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kubyk002

        85.207.90.XXX
        více metry se neměřilo, ale měřilo se "pokřivenými" metry... narážím na aféru Red Bullu kdy se jim přední křídla prohýbala až k zemi a komisaři toho prohnutí měřili závažím 50hg, kdy k prohybu v podstatě nedošlo, protože ve skutečnosti na přední křídlo působila váha 300 kg....

        Jen aby prostě jeden tým neřekl, že to není FRIC, ale třeba chlazení (blbost) a FIA by jim to uzanala....

        A jinak už mnohokrát v minulosti se měřilo dvojím metrem dle trestání jezdců za různé prohřešky....

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          78.157.160.XXX
          Pokřiveným metrem se měřilo jen Red Bullu, nebo všem měřili prohnutí po zatížení 50 kg a poté přísnějšími 100 kg (na každou stranu)? Ostatním se křídla neprohýbala - měli je z betonu? Nebo se teď už Red Bull ani ostatním křídla neprohýbají? Tenhle příklad nechápu, co na tom bylo pokřiveného. Flexibilita je přirozená vlastnost karbonu a to co FIA předepsala a na podnět soupeřů několikrát zpřísnila, Red Bull nikdy nepřekročil.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Karel

    109.81.245.XXX
    FIA dala šanci týmům Podle mě to FIA udělala dobře: nechtěla, aby kolem FRICu a jeho extrémností navrhly příští vozy (Ferrari a Red Bull se na určitá řešení Whitinga dotazovali), na kterých už pracují, ale zároveň chtěla dát týmům možnost s ním letošní sezónu dozávodit. To, že se nejsou týmy, které by měly táhnout za jeden provaz, dohodnout, je věc druhá.

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • seven

      93.153.124.XXX
      V tomhle případě je jednoduché řešení. Informovat týmy , že příští rok to již nebude povoleno a nechat je prostě dojet. Zase to ale trochu zavání politikařením a zdá se , že FIA se ze svého dílu viny takto vcelku elegatně zbavila ...

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Karel

        109.81.245.XXX
        Tak tohle v podstatě FIA udělala: řekla jim, že FRIC bude zakázaný s tím, že si můžou vybrat, jestli hned, nebo až od příštího roku. Nechala to na týmech, aby měly máslo na hlavě ony v případě, že se nedomluví. Kolik je zatím politiky, to nevím.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    82.119.113.XXX
    hm, ak by hm, ak by sa tímy skladali len z továrenských tímov, t.j. len tých, ktoré majú za sebou výrobcov automobilov, bolo by jasné, že takýto vývoj podvozku môže len automobilke pomôcť.
    ale keďže je zloženie tímov aké je, všetci "šetria" a poniektorí skôr živoria, napredovanie v technológiách v F1 (slovom Formula JEDNA) bude len minimálne, a budú to čím ďalej tým slabšie vozítka, aj keď s výkonným motorom, ktoré práve tí výrobcovia automobilov dodávajú ... 05

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      To je otázka jestli může já bych řekl, že nemůže... Že to je technologie dobrá pouze pro F1...

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.40.218.XXX
      a ako by to automobilkam pomohlo?
      fric je ovela drahsia technologia ako aktivny podvozok riadeny elektronikou
      naco by automobilka vyvijala mechanicko-hydraulicky podvozok ktory je extremne narocny na spravne nastavenie ked mozu pouzit podvozok riadeny elektronikou

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    82.119.113.XXX
    žeby Ferrari ? netušil som, že Ferrari je malý tím... 03

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.81.245.XXX
      Ty toho netušíš hodně, Ferrari hlasovalo pro odložení zákazu.

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    FIA rozhrála nebezpečnou hru s cílem rozeštvat týmy proti sobě. Sama nemá dost koule na to, aby jednoznačně rozhodla, což ostatně podle stávajících komplikovaných pravidel nejde, tak dohodu hodila na týmy. Tam se dalo předpokládat že k dohodě nedojde, protože týmy, které zaostávají ve vývoji FRIC, jej budou chtít zakázat. Do budoucna tak vznikl precedens, kdy při jakékoliv situaci, která bude komplikovanější, FIA hodí řešení problému na týmy. Mám otázku - potřebuje v tom případě formule jedna takový vedoucí orgán?

    + 15 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • VTomi

      195.49.189.XXX
      Pred pár rokmi tu bol silný záujem týmov vytvoriť si vlastnú sériu, ale vtedy tuším bol problém dohodnúť sa na zmluve s Ecclestonom. Je jasné, že v FIA v posledných rokoch a najmä v tomto poslednom išla so svojimi regulami i praktikami príliš ďaleko, ale nepočuť, že by chceli veľké týmy znova odísť z F1 a založiť si iný seriál. Bodaj by boli také snahy, snáď by sa potom FIA vrátila na zem. Lebo dnešná F1 je až príliš zviazaná a obmedzovaná.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      ***... Tohle už udělali v minulosti mnohokrát... Prakticky jde o to, že FIA rozhoduje o tom není sporu... A tady rozhodla, jediné co to může změnit je nesouhlas všech týmů... Loni to bylo v opačném gardu, měli jsme pneu, které stáli zaprd, ale bylo pár týmů, které s nimi uměly pracovat velmi dobře... Pochopitelně RB, Mercedes žádali změnu, ale bylo jim to prd platné, pro změnu potřebovali schodu všech... A ta přišla po Britanii...

      Zkrátka neděje se nic neobvyklého... FIA rozhodla a týmy se proti tomu mohli postavit, ale neudělaly to...
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 6 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama