DISKUZE K ČLÁNKU Stříbrný Ricciardo byl po Velké ceně Austrálie diskvalifikován, Red Bull se odvolává

Komisaři se rozhodli vyloučit Daniela Ricciarda z Velké ceny Austrálie poté, co v jejím průběhu "konzistentně překračoval" limit stanovený pro průtok paliva.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Stříbrný Ricciardo byl po Velké ceně Austrálie diskvalifikován, Red Bull se odvolává

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 68, poslední 18.03.2014 22:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Plecháček (Hlasovalo 25 lidí) 16.03.2014 14:13
Úplně to vidim! Ricciardo vyloučen - chudák… »
» odin (Hlasovalo 21 lidí) 16.03.2014 15:03
Red Bull Že Red Bull podvádí, není nic nového… »
» CaesarF1 (Hlasovalo 20 lidí) 16.03.2014 14:09
Zrovna Ricciarda je mi líto, určitě o tom neměl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Nasir

188.175.189.XXX
Podle mého jsi na omylu. Najdi si a přečti zdůvodnění komisařů, které vyvrací tehdejší obhajobu RB a ukazuje, že o šedou zonu pravidel nešlo. Navíc těch potíží bylo jeden rok trochu moc. Sauber se pouhý rok dříve provinil jednou a byl okamžitě diskvalifikován a nikdo se s ním nebavil. Kdo a proč nepodal protest je šumafuk, s podstatou problému to nesouvisí. Myslíš, že týmy baví se soudit, pokud tuší nebo si alespoň myslí, že to stejně nemá smysl a je to v zákulisí "ošetřené"?

+ 6 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

78.157.160.XXX
To jen využívali šedé zóny v pravidlech - kdyby je porušovali, tak budou potrestáni. Protože šlo o šedé zóny, nikdo ze soupeřů nepodal protest a FIA jen vydala technickou směrnici. Nikdy žádná pravidla neporušovali. Díry v podlaze - nic tím nezískali, udělali jen neviditelný výřez k okrajům a bylo to OK. Náboje kol - nesměl být statický - Williams pak přišel se stejným řešením, které rotovalo, a bylo OK.

To stejné bys pak mohl tvrdit o Toyotě, Williams a Brawnu kvůli dvojitým difuzorům - a to v tom případě dokonce soupeři protestovali. Prostě kdo chce psa bít...

+ 8 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.189.XXX
Netvrdil jsem, že je to totéž jako amnestie, mluvil jsem o principu. Míra potrestání či nepotrestání neznamená, že k činu nedošlo.
Změna pneu nebyla kvůli bezpečnosti, usilovalo se o ni již dříve, než se nějaké závažné problémy objevily. Bezpečnost byla záminka, ke které se nakonec muselo přikročit proto, protože se tu změnu nepodařilo prosadit nejjednodušší cestou přes dohodu týmů. Jak jsem napsal - podstatné je, jak to celé postupně probíhalo a komu to prospělo. Kdyby šlo tak o bezpečnost, probíhalo by to úplně jinak. Už se tady o tom debatovalo, nemám chuť to znovu opakovat. Najdi si to ve starších diskuzích.

+ 6 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zeto

89.102.65.XXX
Tohle ale není totéž, jako amnestie, ta funguje trochu jinak a v jiných případech. :-)

Změna pneu byla kvůli bezpečnosti a svádět to na RBR a dokonce to označovat jako jejich podvod, tak to je fakt úlet. To snad ani nemůžeš myslet vážně. I kdyby měli nějakou zásluhu na tom, že se pneu změnily, pak to nelze klasifikovat jako jejich podvod, protože to musela rozhodnout FIA.

+ 8 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zeto

89.102.65.XXX
Možná mohli, možná ne - nepotrestali, tudíž to není klasifikováno jako podvod, maximálně jako něco na hraně. Takových věcí má každý tým x, to je potřeba si přiznat.

+ 7 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.189.XXX
*jako lilie

+ 5 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.189.XXX
- Podívej se na opakované problémy RB s nelegálními díly v roce 2012. Zejména zdůvodnění komisařů, co je na těch dílech nelegálního. Např. náboje kol
využívané v rozporu s pravidly, což bylo jasně zdůvodněno. K tomu není co dodat.
- Loňská změna pneu v průběhu sezony. To je samozřejmě komplikovanější a není to jen problém RB. Nicméně nedá se popřít způsob, jak to probíhalo a komu to prospělo zejména.

Pokud narážíš na potrestání, tak jestli to někdo uhádá v zákulisí na mírný trest nebo domluvu nebo něco jiného, je až druhá věc a neznamená to, že se nic nestalo. Naše nedávná amnestie taky není důkaz, že amnestovaní jsou čistí jako likie. Na to ale zřejmě narážel Odin, když říkal, že "už jim to přestali tolerovat". Ono to bude samozřejmě souviset i s tím, že ten průtok je věc, na kterou FIA prostě klade důraz. Nebo to tak zatím vypadá.

+ 9 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Vedení vzduchu přes brzdové kanálky, díry v podlaze... Byl tu o tom článek, dokonce člen FIA potvrdil, že za to mohli RBR postihnout. Ale hledat ti to nebudu.

+ 8 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zeto

89.102.65.XXX
Prosím všechny, kteří dají mínus, aby připojili i nějaký argument/odpověď. Dát mínus jen proto, že se vám to nehodí, je trošku hloupé, ne?03

+ 6 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zeto

89.102.65.XXX
Hm... No nevím, ale tohle čidlo není výrobek RBR, ne? Možná by bylo dobré nejdříve inkriminovaný kus prověřit a přeměřit, než vynášet předčasné soudy o podvodnících. Pořád je to jen elektronika a ta není vždy bezchybná.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zeto

89.102.65.XXX
Hele, mě těžko může někdo podezírat z toho, že bych fandil RBR, ale můžeš mi připomenout, kdy byl RBR uznán vinným, že prokazatelně podváděl? Nechci dojmy a argumenty typu že je to jasné a že to vidí každý, protože dominovali. Ferr na začátku tisíciletí také dominovalo, to jen pro připomenutí.

+ 9 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.189.XXX
Co do toho montuješ Ferrari nebo Caterham, nebo něčí rozpočet? Kopeš kolem sebe jako děcko, protože se provinili zrovna tvoji oblíbenci? Odin naráží na případy z minulosti, nic víc nic míň. Nevím, jestli se to dá brát tak, že jim to přestali tolerovat, nebo po několikero upozorněních během víkendu prostě komisařům "jenom" došla trpělivost.

+ 10 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.107.XXX
12 vsetci pouzivaju rovnake, len to neznamena, ze su dobre alebo prip., ze ich nemozno spochybnit. Na tom bude postavena cela ich obhajoba.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

95.103.173.XXX
prepáč, všetci používajú rovnaké, homologizované snímače, len RB používa vlastný, neprípustný. všetci vieme, aké problémy vôbec boli s týmto snímačom pri jeho vývoji a hlavne s jeho kalibráciou, ale RB má asi patent na rozum, tak si vyrobil a používa vlastný. tfuj ...

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

JaroB

88.212.40.XXX
určite môžu ale bude a má nulovú hodnotu oproti ofiko snímaču...pre FIA samozrejme.
Lenže oni vymontovali podľa nich zlý FIA snímač dali si tam vlastný...ešte, že je ich tam od FIA viac a priemerujú sa aby sa vylúčili presne takéto chyby...a oni sa vyhovárajú, že podľa ich snímača bolo všetko fajn až super a FIA snímače sú na pi.u...boli viackrát v závode upozornený aby sa riadili FIA snímačmi ktoré ukazujú prekračovanie limitu...j.bali na to a spoliehajú sa na právnikov...fuj humus odpor 10 02 10

+ 8 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.107.XXX
Tak nejak to bolo a asi to tak bude aj tento rok atd.

Myslim (+/- 99:1, dam za to ruku do...), ze RedBull urobi z FIA, komisarov poriadnych idiotov (na cele s Bauerom). Uvidis/me.
Mozno im nevratia body/podium ale predpokladam, ze tak ako ide aj o tie body, stejne im ide o "zosmiesnenie" (presnejsi vyraz by bol mozno poukazanie na "nekompetentnost" ci "nedoveryhodnost") aparatu (aj FIA, systemu, pravidiel) ako takeho.
Je viac ako mozne, ze to dokazu.

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Chasnik

217.117.213.XXX
JaroB: jsi si jistý, že paralelně vedle ofiko snímače nemohou mít pro kontrolu svůj?

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001447

uzivatel001447

188.123.100.XXX
nemyslim si, ze by to bolo "kedykolvek" mozne..

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

AAA

147.229.209.XXX
Presne tak najčestnejší je Caterham a každý kto je rýhchlejší musí byť automatický podvodník. Každý monopost, ktorý je najrýchlejší by sme mali diskvalifikovať a to aj napriek tomu, že splnil všetky technické kontroly a všetky následné sprísnené technické kontroly. Ale počkat načo to takto komplikovať, diskvalifikujme tím, ktorý má najvyšší rozpočet a bude pokoj. To, že značka Red Bull podporuje šport po celom svete a sami si vychovali svojich pilotov je asi nepodstatné. Radšej nech vyhráva Ferrari, to nevadí, že zas postavili plečku, zaslúžia si to lebo majú históriu, že???

+ 11 / − 19

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

AAA

147.229.209.XXX
Neviem čo je na to zahanbujúce, priznám sa že ešte som ani nemal čas si prečítať o čo tam ide takže neviem. Chyba mohla byť kľudne aj na strane Renaultu. Red Bull proste hľada limity lebo chce vyhrávať, takto to v F1 bolo vždy.
Pozri sa na Ferrari, pre nich snáď nie je hanba to, že sa vďaka prílišnej opatrnosti člapú v strede poľa? Minulý rok si to Ferko v závere sezóny rozdávalo so Sauberom, teraz môžu bojovať s FI a Williamsom.

+ 0 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama