DISKUZE K ČLÁNKU Marko obviňuje Renault: Trápí nás prodleva turba a přehřívání, Francouzi nám nedodali data
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko ukazuje prstem na Renault jako na hlavní zdroj letošních potíží svého týmu, který v předsezónních testech častěji stál, než jezdil, a za soupeři viditelně zaostával.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko obviňuje Renault: Trápí nás prodleva turba a přehřívání, Francouzi nám nedodali data
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 17 lidí)
04.03.2014 15:22
Jasně Velkohubý heLmut bude svádět vinu na druhé… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
seven
19:15 04.03.2014 93.153.124.XXXPřijde mi taky trošku nefér pořád do Renaultu kopat, i když si za to nepochybně dost výrazně můžou sami. Řekl bych , že tam teď všem už trochu tečou nervy, protože vychytání softwarových nedostatků resp.logiky řízení u takto komplexní technologie za současného tlaku nemusí být až tak triviální proces. Marko jim pak těma svýma výrokama na klidu rozhodně moc nepřidává.-
uzivatel001447
21:35 04.03.2014 188.123.100.XXXneviem co sa cudujes, vzdy je na vine niekto iny, minule pirreli teraz renault-
anonym
23:15 04.03.2014 178.40.218.XXXkeby postavil renault motor podobnych kvalit ako ferrari a mercedes nikto by do nich nekopal
nezabudajte ze renault je spomedzi troch vyrobcov jednoznacne najdrahsi takze jeho zakaznici maju pravo pozadovat za svoje peniaze kvalitu a nie taky srot aky im dodali
-
-
-
seven
12:34 05.03.2014 93.153.124.XXXAniž vidím do zákulisí, domnívám se že Mercedes a Ferrari měli možná trochu výhodu toho o čem se mluví, a to možnost větší interakce se zástavbou do vozu. U Renaultu a jeho zákazníků (resp. toho nejvýznamnějšího kterému dělají vývoj na míru) evidentně selhaly procesy kontrol a komunikace, protože obě strany zřejmně neudělaly nutné maximum. Stěžovat by si mohli spíše "komerční " zákazníci, ale nikoliv RB který má určitě daleko větší možnost nezbytné interakce s Renaultem.
-
-
-
-
zipp
17:07 04.03.2014 89.103.184.XXXNapadla mě taková úvaha: Předpokládám, že všichni tři výrobci motorů při plným výkonu využií maximální možný průtok paliva daný pravidly a jestliže má Mercedes nejvyšší výkon, jeho motor je tím pádem nejefektivnější. Z toho mi vyplývá, že v režimu šetření, při stejné spotřebě jako ostatní motory, bude podávat vyšší výkon a auta by tak měla jet rychleji. Ovšem nesmíme zapomínat na efektivitu aerodynamiky... -
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek