DISKUZE K ČLÁNKU Marko obviňuje Renault: Trápí nás prodleva turba a přehřívání, Francouzi nám nedodali data
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko ukazuje prstem na Renault jako na hlavní zdroj letošních potíží svého týmu, který v předsezónních testech častěji stál, než jezdil, a za soupeři viditelně zaostával.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko obviňuje Renault: Trápí nás prodleva turba a přehřívání, Francouzi nám nedodali data
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 17 lidí)
04.03.2014 15:22
Jasně Velkohubý heLmut bude svádět vinu na druhé… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Zbynek Havrda
15:19 04.03.2014 78.99.239.XXXeste dalsi mozny scenar je ten ze Horner ako kandidat na sefa a nasledovnik Ecclestona opusti akoze RB po neuspesnej sezone ze ho demonstrativne vyhodia kvoli neuspechu, tym padom strati akoze vazby na RB a Montezemolo nebude vetovat jeho kandidaturu.
-
-
-
honza
14:49 04.03.2014 81.30.254.XXXalibismus a amaterismus "Bylo to dáno tím, že jsme od Renaultu nedostali žádná data: jak horké to bude, jaký průtok vzduchu bude zapotřebí," - a co kdyby v Red Bullu sebrali telefon, zavolali do Renaultu a na tato data se zeptali sami od sebe? Red Bull to podcenil, vykašlal se na to a teď háže špínu kolem... demence -
-
Adi
15:07 04.03.2014 81.19.5.XXXTuningové společnosti by takový motor ani nevyvinuli, protože na to nemají ani zkušenosti (upravují již vytvořené motory) ani dostatek financí. Samozřejmě Renault nebráním, to, co předvedla firma, která byla v atmosférické éře nejúspěšnější výrobce motorů a mimo jiné turbo motor jako první v F1 nasadila, je neomluvitelné! Nevím jaký rozpočet dala automobilka na vývoj 1,6 V6 T, ale mám pocit, že finanční zdroje částečně převáděli na program motoru 2,4 V8 a jejich mapování a hraní si s výfukovýma plynama (i díky tomuto byl Red Bull tolik úspěšný) a dostatečně se nevěnovali nové koncepci. Nyní sklízí to, co zaseli. Jsem fanda tohoto výrobce, ale jestli rychle nevyřeší svoje problémy, je klidně možné, že od příštího roku od nich utečou silné týmy a to bude velmi pravděpodobně konec Renaultu v F1 a to by byla rozhodně velká škoda. A na závěr vzkaz pro lidi, kteří mají vyloženou radost z toho, že se Renaultu nedaří - nikdy nepodceňujte takto tradičního a zavedeného výrobce motorů, který toho za posledních 25 let dokázal víc, než jakýkoliv jiný výrobce! Zatím se nerozdal ani jeden mistrovský bod, až budeme v polovině sezóny a Renault stále bude tragický, já sám se vám omluvím a pošlu tuto značku do věčných lovišť... zatím jim věřím.-
uzivatel000635
15:29 04.03.2014 88.101.0.XXXJsi odvážný a to se mi líbí
Ale k věci - to není chyba výrobce motorů, to je chyba týmu. Na začátku byly problém s motorem, ale Renault tyto prvotní problémy z větší části odstranil a teď má problémy RB proto, že to neuchladí. Např. Caterham problémy s chlazením nemá. Chyba je u RB - na omluvu v klidu zapomeň-
Adi
15:59 04.03.2014 81.19.5.XXXSouhlasím, že minimálně při druhých testech v Bahrajnu Red Bull stál více vlastní vinou, než vinou motoru (pravděpodobně agresivní přístup k šasi a tudíž poddimenzované chlazení). Je až zarážející jak Marko (který mimochodem Renault nesnáší) popisuje komunikaci mezi výrobcem motoru a jejich defakto továrním týmem, jednoduše nevěřím, že Renault Red Bullu neposkytnul ani základní údaje o jejich hodnotách motoru, jako jsou průtoky a teploty k kritických částech motoru (svody + výfuk, ERS, atd.). Dle toho, co jsem už všechno o Markovi četl, to je akorát schazování viny a "kopání" do partnera, bez kterýho by takových úspěchů nikdy nedosáhli...někde jsem dokonce četl názory, že s Mercedesem by nemohli stavět takto agresivní šasi (V8 od Daimleru měl o něco vyšší nároky na chlazení, než RS27 od Renaultu). A pak taktéž není náhodou, že většinu svých úspěchů Newey dosáhl, když do jeho výtvoru mohl zastavět motor Renault (Williams v 90. letech, nyní Red Bull). Musí to kluci vyladit, jinak bude zle.-
uzivatel001378
17:25 04.03.2014 88.100.224.XXXUvidíme zda se dočkáme vyjádření Renaultu tady k těm povídačkám.
Zatím si myslím, že RB hledá ideální rovinu co a jak to dát dohromady, protože když jsem viděl jezdit R. tak mu to celkem jezdilo a nevypadalo to zase tak špatně. Viděl jsem záběry z té neděle a nepřipadalo mi, že SV by si z toho, že nemají rychlost něco moc dělal. Stačí se podívat na minulé testy a tam RB nebyl nikdy nejrychlejší. Velký problém vidím v tom, aby celý komplet nějak vydržel.
-
erdedy
17:30 04.03.2014 178.41.82.XXXTo s tym chladenim V8 atd. bolo tu aj inde popisane niekolkokrat (ja sam to tiez do omdlenia zvyknem opakovat). Mercedes ani Ferrari*** proste toto nedokazali a bolo to vidiet na niekolkych pokusoch, ked RedBull nikto nedokazal zastavit ani roznymi zakazmi mapovania apod.
Velmi podstatna poznamka je, ze Newey neni blby - on sam si ziadal o motor Renaultu - prave kvoli parametrom/rezimom na ktorych vedel postavit "svoju aero/magiu".
Mercedes mu (z casti) vyhovoval tiez, ale tam vstupil McLaren so svojim vetom. Az neskor sa ukazalo, ze jeho poziadavkam/napadom vlastne sadne/vyhovuje Renault este viac.
K aktualnej situacii - Helmuta netreba vobec "riesit", to je profesionalny demagog (najhrubsieho zrna).
Neskutocne... On sa fakt nepocuva. Este donedavna som riesil - bud je tak natvrdly, alebo si mysli, ze niekto je natvrdly... Riesenie znie takto - on je natvrdly, co si mysli, ze ostatny su natvrdli!
Od ich mega-uspechov sa rozprava o tom, ze RedBull je prakticky tovarny team a on zavesi taku blbost?
Potom teda vyzera, ze tie "netovarne" mali potom zrejme tych udajov viac...
To si teda Renault vybral ohromneho partnera za "tovarneho"...
*** - este, ze som si to vsimol, uz som mal napisane "Ferrati"...
-
-
anonym
17:50 04.03.2014 178.40.218.XXXnemas pravdu, renault ani zdaleka neni tam kde su ferrari a mercedes
problemy s jerezu asi vyriesili ale stale to nieje to co sa od nich ocakavalo
to ze maju problemy s riadenim chodu motora to je jednoducho fakt
a stale nemaju doriesene ERS a jeho sucinnost so spalovacim motorom
-
-
-
Adi
16:25 04.03.2014 81.19.5.XXXTak MUGEN je defakto tovární úpravce Hondy a hlavně konstruktér zakázkových motorů od Hondy v F1 (90. léta). Takže ano, kdyby do Mugenu Honda nalila dostatek peněz, nebude to pro ně nepřekonatelný problém. Mugen je typově shodná společnost jako Renault Sport (F1) nebo AMG Mercedes. Já měl spíš na mysli úpravce typu Elia, Spoon, částečně ABT atd. -
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek