"Naším záměrem je stát se co nejrychleji týmem vyhrávajícím velké ceny. Pokud se vám to nepodaří, pak nejsme tam, kde byste chtěli být. Otázka tedy zní, jak to stáhnout a jak rychle to dokážeme? A jaké kroky musíme přijmout?" táže se šéf týmu Ron Dennis.
"Tyto mezikontinentální závody omezují to, jak rychle vyvíjíte auto, ale i přesto do toho dáme to nejlepší. Věříme, že v příští velké ceně půjde z mnoha důvodů o půl sekundy. To na splnění našeho cíle nebude stačil, ale vytvoří to tlak na týmy, kteří nahánějí nás," pokračuje.
Sportovní ředitel Eric Boullier tento týden uvedl, že Mercedes a Williams mají na zbytek pole náskok 0,5 - 0,75 s. Podle Dennise však jejich náskok může být ještě dvakrát vyšší: "Rychlost je zřejmá jen v kvalifikaci. Je jasné, že ostatní převyšují o 1,5 sekundy. Tohle stáhnout je výzva, není to však nemožné."
Výkonnost v Austrálii pozvedla ve Wokingu náladu, obzvlášť poté, co s oběma vozy skončili na pódiu. "Byl to dobrý víkend. Výsledek není tak špatný, ale za tím výsledkem se toho ukrývá více: disciplína týmu, dobře vykonané zastávky v boxech, povolání Jensona ve správný čas... V podstatě celý víkend vyšel velmi, velmi dobře."
McLaren dosáhl v Austrálii lepší výsledek, než očekával, do Malajsie hodlá zrychlit o půl sekudny
(foto: McLaren Mercedes)
"Měli jsme několik problémů se softwarem na začátku tréninku, ale znovu: žádný zmatek, jen velké soustředění a odhodlanost dohromady. Dodá jim to důvěru ve vedení a směrování této společnosti," vyzdvihuje nepřímo Dennis i své zásluhy.