DISKUZE K ČLÁNKU Stříbrný Ricciardo byl po Velké ceně Austrálie diskvalifikován, Red Bull se odvolává

Komisaři se rozhodli vyloučit Daniela Ricciarda z Velké ceny Austrálie poté, co v jejím průběhu "konzistentně překračoval" limit stanovený pro průtok paliva.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Stříbrný Ricciardo byl po Velké ceně Austrálie diskvalifikován, Red Bull se odvolává

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 68, poslední 18.03.2014 22:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Plecháček (Hlasovalo 25 lidí) 16.03.2014 14:13
Úplně to vidim! Ricciardo vyloučen - chudák… »
» odin (Hlasovalo 21 lidí) 16.03.2014 15:03
Red Bull Že Red Bull podvádí, není nic nového… »
» CaesarF1 (Hlasovalo 20 lidí) 16.03.2014 14:09
Zrovna Ricciarda je mi líto, určitě o tom neměl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000232

    uzivatel000232

    109.80.228.XXX
    "FIA při rozsudku uvedla, že Red Bull byl na problém několikrát upozorněn, ke kvalifikaci???? nakonec ale přistoupila proto, že nápravu nesjednal."

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je to logické,.. ...že Red Bull sa odvolal, lebo za senzor a jeho kalibráciu zodpovedá výrobca a FIA, ho má kontrolovať už po I. tréningu, keďže data o tom má v ich centrálnom počítači. Ako vidieť starí páprdovia z degenerovanými mozgami sa zase zobudili 5 minút po 12 ! 18 11

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zeto

    89.102.65.XXX
    Hm... No nevím, ale tohle čidlo není výrobek RBR, ne? Možná by bylo dobré nejdříve inkriminovaný kus prověřit a přeměřit, než vynášet předčasné soudy o podvodnících. Pořád je to jen elektronika a ta není vždy bezchybná.

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    93.90.165.XXX
    Ferrari varuje před překračováním technických pravidel Pravidla musí být pro všechny stejná! Ikdyž mě je Ricciardo sympatický tak bohužel.
    Dá se někde stahnout dnešní zavod nebo se na něj podívat ze záznamu? diky za případné info.

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Red Bull Že Red Bull podvádí, není nic nového pod sluncem. Novinkou je, že jim to komisaři a FIA přestali tolerovat. Tedy alespoň doufám.

    + 21 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • AAA

      147.229.209.XXX
      Presne tak najčestnejší je Caterham a každý kto je rýhchlejší musí byť automatický podvodník. Každý monopost, ktorý je najrýchlejší by sme mali diskvalifikovať a to aj napriek tomu, že splnil všetky technické kontroly a všetky následné sprísnené technické kontroly. Ale počkat načo to takto komplikovať, diskvalifikujme tím, ktorý má najvyšší rozpočet a bude pokoj. To, že značka Red Bull podporuje šport po celom svete a sami si vychovali svojich pilotov je asi nepodstatné. Radšej nech vyhráva Ferrari, to nevadí, že zas postavili plečku, zaslúžia si to lebo majú históriu, že???

      + 11 / − 19

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        90.180.212.XXX
        Žádný podvodnící ale unterwassermani to jsou18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.189.XXX
        Co do toho montuješ Ferrari nebo Caterham, nebo něčí rozpočet? Kopeš kolem sebe jako děcko, protože se provinili zrovna tvoji oblíbenci? Odin naráží na případy z minulosti, nic víc nic míň. Nevím, jestli se to dá brát tak, že jim to přestali tolerovat, nebo po několikero upozorněních během víkendu prostě komisařům "jenom" došla trpělivost.

        + 10 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • zeto

          89.102.65.XXX
          Hele, mě těžko může někdo podezírat z toho, že bych fandil RBR, ale můžeš mi připomenout, kdy byl RBR uznán vinným, že prokazatelně podváděl? Nechci dojmy a argumenty typu že je to jasné a že to vidí každý, protože dominovali. Ferr na začátku tisíciletí také dominovalo, to jen pro připomenutí.

          + 9 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • zeto

            89.102.65.XXX
            Prosím všechny, kteří dají mínus, aby připojili i nějaký argument/odpověď. Dát mínus jen proto, že se vám to nehodí, je trošku hloupé, ne?03

            + 6 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Vedení vzduchu přes brzdové kanálky, díry v podlaze... Byl tu o tom článek, dokonce člen FIA potvrdil, že za to mohli RBR postihnout. Ale hledat ti to nebudu.

            + 8 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • zeto

              89.102.65.XXX
              Možná mohli, možná ne - nepotrestali, tudíž to není klasifikováno jako podvod, maximálně jako něco na hraně. Takových věcí má každý tým x, to je potřeba si přiznat.

              + 7 / − 10

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Hele ty chceš argumenty a když ti je někdo napíše, tak je stejně neuznáváš.13
                Nechápu, o čem chceš diskutovat. Přeci, když někdo poruší pravidla a je potrestán, tak to všichni berou jako spravedlivé a nikomu to nevadí. Vadí vždy jen to, co mělo být potrestáno a nebylo. A pokud je to pro tebe důkaz, že se o podvod nejednalo, pak se nemáme o čem bavit.
                Jenom na závěr poznámku. Nevyžaduj po druhých argumenty, když je sám nejsi schopen uvádět.02

                + 9 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.189.XXX
            - Podívej se na opakované problémy RB s nelegálními díly v roce 2012. Zejména zdůvodnění komisařů, co je na těch dílech nelegálního. Např. náboje kol
            využívané v rozporu s pravidly, což bylo jasně zdůvodněno. K tomu není co dodat.
            - Loňská změna pneu v průběhu sezony. To je samozřejmě komplikovanější a není to jen problém RB. Nicméně nedá se popřít způsob, jak to probíhalo a komu to prospělo zejména.

            Pokud narážíš na potrestání, tak jestli to někdo uhádá v zákulisí na mírný trest nebo domluvu nebo něco jiného, je až druhá věc a neznamená to, že se nic nestalo. Naše nedávná amnestie taky není důkaz, že amnestovaní jsou čistí jako likie. Na to ale zřejmě narážel Odin, když říkal, že "už jim to přestali tolerovat". Ono to bude samozřejmě souviset i s tím, že ten průtok je věc, na kterou FIA prostě klade důraz. Nebo to tak zatím vypadá.

            + 9 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              78.157.160.XXX
              To jen využívali šedé zóny v pravidlech - kdyby je porušovali, tak budou potrestáni. Protože šlo o šedé zóny, nikdo ze soupeřů nepodal protest a FIA jen vydala technickou směrnici. Nikdy žádná pravidla neporušovali. Díry v podlaze - nic tím nezískali, udělali jen neviditelný výřez k okrajům a bylo to OK. Náboje kol - nesměl být statický - Williams pak přišel se stejným řešením, které rotovalo, a bylo OK.

              To stejné bys pak mohl tvrdit o Toyotě, Williams a Brawnu kvůli dvojitým difuzorům - a to v tom případě dokonce soupeři protestovali. Prostě kdo chce psa bít...

              + 8 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Nasir

                188.175.189.XXX
                Podle mého jsi na omylu. Najdi si a přečti zdůvodnění komisařů, které vyvrací tehdejší obhajobu RB a ukazuje, že o šedou zonu pravidel nešlo. Navíc těch potíží bylo jeden rok trochu moc. Sauber se pouhý rok dříve provinil jednou a byl okamžitě diskvalifikován a nikdo se s ním nebavil. Kdo a proč nepodal protest je šumafuk, s podstatou problému to nesouvisí. Myslíš, že týmy baví se soudit, pokud tuší nebo si alespoň myslí, že to stejně nemá smysl a je to v zákulisí "ošetřené"?

                + 6 / − 10

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jens

                  78.157.160.XXX
                  Našel a přečetl, nemáš pravdu. Šlo o šedou zónu, která vyžadovala další vysvětlení. Sauber, který uvádíš, je úplně jiný příklad - přeměřili to a konkávnost hodní klapky zadního křídla byla mimo tolerance. Není co řešit. K tvé poslední poznámce, OK, není to podstatné, ale leccos to naznačuje.

                  + 8 / − 7

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Nasir

                    188.175.189.XXX
                    Podívej, co bys chtěl vysvětlovat, když tvé vysvětlení komisaři vyvrátili? A bylo to zmíněno i tady. To si podle tebe mají vymýšlet nová a nová vysvětlení, aby to silou heveru na tu šedou zonu přesunuli? Nebo podle tebe je šedá zona pravidel všechno "co se utají v zákulisí"? Jo, tak tohle "vysvětlení" už by sedělo.
                    Sauber - ano, to máš pravdu, nebyl to dobrý příklad pro srovnání. Zmínil jsem to, protože se to událo jen rok předem.

                    + 6 / − 7

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Jens

                      78.157.160.XXX
                      Mé vysvětlení komisaři nevyvrátili, ale podpořily. To, že se to snažíš překroutit, na tom nic nezmění. Ano, u nových pravidel a šedých zón si to žádá vzhledem k invenci inženýrů a dalším a dalším řešením neustále nové výklady. Týmy stále dostávají technické směrnice, další a další, i tento měsíc jich dostali několik. Proto je nepotrestali - protože se neprovinili - stejně jako u těch vašich povídaček s flexibilními křídly, zařízením pro změnu světlé výšky, nahříváním T-Traye, dírami v podlaze, náboji atd. atd...

                      + 6 / − 7

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama