DISKUZE K ČLÁNKU Marko obviňuje Renault: Trápí nás prodleva turba a přehřívání, Francouzi nám nedodali data

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko ukazuje prstem na Renault jako na hlavní zdroj letošních potíží svého týmu, který v předsezónních testech častěji stál, než jezdil, a za soupeři viditelně zaostával.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko obviňuje Renault: Trápí nás prodleva turba a přehřívání, Francouzi nám nedodali data

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 95, poslední 11.03.2014 15:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 24 lidí) 04.03.2014 15:36
Někdo tady lže. Já byl v přesvědčení, že Renault… »
» Adi (Hlasovalo 17 lidí) 04.03.2014 15:07
Tuningové společnosti by takový motor ani… »
» uzivatel000635 (Hlasovalo 17 lidí) 04.03.2014 15:22
Jasně Velkohubý heLmut bude svádět vinu na druhé… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    85.237.224.XXX
    Mohl by mi někdo vysvětlit jak se může motor testovat na dynamometru bez převodovky? S mým selským rozumem je to nesmysl...podle mne se to bez převodovky snad ani nedá...

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.157.160.XXX
      a proč by to jako nemělo jít? převodovku máš za klikovkou, tu k chodu motoru nepotřebuješ

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        85.237.224.XXX
        jistě, dají, ale testy bez převodovky se pode mne odehráli jen v Markově hlavě

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          109.81.245.XXX
          Snad si nemyslíš, že Renault čekal roky s testováním ICE na to, až mu Red Bull dodá letošní převodovku?

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    213.195.215.XXX
    renault Tovarna na vyrobu motoru do osobnich aut a tovarna na vyrobu do formuli atd se snad vubec nezna tomu neverim tam neni nic spolecneho jen ten nazev. :) To jsou dve ruzne spolecnosti :) ti osobe vubec nevi

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • seven

    93.153.124.XXX
    Přijde mi taky trošku nefér pořád do Renaultu kopat, i když si za to nepochybně dost výrazně můžou sami. Řekl bych , že tam teď všem už trochu tečou nervy, protože vychytání softwarových nedostatků resp.logiky řízení u takto komplexní technologie za současného tlaku nemusí být až tak triviální proces. Marko jim pak těma svýma výrokama na klidu rozhodně moc nepřidává. 05

    + 7 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001447

      uzivatel001447

      188.123.100.XXX
      neviem co sa cudujes, vzdy je na vine niekto iny, minule pirreli teraz renault

      + 8 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.40.218.XXX
        keby postavil renault motor podobnych kvalit ako ferrari a mercedes nikto by do nich nekopal
        nezabudajte ze renault je spomedzi troch vyrobcov jednoznacne najdrahsi takze jeho zakaznici maju pravo pozadovat za svoje peniaze kvalitu a nie taky srot aky im dodali

        + 4 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          178.41.82.XXX
          Este raz zopakujem, ze RedBull dostava motory za "nalepky" Infiniti! Ostatne nizsie --->

          + 8 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • seven

          93.153.124.XXX
          Aniž vidím do zákulisí, domnívám se že Mercedes a Ferrari měli možná trochu výhodu toho o čem se mluví, a to možnost větší interakce se zástavbou do vozu. U Renaultu a jeho zákazníků (resp. toho nejvýznamnějšího kterému dělají vývoj na míru) evidentně selhaly procesy kontrol a komunikace, protože obě strany zřejmně neudělaly nutné maximum. Stěžovat by si mohli spíše "komerční " zákazníci, ale nikoliv RB který má určitě daleko větší možnost nezbytné interakce s Renaultem.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • zipp

    zipp

    89.103.184.XXX
    Napadla mě taková úvaha: Předpokládám, že všichni tři výrobci motorů při plným výkonu využií maximální možný průtok paliva daný pravidly a jestliže má Mercedes nejvyšší výkon, jeho motor je tím pádem nejefektivnější. Z toho mi vyplývá, že v režimu šetření, při stejné spotřebě jako ostatní motory, bude podávat vyšší výkon a auta by tak měla jet rychleji. Ovšem nesmíme zapomínat na efektivitu aerodynamiky...

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Knoxx

    217.168.213.XXX
    Reanult No jo no, co také od Francouzů čekat, jejich motory jsou mizerné i v normálních autech..

    + 7 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama