DISKUZE K ČLÁNKU Týmy se nedomluvily na oddálení zákazu FRICu
Týmy nedokázaly jednomyslně schválit odsun zákazu FRIC zavěšení až na konec sezony, jak informuje Autosport.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Týmy se nedomluvily na oddálení zákazu FRICu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasoval 1 člověk)
16.07.2014 09:05
Posouzení Tak já teď jen doufám, že bude měřeno… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
09:35 16.07.2014 158.193.80.XXXFIA chcela zaviesť aktívne zavesenie,... ...čo je asi príprava tímov na to, aby sa Fric stal minulosťou, lebo je úplne legálny a kameň úrazu je v tom, že niektorým tímom funguje lepšie a iným nie, čo vnáša pre tých, čo ho nevedia vyladiť handicap a krúženie niekde v strede poľa. Týmto krokom, chce FIA vniesť do pretekania rovnostárstvo, teda nejaký z prvkov socializmu, za čo im mi fanúškovia rozhodne tlieskať nebudeme. -
uzivatel001000
09:05 16.07.2014 46.39.185.XXXPosouzení Tak já teď jen doufám, že bude měřeno jedním metrem v případě, kdy se více týmů ocitne v pozici "obžalovaného".-
-
Kubyk002
19:41 16.07.2014 85.207.90.XXXvíce metry se neměřilo, ale měřilo se "pokřivenými" metry... narážím na aféru Red Bullu kdy se jim přední křídla prohýbala až k zemi a komisaři toho prohnutí měřili závažím 50hg, kdy k prohybu v podstatě nedošlo, protože ve skutečnosti na přední křídlo působila váha 300 kg....
Jen aby prostě jeden tým neřekl, že to není FRIC, ale třeba chlazení (blbost) a FIA by jim to uzanala....
A jinak už mnohokrát v minulosti se měřilo dvojím metrem dle trestání jezdců za různé prohřešky....-
Jens
20:05 16.07.2014 78.157.160.XXXPokřiveným metrem se měřilo jen Red Bullu, nebo všem měřili prohnutí po zatížení 50 kg a poté přísnějšími 100 kg (na každou stranu)? Ostatním se křídla neprohýbala - měli je z betonu? Nebo se teď už Red Bull ani ostatním křídla neprohýbají? Tenhle příklad nechápu, co na tom bylo pokřiveného. Flexibilita je přirozená vlastnost karbonu a to co FIA předepsala a na podnět soupeřů několikrát zpřísnila, Red Bull nikdy nepřekročil.
-
-
-
Karel
08:21 16.07.2014 109.81.245.XXXFIA dala šanci týmům Podle mě to FIA udělala dobře: nechtěla, aby kolem FRICu a jeho extrémností navrhly příští vozy (Ferrari a Red Bull se na určitá řešení Whitinga dotazovali), na kterých už pracují, ale zároveň chtěla dát týmům možnost s ním letošní sezónu dozávodit. To, že se nejsou týmy, které by měly táhnout za jeden provaz, dohodnout, je věc druhá.-
-
Karel
13:10 16.07.2014 109.81.245.XXXTak tohle v podstatě FIA udělala: řekla jim, že FRIC bude zakázaný s tím, že si můžou vybrat, jestli hned, nebo až od příštího roku. Nechala to na týmech, aby měly máslo na hlavě ony v případě, že se nedomluví. Kolik je zatím politiky, to nevím.
-
-
-
anonym
07:58 16.07.2014 82.119.113.XXXhm, ak by hm, ak by sa tímy skladali len z továrenských tímov, t.j. len tých, ktoré majú za sebou výrobcov automobilov, bolo by jasné, že takýto vývoj podvozku môže len automobilke pomôcť.
ale keďže je zloženie tímov aké je, všetci "šetria" a poniektorí skôr živoria, napredovanie v technológiách v F1 (slovom Formula JEDNA) bude len minimálne, a budú to čím ďalej tým slabšie vozítka, aj keď s výkonným motorom, ktoré práve tí výrobcovia automobilov dodávajú ...-
anonym
10:06 16.07.2014 178.40.218.XXXa ako by to automobilkam pomohlo?
fric je ovela drahsia technologia ako aktivny podvozok riadeny elektronikou
naco by automobilka vyvijala mechanicko-hydraulicky podvozok ktory je extremne narocny na spravne nastavenie ked mozu pouzit podvozok riadeny elektronikou
-
-
-
Pepan
06:47 16.07.2014 89.24.157.XXXFIA rozhrála nebezpečnou hru s cílem rozeštvat týmy proti sobě. Sama nemá dost koule na to, aby jednoznačně rozhodla, což ostatně podle stávajících komplikovaných pravidel nejde, tak dohodu hodila na týmy. Tam se dalo předpokládat že k dohodě nedojde, protože týmy, které zaostávají ve vývoji FRIC, jej budou chtít zakázat. Do budoucna tak vznikl precedens, kdy při jakékoliv situaci, která bude komplikovanější, FIA hodí řešení problému na týmy. Mám otázku - potřebuje v tom případě formule jedna takový vedoucí orgán?-
VTomi
07:26 16.07.2014 195.49.189.XXXPred pár rokmi tu bol silný záujem týmov vytvoriť si vlastnú sériu, ale vtedy tuším bol problém dohodnúť sa na zmluve s Ecclestonom. Je jasné, že v FIA v posledných rokoch a najmä v tomto poslednom išla so svojimi regulami i praktikami príliš ďaleko, ale nepočuť, že by chceli veľké týmy znova odísť z F1 a založiť si iný seriál. Bodaj by boli také snahy, snáď by sa potom FIA vrátila na zem. Lebo dnešná F1 je až príliš zviazaná a obmedzovaná. -
Fanda.LH
07:51 16.07.2014 213.195.228.XXX***... Tohle už udělali v minulosti mnohokrát... Prakticky jde o to, že FIA rozhoduje o tom není sporu... A tady rozhodla, jediné co to může změnit je nesouhlas všech týmů... Loni to bylo v opačném gardu, měli jsme pneu, které stáli zaprd, ale bylo pár týmů, které s nimi uměly pracovat velmi dobře... Pochopitelně RB, Mercedes žádali změnu, ale bylo jim to prd platné, pro změnu potřebovali schodu všech... A ta přišla po Britanii...
Zkrátka neděje se nic neobvyklého... FIA rozhodla a týmy se proti tomu mohli postavit, ale neudělaly to...
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek