DISKUZE K ČLÁNKU Týmy se nedomluvily na oddálení zákazu FRICu

Týmy nedokázaly jednomyslně schválit odsun zákazu FRIC zavěšení až na konec sezony, jak informuje Autosport.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy se nedomluvily na oddálení zákazu FRICu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 17.07.2014 10:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 15 lidí) 16.07.2014 06:47
FIA rozhrála nebezpečnou hru s cílem rozeštvat… »
» uzivatel001000 (Hlasoval 1 člověk) 16.07.2014 09:05
Posouzení Tak já teď jen doufám, že bude měřeno… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Jens

109.81.245.XXX
Rozumné odpovědi jsme se dle očekávání nedočkali, čímž si ze svého příspěvku udělal nepodložený plác do větru. Díky. 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

109.81.245.XXX
poštekliť můžeš, ale vymýšlet si nikoliv

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

78.157.160.XXX
Pokřiveným metrem se měřilo jen Red Bullu, nebo všem měřili prohnutí po zatížení 50 kg a poté přísnějšími 100 kg (na každou stranu)? Ostatním se křídla neprohýbala - měli je z betonu? Nebo se teď už Red Bull ani ostatním křídla neprohýbají? Tenhle příklad nechápu, co na tom bylo pokřiveného. Flexibilita je přirozená vlastnost karbonu a to co FIA předepsala a na podnět soupeřů několikrát zpřísnila, Red Bull nikdy nepřekročil.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kubyk002

85.207.90.XXX
více metry se neměřilo, ale měřilo se "pokřivenými" metry... narážím na aféru Red Bullu kdy se jim přední křídla prohýbala až k zemi a komisaři toho prohnutí měřili závažím 50hg, kdy k prohybu v podstatě nedošlo, protože ve skutečnosti na přední křídlo působila váha 300 kg....

Jen aby prostě jeden tým neřekl, že to není FRIC, ale třeba chlazení (blbost) a FIA by jim to uzanala....

A jinak už mnohokrát v minulosti se měřilo dvojím metrem dle trestání jezdců za různé prohřešky....

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Karel

109.81.245.XXX
Tak tohle v podstatě FIA udělala: řekla jim, že FRIC bude zakázaný s tím, že si můžou vybrat, jestli hned, nebo až od příštího roku. Nechala to na týmech, aby měly máslo na hlavě ony v případě, že se nedomluví. Kolik je zatím politiky, to nevím.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

seven

93.153.124.XXX
V tomhle případě je jednoduché řešení. Informovat týmy , že příští rok to již nebude povoleno a nechat je prostě dojet. Zase to ale trochu zavání politikařením a zdá se , že FIA se ze svého dílu viny takto vcelku elegatně zbavila ...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.218.XXX
a ako by to automobilkam pomohlo?
fric je ovela drahsia technologia ako aktivny podvozok riadeny elektronikou
naco by automobilka vyvijala mechanicko-hydraulicky podvozok ktory je extremne narocny na spravne nastavenie ked mozu pouzit podvozok riadeny elektronikou

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

158.193.80.XXX
FIA chcela zaviesť aktívne zavesenie,... ...čo je asi príprava tímov na to, aby sa Fric stal minulosťou, lebo je úplne legálny a kameň úrazu je v tom, že niektorým tímom funguje lepšie a iným nie, čo vnáša pre tých, čo ho nevedia vyladiť handicap a krúženie niekde v strede poľa. Týmto krokom, chce FIA vniesť do pretekania rovnostárstvo, teda nejaký z prvkov socializmu, za čo im mi fanúškovia rozhodne tlieskať nebudeme. 02

+ 5 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
A kdy se měřilo více metry?

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001000

uzivatel001000

46.39.185.XXX
Posouzení Tak já teď jen doufám, že bude měřeno jedním metrem v případě, kdy se více týmů ocitne v pozici "obžalovaného".

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Karel

109.81.245.XXX
FIA dala šanci týmům Podle mě to FIA udělala dobře: nechtěla, aby kolem FRICu a jeho extrémností navrhly příští vozy (Ferrari a Red Bull se na určitá řešení Whitinga dotazovali), na kterých už pracují, ale zároveň chtěla dát týmům možnost s ním letošní sezónu dozávodit. To, že se nejsou týmy, které by měly táhnout za jeden provaz, dohodnout, je věc druhá.

+ 10 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

82.119.113.XXX
nemôžem trošku poštekliť ferraristov? 03

+ 2 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

213.195.228.XXX
To je otázka jestli může já bych řekl, že nemůže... Že to je technologie dobrá pouze pro F1...

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

109.81.245.XXX
Ty toho netušíš hodně, Ferrari hlasovalo pro odložení zákazu.

+ 6 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

82.119.113.XXX
hm, ak by hm, ak by sa tímy skladali len z továrenských tímov, t.j. len tých, ktoré majú za sebou výrobcov automobilov, bolo by jasné, že takýto vývoj podvozku môže len automobilke pomôcť.
ale keďže je zloženie tímov aké je, všetci "šetria" a poniektorí skôr živoria, napredovanie v technológiách v F1 (slovom Formula JEDNA) bude len minimálne, a budú to čím ďalej tým slabšie vozítka, aj keď s výkonným motorom, ktoré práve tí výrobcovia automobilov dodávajú ... 05

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

213.195.228.XXX
***... Tohle už udělali v minulosti mnohokrát... Prakticky jde o to, že FIA rozhoduje o tom není sporu... A tady rozhodla, jediné co to může změnit je nesouhlas všech týmů... Loni to bylo v opačném gardu, měli jsme pneu, které stáli zaprd, ale bylo pár týmů, které s nimi uměly pracovat velmi dobře... Pochopitelně RB, Mercedes žádali změnu, ale bylo jim to prd platné, pro změnu potřebovali schodu všech... A ta přišla po Britanii...

Zkrátka neděje se nic neobvyklého... FIA rozhodla a týmy se proti tomu mohli postavit, ale neudělaly to...
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 6 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

82.119.113.XXX
žeby Ferrari ? netušil som, že Ferrari je malý tím... 03

+ 1 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

VTomi

195.49.189.XXX
Pred pár rokmi tu bol silný záujem týmov vytvoriť si vlastnú sériu, ale vtedy tuším bol problém dohodnúť sa na zmluve s Ecclestonom. Je jasné, že v FIA v posledných rokoch a najmä v tomto poslednom išla so svojimi regulami i praktikami príliš ďaleko, ale nepočuť, že by chceli veľké týmy znova odísť z F1 a založiť si iný seriál. Bodaj by boli také snahy, snáď by sa potom FIA vrátila na zem. Lebo dnešná F1 je až príliš zviazaná a obmedzovaná.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
FIA rozhrála nebezpečnou hru s cílem rozeštvat týmy proti sobě. Sama nemá dost koule na to, aby jednoznačně rozhodla, což ostatně podle stávajících komplikovaných pravidel nejde, tak dohodu hodila na týmy. Tam se dalo předpokládat že k dohodě nedojde, protože týmy, které zaostávají ve vývoji FRIC, jej budou chtít zakázat. Do budoucna tak vznikl precedens, kdy při jakékoliv situaci, která bude komplikovanější, FIA hodí řešení problému na týmy. Mám otázku - potřebuje v tom případě formule jedna takový vedoucí orgán?

+ 15 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama