DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull tvrdě kritizuje Renault: Spolehlivost ani výkonnost nejsou přijatelné

Red Bull při svém domácím závodu zažil zklamání, když Sebastian Vettel kvůli problémům s pohonnou jednotkou musel odstoupit. Spolehlivost ani výkonnost Renaultu podle šéfa týmu Christiana Hornera není přijatelná a takové pokračování ve spolupráci není možné. Renault naproti tomu slibuje, že vše prošetří a že v Silverstonu budou silnější.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull tvrdě kritizuje Renault: Spolehlivost ani výkonnost nejsou přijatelné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 64, poslední 25.06.2014 15:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 28 lidí) 23.06.2014 08:38
Ty kecy jsou pro Red Bull typické. Vettelovi… »
» odin (Hlasovalo 23 lidí) 23.06.2014 09:03
Jensi, jak chceš abych se na ně koukal… »
» odin (Hlasovalo 20 lidí) 23.06.2014 10:02
Cos´napsal je z mého pohledu ok. Jejich… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Nasir

213.216.61.XXX
K prvnímu odstavci - chceš říct, že Red Bull už si koupil i kostel? 12

Ale ten konec je geniální, čoveče. Měl bys do Vatikánu častěji, asi tě tam osvítil duch svatý nebo kdo. Ferrari by mohlo pořádat poznávací zájezdy a terapie pro momentálně neúspěšné týmy. Podle některých prohlášení by zájezdy určitě vyprodali. 12 Helmut Marko by jim dělal PR, takže by dostal vstupenku zdarma. Výdělek by Ferrari mohlo investovat do vývoje nového lepšího motoru, který by dostihl Mercedes, a pak by ho prodali i Red Bullu, když tak zoufale touží po lepším. Vydělali by všichni a ještě by se někteří naučili snášet porážku. 14

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Mám podobný pohled. Jenom si myslím, že když o lháři řeknu, že je lhář, o podvodníkovi, že je podvodník, není to nadávka, ale konstatování skutečnosti.03
A dr.Marko lže a RedBull podváděl viz. čidla.
Před Rakouskem se RedBull cítil být na koni a po mizerných výsledcích najednou spustil kampaň proti Renaultu. Chovají se jako malé děcko, kterému druhé nechce půjčit hračku. Kdyby šlo o první případ, budiž. Ale jde o systematické chování. Dokud jim Newyovské balancování na (i za) hraně(ou) procházelo bylo vše ok. Jakmile jim ale bylo něco upíráno, spustili mediální a politickou kampaň proti. Viz. Pirelli, Gill, Renault. zajímavé na tom je, že všechny tato společnosti dodávají své produkty i (některým) ostatním týmům. Ale tolik nenávistné kampaně vůči nim jsem nezaznamenal. Jak napsal Nasir výše, přestal jsem si brát servítky. A jak se do lesa volá tak se z lesa ozývá. Píšu tady stejným stylem jako dr.Marko a pan Horner. Proč se ti nelíbí můj styl a jejich ano? Sundej si škrabošku přetvářky. Protože, kdybys byl objektivní, tak odsoudíš mne i představitele RedBullu, nebo budeš souhlasit s oběma.13 13 13

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Neodešlo vše. Tak pokračování:
Podvod? Anonym obvinil Red Bull z nelegálního testu
Vettel: Měli jsme štěstí, pohonná jednotka Renaultu stále není dost dobrá
Taffin: Věřím, že je to začátek nové dlouhé série
Marko: Red Bull bude mít v Rakousku nové palivo a další šanci porazit Mercedes
Prost: Renault by měl svůj přístup k F1 změnit
Red Bull tvrdě kritizuje Renault: Spolehlivost ani výkonnost nejsou přijatelné

Všichni tvrdě pracovali na přípravě svých monopostů i pohonných jednotek. Některým se to povedlo lépe, jiným hůře. Svoji práci odvedl i Renault a to, že nemá nejlepší motor, ještě neznamená, že by měl být vydírán, pomlouván a vláčen médii. Tak holt budou letos druzí. Alespoň RBR příště nepodcení předsezóní práci, respektive SPOLUPRÁCI. Je na tomto mém názoru pro tebe něco nepřijatelného?03

+ 7 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Nejdříve bych tě chtěl požádat o tykání. Je to tu zvykem.03
Nepíšu zde proto, abych vyhrával bodování. Jen zastávám (možná trochu tvrdošíjně) své názory. Neměním je, tak jako u RBR a mnozí - "zdejší stálice".18 Několikrát jsem přiznal, že Hornera a dr. Marka nemám rád.(Na konci uvedu příklad proč.) Možná dělám chybu, že u článků těchto dvou tlučhubů jejich názory generalizuji na celý RBR. Je otázkou, zda se vyjádření těchto dvou pánů dá považovat za stanovisko RedBullu. Domníval jsem se (vzhledem k jejich postavení), že ano. Zdejší diskutéři se mi snaží dokázat, (když se jim to hodí), že nikoliv. Příště zase mi budou dokazovat, že co řeknou představitelé a účastníci F1 je svaté a pravdivé. Tak, jako už mnohokrát.
Chápu, že RBR chce vyhrávat a k tomu potřebuje nejlepší šasi, nejlepší pohonnou jednotku a krapet štěstí. Ale takových týmů je tam letos 11. Přesto od nich nikde nečtu ubulené, výhružné, ani vyděračské články se stížnostmi na leccos. Toto je fenomén pouze RedBullu. Jestli něco takového imponuje tobě a zdejším stálicím, tak prosím. Ale u mě je to ubohost.
Slíbený příklad: zkopíruji sem pár letošních vyjádření lidí od RBR a pozoruj ty veletoče. A možná najdeš i důvod, proč o některých tvrdím, že lžou.03

28. února navíc došlo k homologaci současných pohonných jednotek a zmražení vývoje, jehož primárním cílem je zvyšování výkonnosti. Znamená to, že Red Bull tuto sezónu může zabalit a Renault nedožene?
"V současné době s Renaultem pracujeme společně ve dne v noci na testovacích stolicích, takže doufáme, že se do Melbourne sehrajeme. V první řadě se jedná o softwarové záležitosti, které musíme zprovoznit...
Renault týmům nedodal potřebná data.Podle Marka vše vyústilo v další potíže.
To však nebude tak docela pravda. Jednak by někdo těžko mohl navrhnout vůz bez těchto potřebných údajů od výrobce motorů, a za druhé máme od jiných zákazníků Renaultu potvrzeno, že tato data dostali.
a teď už jen nadpisy:
Marko: Situace je vážná, sezóna začíná o 2 měsíce dříve, než by Red Bull potřeboval
Vettel se před startem sezony inspiruje Alonsem a Ferrari z roku 2012
Marko varuje: Pokud se Renault do 3 měsíců nezlepší, Red Bull se poohlédne po jiném řešení
Ricciardo: Renault dodal novou verzi svého motoru, neustále nám pomáhá
Red Bull nechce pohonné jednotky od Mercedesu
Mateschitz pochybuje, že Red Bull dožene Mercedes
Vettel: Zlepšení Red Bullu je jen otázkou času
Marko stále hrozí Renaultu odchodem, uvažuje o motorech Volkswagenu
Sebevědomý Horner: "V poslední třetině závodu jsme měli nejrychlejší vůz"
"Jsme zpět." Proč je Montreal pro Renault první příležitostí pro srovnání s konkurencí?
Ricciardo chce letos aspoň jedno vítězství
Podvod? Anonym...

+ 6 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jarda

109.81.245.XXX
Většina diskutujících s vámi nesouhlasí - neberu to jen podle červeného moře u vašich příspěvků, ale podle reakcí různých stálic tohoto fóra. To že jste tady nejhlasitější toho moc neznamená, nic vám nezbývá. Red Bull není spokojený, Renault neoponuje. Bylo to v předsezónních testech tak, že měli problém s šasi - podcenili chlazení (čí to byla chyba neřeším, třeba 50 : 50). Ale Red Bull už své potíže evidentně vyřešil a Renault ne zcela. Je zbytečné proto tým napadat, když jsou po domácím závodě frustrovaní. A od Francouzů už rozhodně nezaznívá to, co v předsezónních testech: že by měly zabrat i týmy (výrobci aut).

+ 1 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Nešpiň se s ním Nasire. Jens je přesně typ člověka, který by rád poučoval, kdyby na to měl. A jak ztratí půdu pod nohama, začne jen nadávat a urážet. Mele pořád jedno a to samé jako kafemlýnek....
Pro nás schizoferniky doporučuji nalistovat si začátek sezóny, řekněme testy na tomto blogu a pak číst pouze nadpisy a vyjádření týkající se výkonnosti RedBullu a Renaultu. Zajímavé na tom je jediné. Když se vyjádřili dr. Marko, nebo Horner téměř vždy šlo buď o výhrůžku, nebo vydírání. V případě ostatních členů RBR (Newey, Vettel, Ricciardo Matteschitz) to bylo spíše realistické hodnocení, či vyjádření odhodlání. Jo a pozorovat, jak se u RBR mění názory, rychleji než trenýrky. Také stojí za to.18
Horner s Markem by chtěli po Renaultu agregát, který by byl silnější než Mercedes a rychlejší než soupeři i při jejich extrémním přítlaku. Aby mohli jezdit v zatáčkách jako po kolejích a na rovinkách aby ještě zrychlovali.18 Ale na světě je vždy něco za něco.

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.101.XXX
Ave bando!!!
Vraciam sa akurat z Vatikanu a teda... nebol som tam sam... Po RedBull-Ringu som tam videl napochodovat cely autobus z Viry - od Jailiniera, Taffina, White-a az po dalsich zamestnancov. Udajne nechali sluzit slavnostnu omsu za "Energy 2014". Celu slavnost celebroval Dr. Mons. H. Marko...18 12 19

Ina vec mi ale vrta v hlave - je zle byt druhy najlepsi team v sampionate? Myslel som, ze ani nie. Ale zrejme bude mat väcsie slovo dochtor... Este je zaujimave, ze Daniel nema problemy Seba... Ci to sa nepocita? 04 aha..., ja som ale blby... To je ten pomalsi, ze? 03

K veci - RB by si mal v prvom rade zvyknut na prehru!!! Mercedes jednoducho zamakal a vypalil rybnik vsetkym (vcitane svojich zak. teamov)! Kde je problem? Neda sa byt stale na spici! Ak s tym me niekto problem, odporucam nacstevu Maranela ---> tam presne vedia o com tocim. 03

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001480

uzivatel001480

195.160.182.XXX
moj objektivny pohlad je ten .ze fandim redbulu a vetelovi.a nenadavam feraristom a vlastne vsetkym do band a uznavam ze ross brawn postavil vitazne auto a takisto sa tesim ze massa sa pozbieral aj s vilikom a napriklad si myslim ze lotus ma dobre auto v ktorom sedi slusny grosjan ale motor a nim suvisice veci ich radia tam kde su -pane.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

213.216.61.XXX
No hlavně že označení druhých za šašky, přicmrndávače nebo snad schizofreniky je hluboce inteligentní a validní argumentace. 12 Nepovažuju tě za blbce, takže jsi během té výměny názorů musel už dávno pochopit, co měl Odin na mysli a dal si najevo, že se ti to nelíbí. Nevím, proč máš potřebu to znovu rozebírat a oblažovat nás tady nějakou diagnózou. To nám chceš taky dokazovat, že jsi troll nebo doktor? Ty, který se tady čím dál víc hádáš s různýma lidma a máš plnou hubu řečí o nedostatku jejich slušnosti, druhé sám a bez argumentů označuješ za šašky, přicmrndávače ap. No, jestli nejste pokrytec nebo sklerotik, tak to vypadá, že vy sám jste tak trochu schizofrenik, pane doktore. 12

+ 9 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

thermal

194.228.20.XXX
??? Co se hádáte jako malí klucí? To není nic zajimavějšího k diskuzi? Mě by například zajímalo, pro nám komentátoři pořád tvrdí, že po boxech se musí zahřát pneu. viz https://www.youtube.com/watch?v=pV6BeeogehU

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

80.95.126.XXX
Že nenávidíš Red Bull ti ještě nedává nádech objektivity. Do úst vkládáš celou dobu jen ty.

+ 6 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

80.95.126.XXX
Něco lepšího než "tuším, že..." bys jako argumenty neměl? Takhle bych si mohl vytušit prakticky cokoliv. 20

+ 5 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Souhlas a "+"11

+ 5 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Proč já se s tebou zahazuji. Mohlo mne hned napadnout, že jde o trolla.
Každý průměrně inteligentní jedinec odvodí, že tu pouze tlumočím názory vašeho božstva. Které se mi všemožně snažíte vkládat do úst a pak ze mne dělat hlupáka. Bohužel hlupáky děláte ze sebe a z vašich RedBulláckých Bohů.

+ 9 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

78.157.160.XXX
Aha, takže Marka najednou uznáváš - když to řekl Marko, tak to je pravda? Tentokrát Marko = Red Bull? 06 Počkat, fouká od jihu, no jo.. to mě mohlo taky napadnout 18

+ 6 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

78.157.160.XXX
Jistě, rozumím ti. Taffin není z Renaltu. 11

+ 5 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

78.157.160.XXX
Jasně, takže jednou Red Bull je Red Bull a jednou ne. Schizofrenie jak vyšitá. Marko a Horner Red Bull není, Newey ano - a kdy je kdo co, to si máme domyslet podle směru větru. Vysvětlil jsi to krásně, ve svém stylu. 18 A že Renault nikdy neútočí na Red Bull, to taky raději nekomentuješ? Proč? Protože za nekonkurenceschopnost Red Bullu může Renault. Stačí odložit klapky z očí. Totéž se týká tvého přicmrndávače Násira - vzájemně se poplacáte po ramenou a myslíte si, jak jste nepoužili validní argumenty. Přitom jste ze sebe udělali akorát větší šašky. 03

+ 5 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Arnoux

217.66.164.XXX
Ahoj kluci.Koukám,že to tady pěkně vře.No já jsem dlouholetý fanoušek značky ve všem co kdy jezdila a pro mně bylo Rakousko funusem.Poprvé v sezoně totiž musím uznat,že motor opravdu nestačí.Jde o strašný průser.

Redbull má na takovou kritiku naprosté právo a sice z jednoho důvodu.Za produkt platí obrovské peníze at přímo nebo nepřímo a musí koukat na poruchovost a slabý výkon agregátu.Část odpovědnosti vidím v Magnetti Marelli,protože MGUK je jejich.Nikoho tohle ale nezajímá a chápu,že chtějí závodit a ne se vozit na desátém fleku.

Celá věc má ještě jeden aspekt,o kterém mluvil dnes Alain a který je na tom klíčový.
Divize Renaultsport je jedna z nejziskovějších společností v motorsportu a bohužel zisky které vytváří jdou na vyrovnávání červených čísel z prodeje osobních aut koncernu.
Z toho důvodu podle jistých informací vyvíjelo nový motor Energy cca 30 pracovníků,naproti stovkám u konkurence.Horší věcí je to,že na motoru byly už v testech čínské sra..,které nemohli fungovat.(baterie?)

To co RB tak nadzvedává je tržní přístup Renaultu k motorům.Jde prostě jen o kšeft-oni se tím netají a minulé 3 sezony to skvěle fungovalo.Ano-pokud by motor běhal jako RS 27,tak prosím,ale tohle je fakt ostuda a Redbull je strašně osolí.

Mají málo odborníků ve Viry, v Dieppe a jinde taky.Pak se člověk nemůže divit,že to tak dopadlo.
Všude dosadili novou generaci manažerů,která už zlikvidovala Clio RS(znalci asi vědí co myslím,nová plastová srágora se asi staré 2.0-16V nepřiblíží) a jestli zlikvidují i Megane RS,tak to všechno půjde do kopru,protože to je nářadí pro začínající závodníky za pár korun.Sám jsem zvědavý na nové Clio R5,ale pochybuju,že na něm někdo dělá.

Je to smutný,ale co my fanoušci zmůžeme.Ředitel ven!



+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

seven

93.153.124.XXX
Tohle se už diskutovalo někdy začátkem sezony. RBR podcenil význam užší spolupráce s Renaultem při vývoji nového systému a Renault zase přecenil své schopnosti/možnosti/procesy. Ostatně v tomto smyslu se teď vyjádřil i Prost. Jenže Renault má teď máslo na hlavě, že není schopen adekvátně a rychle reagovat. Upřímně bych se tomu ani moc nedivil, pokud se potýkají s interními problémy o jakých se mluvilo. Ve finále jsou ale oni dodavatele jednotky a musí se sami zmobilizovat aby byly výsledky. Mediální výlevy RB neobhajuju, ale celkem bych na jejich místě byl taky v křeči, protože sezona běží a oni jsou pořád out a těžko zdokonalovat auto i po ostatních stránkách pokud nefunguje adekvátně pohoná jednotka.

+ 7 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001378

uzivatel001378

88.100.224.XXX
Renault díky jim měl vyšší obraty než kdykoliv předtím. Mluvilo se že Rencek na-rostl o cca 30% vůči roku 2008. Jak jsem někde četl tak F1 jim z tho prý přinesla jen 20%. Ale i tak jsou to slušné čísla. Nyní by mne zajímalo zda Rencek se na číslech udrží anebo spadne níž.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama