DISKUZE K ČLÁNKU Marko obviňuje Renault: Trápí nás prodleva turba a přehřívání, Francouzi nám nedodali data

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko ukazuje prstem na Renault jako na hlavní zdroj letošních potíží svého týmu, který v předsezónních testech častěji stál, než jezdil, a za soupeři viditelně zaostával.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko obviňuje Renault: Trápí nás prodleva turba a přehřívání, Francouzi nám nedodali data

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 95, poslední 11.03.2014 15:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 24 lidí) 04.03.2014 15:36
Někdo tady lže. Já byl v přesvědčení, že Renault… »
» Adi (Hlasovalo 17 lidí) 04.03.2014 15:07
Tuningové společnosti by takový motor ani… »
» uzivatel000635 (Hlasovalo 17 lidí) 04.03.2014 15:22
Jasně Velkohubý heLmut bude svádět vinu na druhé… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Helmute, Helmute Podle mne se Red Bull stále snaží foukat na difuzor a proto měli a mají problémy s přehříváním. Loni kvůli tomu potřebovali změnit konstrukci pneumatik a letos se jim budou všechny součástky přehřívat. I nu starého psa novým kouskům nenaučíš, že Helmute?

    + 11 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      Jak chceš foukat při současné pozici koncovky výfuku na difuzor, když pod tím máš nárazovou strukturu a v případě Red Bullu ještě to malé 20cm široké křidélko uprostřed? Nelze.

      + 10 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Asi jsem se špatně vyjádřil. Loni nejspíš nějak ještě foukali, nebo "pracovali s horkým vzduchem". Letos je to otázka "zpracování horkého vzduchu" (nikoliv výfukových plynů) a jeho směrování k difuzoru. Ale některým součástám horko nesvědčí.03

        + 5 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Presne tak,... ...využíva sa už dlho smerovanie horúceho vzduchu z brzdových kanálikov a na obzore je aj využitie toho horúceho z motorového priestoru a zlepšením obtekania v ňom. 01

          + 5 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Jens

          78.157.160.XXX
          Nerozumím, co bys chtěl dělat s horkým vzduchem, který nemá rychlost. Nedávno z výfuků až 240 m/s.

          + 5 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Zlepšil a usmernil prúdenie v motorom... ...priestore a viedol ho na vrch malého krídla. 14

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Někdo tady lže. Já byl v přesvědčení, že Renault dodává celou pohonnou jednotku jako komplex. Motor, převodovka, ERS.
    Bez ERSu a převodovky by Renault přece nemohl celý paket nikdy odzkoušet.
    Vlastně mohl odzkošet systémy jednotlivě, ale to nedává žádný smysl.
    Pokud si převodovky vyrábí RB sám, tak se divím, proč ji Renaultu nestrčili pod nos, aby se zjistilo jestli je s motorem v technické rovnováze.

    Prostě je tady spoustu nelogických věcí na to, abych Helmutovi jeho obvinění Renaultu uvěřil.

    + 24 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001378

      uzivatel001378

      88.100.224.XXX
      Každý tým co používá Renault má převodovku nějak jinak nastavenou a každý tým si ji myslím dále upravuje.
      Rád bych viděl vyjádření Renaultu jak to celé testoval a dával dohromady.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      46.135.3.XXX
      Nevim, jestli tomu tak je i letos, ale pro V8 si delal prevodovku RB sam. I kdyby v tomhle byla zmena, jedno se nezmeni asi nikdy. RB bude proste vzdy ten ublizeny tym, ktery vzdy na prvni miste je ferovy a nikdy nedela chybu. To je jeden z duvodu, proc tu staj nemam rad. Navic kdyz se do toho prida ten politruk Marko, tak to jeste cele povysi o dimenzi vys.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • palo

        178.40.218.XXX
        ked si nieco kupim a pokazi sa to skor ako by malo tak isto budem na vyrobcu nadavat
        ked si nieco kupim a vyrobca deklaruje urcite parametre ale v skutocnosti tie parametre ten vyrobok nesplna tak isto budem nadavat na vyrobcu

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          178.41.82.XXX
          Oni nic nekupuju, oni dostavaju za reklamu na Infiniti a okrem toho, na tej jednotke spolupracovali (na 100%) od zaciatku (ako "tovarny" team)! Museli mat vsetky udaje! Hadam aj take, ktore nema nikto z ostatnych. Dovolim si tvrdit, ze RedBull mal do pohodu "najviac" co hovorit (zo zrejmych dovodov). Este dost dobre moze byt, ze aj tie neustale "updaty" a ladenie SW, o ktorych sme poculi v priebehu testov, boli aj zo 70-tich % prisposobovane ich autu a alchymii! A ostatnim sa kazdy den menila situacia "hore-dole" tak, ze ani sami netusili preco to zrazu nejde, ked este vcera "sme si mysleli, ze uz sme pokrocili"!

          Ze nieco ine namerali a nieco ine je real? No to je mozne, ale nech "stary" nemele nezmysly, lebo je to priehladne jak pohar vody! Nic take sa nestalo a ak hej, tak za asistencie (aj) RedBullu! Auto sa neda postavit bez tychto udajov!!!!!

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            178.41.82.XXX
            Oprava: "... RedBull mal do pohonu najviac co hovorit..."

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.40.218.XXX
            ale kupuju

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.40.218.XXX
            renault tie motory predava za prachy a teraz je uplne jedno ci mu za to plati RB alebo infinity

            a ked nieco predava musi to dodavat v pozadovanej kvalite a je za tu kvalitu zodpovedny

            nemozes to porovnavat so situaciou ked niektory vyrobca dodava timu motor zadarmo a este k tomu mu aj dava tucny mesec penazi na vyvoj

            infinity nieje renault

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              195.80.165.XXX
              Paci/nepaci - Renault ma priamy "dosah" na Infiniti - [odkaz na stránku]


              Ale to je jedno, nepopieratelne je, ze RedBull !priamo! ovplyvnoval/-nuje aj konstrukciu pohonu!!! A to akosi pan Helmut nepovedal!03

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                178.40.218.XXX
                o tej aliancii medzi nissanom a renaultom viem
                ale stale trvam na tom ze renault dostava za motory prachy a tak musi dodat to k comu sa zaviazal

                RB konstrukciu pohonu ovplyvnovat mohol ale vyrobcom a teda zodpovednym za ten pohon je renault
                a kvalita toho pohonu je zatial velmi slaba

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • erdedy

                  erdedy

                  195.80.165.XXX
                  nechapeme sa,
                  ja tvrdim, ze Helmut trepe dve na tri a je tazky demagog - RedBull je v tom probleme/-och jednoducho zainteresovany stejne ako Renault!!! (netvrdim, ze 50:50!)

                  Za vyrobu ako taku je samozrejme zodpovedny Renault, ale tu sa nebavime (zatial) o nekvalite "dielenskeho spracovania" apod.

                  Tu vobec nejde o nekvalitu komponentov ci mechaniky (o toto sa nejak zvlast nebojim - vsetci prakticky dokazuju, ze problemy su ani nie mechanicke ale skor SW, zladenie vsetkeho dokopy a prehrievanie, co moze uzko suvisiet tymto vsetkym), ALE hlavne o nedostatocne testovanie/ladenie na stolici/simulatore a boh vie co este dalsie jake procesy apod. ---> co vyvolava otazku - "ako je toto mozne???", najmä ked sa tu bavime o prakticky "tovarenskom teame"?

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    178.40.255.XXX
                    aj za SW a celkove zladenie vsetkych komponentov pohonu je predsa zodpovedny renault

                    ale mas pravdu v tom ze je to asi hlavne o tom nedostatocnom otestovani celeho pohonu na stolici ale za toto je tiez zodpovedny renault

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • erdedy

                      erdedy

                      178.41.82.XXX
                      Zodpovedny je, ale hadam si nemyslis, ze vo Viry nepobehuje/ju pandrlak/-ci od RedBullu (a opacne)...??? Zeby im stacilo len "pockajte do januara, posleme Vam hotovy motor UPS-kou", naco by ste sem chodili... 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama