DISKUZE K ČLÁNKU Stříbrný Ricciardo byl po Velké ceně Austrálie diskvalifikován, Red Bull se odvolává

Komisaři se rozhodli vyloučit Daniela Ricciarda z Velké ceny Austrálie poté, co v jejím průběhu "konzistentně překračoval" limit stanovený pro průtok paliva.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Stříbrný Ricciardo byl po Velké ceně Austrálie diskvalifikován, Red Bull se odvolává

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 68, poslední 18.03.2014 22:15 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • erdedy

    erdedy

    178.41.107.XXX
    RedBull - odvolanie Myslim si (na 99%), ze odvolanie bude "uspesne" a zrusi tento prvotny verdikt.03 Tentoraz ale nie preto, ze by v tom mala byt nejaka zakulisna machinacia zo strany RB. Je este dost mozne, ze sa budu upravovat/spresnovat pravidla.

    + 2 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • JaroB

      88.212.40.XXX
      ... Prečítal si si dokument? Boli niekoľko krát upozorňovaný počas celého víkendu a aj počas závodu! Vy... sa na to a ešte si namontovali vlastný snímač neschválený FIA takže porušili ďalšie pravidlo!

      Nemali ich pustiť vôbec do závodu ak porušovali toto pravidlo už počas tréningov a aj určite počas kvalifikácie!16
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 23 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001447

      uzivatel001447

      188.123.100.XXX
      a ako ked nie zakulisnou machinaciou? upravovat/spresnovat pravidla je v poriadku, lenze robit to retrospektivne je nonsens, nie?

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        178.41.107.XXX
        Ten dokument (necital som este) pravdepodobne (ako vzdy) len odovodnuje verdikt, nepopisuje ziadny proces ako/preco k tomu doslo (a zrejme aj bude dochadzat).

        S poslednou vetou suhlasim.03

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        178.41.107.XXX
        Neviem presne ako to je "teraz" a ci je mozne vratit odobrane, ale o to ani tak nejde.

        (Idem si precitat ten dokument. Dufam, ze bude moja chaba anglictina stacit...20 19 )

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Chasnik

        217.117.213.XXX
        JaroB: jsi si jistý, že paralelně vedle ofiko snímače nemohou mít pro kontrolu svůj?

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          178.41.107.XXX
          Tak nejak to bolo a asi to tak bude aj tento rok atd.

          Myslim (+/- 99:1, dam za to ruku do...), ze RedBull urobi z FIA, komisarov poriadnych idiotov (na cele s Bauerom). Uvidis/me.
          Mozno im nevratia body/podium ale predpokladam, ze tak ako ide aj o tie body, stejne im ide o "zosmiesnenie" (presnejsi vyraz by bol mozno poukazanie na "nekompetentnost" ci "nedoveryhodnost") aparatu (aj FIA, systemu, pravidiel) ako takeho.
          Je viac ako mozne, ze to dokazu.

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • JaroB

          88.212.40.XXX
          určite môžu ale bude a má nulovú hodnotu oproti ofiko snímaču...pre FIA samozrejme.
          Lenže oni vymontovali podľa nich zlý FIA snímač dali si tam vlastný...ešte, že je ich tam od FIA viac a priemerujú sa aby sa vylúčili presne takéto chyby...a oni sa vyhovárajú, že podľa ich snímača bolo všetko fajn až super a FIA snímače sú na pi.u...boli viackrát v závode upozornený aby sa riadili FIA snímačmi ktoré ukazujú prekračovanie limitu...j.bali na to a spoliehajú sa na právnikov...fuj humus odpor 10 02 10

          + 8 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            95.103.173.XXX
            prepáč, všetci používajú rovnaké, homologizované snímače, len RB používa vlastný, neprípustný. všetci vieme, aké problémy vôbec boli s týmto snímačom pri jeho vývoji a hlavne s jeho kalibráciou, ale RB má asi patent na rozum, tak si vyrobil a používa vlastný. tfuj ...

            + 5 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              178.41.107.XXX
              12 vsetci pouzivaju rovnake, len to neznamena, ze su dobre alebo prip., ze ich nemozno spochybnit. Na tom bude postavena cela ich obhajoba.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                89.177.1.XXX
                V tom máte nepochybně pravdu, jenom na to asi měli zavést debatu před závodem a ne až po něm kdy (podle nich chybného senzoru) došlo k porušení pravidel nemyslíte? Argument s tím, že podle jejich senzoru bylo vše v pořádku u FIA neprojde, pokud ten jejich senzor neprošel oficiální homologací fia o čemž pochybuji 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • erdedy

                  erdedy

                  178.41.107.XXX
                  To je pravda. Homologacia ale spociva v tom, ze sa pouziva jediny druh prip. od jedneho vyrobcu v danych podmiekach, ktory vyhovuje pravidlam. Neznamena to vsak, ze neexistuje presnejsie meradlo ci dokonca system/exaktna metoda (sposob), akym sa da velicina zmerat s "vyssou presnostou".
                  Toto plati aj opacne ---> je (bude) podstatne, cim vyvratia obvinenie vydane na zaklade homologovaneho meradla.

                  Ak toto presadia (co myslim pre nich bude "alfa"), je to polovica "uspechu" a je dost mozne, ze odvolacia "komisia" zmietne zo stola to prve rozhodnutie.

                  P.S.: vsimol som si jeden "nesvar" - obecenstvo si asi mysli, ze ja som fanda RedBullu...18 Ale ok, nebudem to vyvracat, stejne je to jedno. (Netyka sa to nutne priamo Vaseho prispevku)

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • erdedy

                    erdedy

                    178.41.107.XXX
                    A doplnim este nieco velmi podstatne co som zabudol:

                    K tej metode/systemu - podstatny argument uz bol vlastne vypovedany - Horner hovori o nejakom svojom "kalibrovanom zariadeni/nahradnej metode" ci tak podobne. Som si viac/menej isty, ze mozno ani nemysli ziadne "doplnkove" zariadenie (a aj keby ano), ale data z ECU motoru.

                    Kedze ide o (podla mojho nazoru omnoho) presnejsi (overeny***) "model" (nemam lepsie slovo), kde ECU "vie presne" (dokazatelne***), ako/kde/kedy/za akych okolnosti/kolko paliva atd... bolo vstreknute, do jednotlivych valcov/za nejaku cas. jednotku, uz len to moze spochybnit udaje senzoru.

                    ** - overeny - myslim ako velmi precizne prevereny (davno este pred tym, nez ten motor prvykrat nastartovali) v laboratornych podmienkach. Bez tychto udajov/dat (pomaly na "molekulu", ci ako to prezentoval Mercedes ci kto... 03) neni mozne riadit (zrejme ani zostrojit) motor z takou efektivitou aku mame dnes.

                    P.S.: Boze moj... uz sa vyjadrujem ako Kapor... (nic v zlom)

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama