DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull tvrdě kritizuje Renault: Spolehlivost ani výkonnost nejsou přijatelné
Red Bull při svém domácím závodu zažil zklamání, když Sebastian Vettel kvůli problémům s pohonnou jednotkou musel odstoupit. Spolehlivost ani výkonnost Renaultu podle šéfa týmu Christiana Hornera není přijatelná a takové pokračování ve spolupráci není možné. Renault naproti tomu slibuje, že vše prošetří a že v Silverstonu budou silnější.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull tvrdě kritizuje Renault: Spolehlivost ani výkonnost nejsou přijatelné
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
anonym
10:36 23.06.2014 178.255.168.XXX
Renault byl přece slabší i v dobách, kdy vyhrávali. Měl zase jiné přednosti, které se Red Bullu hodily - menší nároky na chlazení, výbornou ovladatelnost, studené foukání...
Neweyho agresivní konstrukce zameřené v první řadě na aeroefektivitu způsobovaly kdysi nespolehlivost i u McLarenu poháněného Mercedesem.
Neweyho agresivní konstrukce zameřené v první řadě na aeroefektivitu způsobovaly kdysi nespolehlivost i u McLarenu poháněného Mercedesem.
Jens
10:12 23.06.2014 109.81.245.XXX
A vnímáš rozdíl mezi tím, co jsi napsal dříve - že Red Bull dokáže "maximálně lhát a podvádět" (tj. doslova nic jiného, ani postavit auto) a tím, co jsi napsal teď - že by ses adresu jejich aerodynamiky (zásluhou Neweyho) "neodvážil říci půl zlého slova?" Já už si toho totiž všiml při tvých diskusích s Mikem17...
Jens
10:08 23.06.2014 109.81.245.XXX
[odkaz na stránku]
Ono je rozdíl mezi hodně subjektivním, když očividně ignoruješ fakta, a názorem, který se snaží zohlednit obě strany.
Ono je rozdíl mezi hodně subjektivním, když očividně ignoruješ fakta, a názorem, který se snaží zohlednit obě strany.
odin
10:02 23.06.2014 77.240.96.XXX
Cos´napsal je z mého pohledu ok.
Jejich aerodynamiku neignoruji letos, ani v minulosti. Za tím stojí Adrian. A na jeho adresu bych se neodvážil říci půl zlého slova.
Vždycky jsem tu kritizoval RBR, ale myslel tím především Hornera a Marka. Uznávám, že RBR nejsou jenom oni dva. Ale lháři a podvodníci jsou především oni dva.
Jasně, že stažení Vettela byl logický krok. Ale přece za to nemohl Renault. Respektive pouze Renault.
Já ve vyjádření Renaultu cítím snahu vyjít vstříc zákazníkům. Snahu zlepšit svůj produkt. Ale zároveň cítím ve vyjádřeních zástupců RBR snahy až vyděračské a pomluvy.
Za posledních 14 let bylo vždy 10, někdy i více týmů frustrováno. A jeden jediný frustrován nebyl a vítězil. (Možná s výjimkou r.2007, ale tam mohl být svým způsobem McL též po vyloučení frustrován). Tak to jednoduše chodí. Když se auto podaří, vítězí a ostatním nezbývá, než příjmout porážku.
K velikosti šampiónů patří i schopnost UMĚT prohrávat. A to RBR chybí zcela. Když vítězili, měli oba tito páni plnou hu..ústa své skvělé práce. Když nevítězí, hledají příčiny u Renaultu, v čidlech, pneumatikách atd...
A to je důvod, proč je nemám rád a proč si neodpustím rýpnutí.
Jejich aerodynamiku neignoruji letos, ani v minulosti. Za tím stojí Adrian. A na jeho adresu bych se neodvážil říci půl zlého slova.
Vždycky jsem tu kritizoval RBR, ale myslel tím především Hornera a Marka. Uznávám, že RBR nejsou jenom oni dva. Ale lháři a podvodníci jsou především oni dva.
Jasně, že stažení Vettela byl logický krok. Ale přece za to nemohl Renault. Respektive pouze Renault.
Já ve vyjádření Renaultu cítím snahu vyjít vstříc zákazníkům. Snahu zlepšit svůj produkt. Ale zároveň cítím ve vyjádřeních zástupců RBR snahy až vyděračské a pomluvy.
Za posledních 14 let bylo vždy 10, někdy i více týmů frustrováno. A jeden jediný frustrován nebyl a vítězil. (Možná s výjimkou r.2007, ale tam mohl být svým způsobem McL též po vyloučení frustrován). Tak to jednoduše chodí. Když se auto podaří, vítězí a ostatním nezbývá, než příjmout porážku.
K velikosti šampiónů patří i schopnost UMĚT prohrávat. A to RBR chybí zcela. Když vítězili, měli oba tito páni plnou hu..ústa své skvělé práce. Když nevítězí, hledají příčiny u Renaultu, v čidlech, pneumatikách atd...
A to je důvod, proč je nemám rád a proč si neodpustím rýpnutí.
uzivatel001480
09:56 23.06.2014 195.160.182.XXX
odin pises tu siahodlhe recenzie a pritom ti chyba objektivny pohlad
Jens
09:25 23.06.2014 109.81.245.XXX
Dr. Marko je kecalista, budiž - ale například dokázali opět postavit auto s dobrou aerodynamikou, pokud už ignoruješ jejich schopnosti v posledních čtyřech sezónách - to přeci musí umět i trochu něco jiného než "maximálně podvádět a lhát!"
Přece bys nechtěl, aby Vettel s 2 koly ztráty pokračoval, když si ještě poškodil přední křídlo? Jaký by to mělo smysl v době, kdy se sleduje u pohonných jednotek každý km (vzhledem k tomu, že jich mají jen 5 na sezónu)?
Hornerovi částečně dávám za pravdu, protože odstoupení Vettela nebyla jejich chyba. Nebo ve vyjádření Renaultu cítíš jakousi oponenturu - že za to může konstruktér šasi?
Přece bys nechtěl, aby Vettel s 2 koly ztráty pokračoval, když si ještě poškodil přední křídlo? Jaký by to mělo smysl v době, kdy se sleduje u pohonných jednotek každý km (vzhledem k tomu, že jich mají jen 5 na sezónu)?
Hornerovi částečně dávám za pravdu, protože odstoupení Vettela nebyla jejich chyba. Nebo ve vyjádření Renaultu cítíš jakousi oponenturu - že za to může konstruktér šasi?
uzivatel000792
09:19 23.06.2014 213.160.185.XXX
Tak preco Lotus a Caterham nie su takto nespokojni? Preco oni neplacu cez media?
Kapor
09:17 23.06.2014 194.160.178.XXX
Je paradox,... ...že Red Bull Ring je trať, kde až tak aerodynamika nerozhoduje a po nie dobrej kvalifikácii a štarte do závodu, to bolo už vopred stratené, lebo okrem tímov, ktoré používajú pohonné jednotky Mercedes a tiež Ferrari, ich tieto predčili jasne výkonom, aj rýchlosťou na rovinkách a všetky tímy používajúce pohonné jednotky od Renaultu sa po trati len vozili a na trati v podstate zavadzali. Ani najrýchlejší z nich Daniel, neoslnil. Dúfal som, že svojmu chlebodarcovi, ktorý na obnovu okruhu, venoval zo svojich 7 mil. eur, urobia väčšiu radosť. Ten ako bolo vidieť, hoci na okruhu bol, venoval sa inej činosti a závod vôbec nesledoval.
odin
09:03 23.06.2014 77.240.96.XXX
Jensi, jak chceš abych se na ně koukal objektivně, když evidentně "ONI" objektivitu, soudnost ztratili už dávno. Jinak by Horner nenapsal to, co napsal. Jinak by dr.Marko nepsal to co v posledních dobách píše.
Alfred popsal jasně příčiny trojího odstoupení RedBulláckých aut. Já to vidím naprosto stejně. A Horner napíše takový blábol? Jak mohl Renault za Kvyatovo urvané kolo, Vergneovy brzdy? A Vettelovo odvolání ze závodu, když mu auto po restartování systému evidentně jelo?
Nebo ty jsi viděl nějaké jiné příčiny a Hornerovi dáváš za pravdu?
Alfred popsal jasně příčiny trojího odstoupení RedBulláckých aut. Já to vidím naprosto stejně. A Horner napíše takový blábol? Jak mohl Renault za Kvyatovo urvané kolo, Vergneovy brzdy? A Vettelovo odvolání ze závodu, když mu auto po restartování systému evidentně jelo?
Nebo ty jsi viděl nějaké jiné příčiny a Hornerovi dáváš za pravdu?
Jake
08:57 23.06.2014 194.228.20.XXX
Nespokojenost je něco jiného, než věčné bulení přes média.
Jak píše kolega - vyhrávali sami, ale prohrávají za Renault. Takhle by to fungovat nemělo a ač Renault chce (nechce si dělat špatnou reklamu), těm jednotlivcům, co to mají zlepšit, se kvůli tomuhle brblání chtít nemusí.
Jak píše kolega - vyhrávali sami, ale prohrávají za Renault. Takhle by to fungovat nemělo a ač Renault chce (nechce si dělat špatnou reklamu), těm jednotlivcům, co to mají zlepšit, se kvůli tomuhle brblání chtít nemusí.
odin
08:38 23.06.2014 77.240.96.XXX
Ty kecy jsou pro Red Bull typické.
Vettelovi přestalo auto jet, zastavil restartoval systém a najednou vše fungovalo. Což ukazuje s největší pravděpodobností na závadu v SW. Tuším, že tu před nedávnem byl článek o tom, že RedBull poslal své programátory Renaultu, aby pro ně napsali nový SW. A najednou zase Horner všechno hází na Renault.
Jak píše Jake výše. Vždyť jezdí s infiniti a ne s Renaultem. A tuším, že ve vedení infiniti je právě Vettel. Ryba smrdí od hlavy. Tahle banda umí maximálně podvádět a lhát. Přeju dr. Markovi, Sebíkovi a Hornerovi hodně úspěchů při stavbě své nové pohonné jednotky.
Vettelovi přestalo auto jet, zastavil restartoval systém a najednou vše fungovalo. Což ukazuje s největší pravděpodobností na závadu v SW. Tuším, že tu před nedávnem byl článek o tom, že RedBull poslal své programátory Renaultu, aby pro ně napsali nový SW. A najednou zase Horner všechno hází na Renault.
Jak píše Jake výše. Vždyť jezdí s infiniti a ne s Renaultem. A tuším, že ve vedení infiniti je právě Vettel. Ryba smrdí od hlavy. Tahle banda umí maximálně podvádět a lhát. Přeju dr. Markovi, Sebíkovi a Hornerovi hodně úspěchů při stavbě své nové pohonné jednotky.