DISKUZE K ČLÁNKU Marko obviňuje Renault: Trápí nás prodleva turba a přehřívání, Francouzi nám nedodali data
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko ukazuje prstem na Renault jako na hlavní zdroj letošních potíží svého týmu, který v předsezónních testech častěji stál, než jezdil, a za soupeři viditelně zaostával.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko obviňuje Renault: Trápí nás prodleva turba a přehřívání, Francouzi nám nedodali data
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 17 lidí)
04.03.2014 15:22
Jasně Velkohubý heLmut bude svádět vinu na druhé… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
odin
15:51 04.03.2014 77.240.96.XXXHelmute, Helmute Podle mne se Red Bull stále snaží foukat na difuzor a proto měli a mají problémy s přehříváním. Loni kvůli tomu potřebovali změnit konstrukci pneumatik a letos se jim budou všechny součástky přehřívat. I nu starého psa novým kouskům nenaučíš, že Helmute? -
-
Ferda
15:36 04.03.2014 46.47.176.XXXNěkdo tady lže. Já byl v přesvědčení, že Renault dodává celou pohonnou jednotku jako komplex. Motor, převodovka, ERS.
Bez ERSu a převodovky by Renault přece nemohl celý paket nikdy odzkoušet.
Vlastně mohl odzkošet systémy jednotlivě, ale to nedává žádný smysl.
Pokud si převodovky vyrábí RB sám, tak se divím, proč ji Renaultu nestrčili pod nos, aby se zjistilo jestli je s motorem v technické rovnováze.
Prostě je tady spoustu nelogických věcí na to, abych Helmutovi jeho obvinění Renaultu uvěřil.-
uzivatel001378
17:28 04.03.2014 88.100.224.XXXKaždý tým co používá Renault má převodovku nějak jinak nastavenou a každý tým si ji myslím dále upravuje.
Rád bych viděl vyjádření Renaultu jak to celé testoval a dával dohromady. -
jon
18:07 04.03.2014 46.135.3.XXXNevim, jestli tomu tak je i letos, ale pro V8 si delal prevodovku RB sam. I kdyby v tomhle byla zmena, jedno se nezmeni asi nikdy. RB bude proste vzdy ten ublizeny tym, ktery vzdy na prvni miste je ferovy a nikdy nedela chybu. To je jeden z duvodu, proc tu staj nemam rad. Navic kdyz se do toho prida ten politruk Marko, tak to jeste cele povysi o dimenzi vys.-
-
erdedy
00:48 05.03.2014 178.41.82.XXXOni nic nekupuju, oni dostavaju za reklamu na Infiniti a okrem toho, na tej jednotke spolupracovali (na 100%) od zaciatku (ako "tovarny" team)! Museli mat vsetky udaje! Hadam aj take, ktore nema nikto z ostatnych. Dovolim si tvrdit, ze RedBull mal do pohodu "najviac" co hovorit (zo zrejmych dovodov). Este dost dobre moze byt, ze aj tie neustale "updaty" a ladenie SW, o ktorych sme poculi v priebehu testov, boli aj zo 70-tich % prisposobovane ich autu a alchymii! A ostatnim sa kazdy den menila situacia "hore-dole" tak, ze ani sami netusili preco to zrazu nejde, ked este vcera "sme si mysleli, ze uz sme pokrocili"!
Ze nieco ine namerali a nieco ine je real? No to je mozne, ale nech "stary" nemele nezmysly, lebo je to priehladne jak pohar vody! Nic take sa nestalo a ak hej, tak za asistencie (aj) RedBullu! Auto sa neda postavit bez tychto udajov!!!!!-
anonym
10:11 05.03.2014 178.40.218.XXXrenault tie motory predava za prachy a teraz je uplne jedno ci mu za to plati RB alebo infinity
a ked nieco predava musi to dodavat v pozadovanej kvalite a je za tu kvalitu zodpovedny
nemozes to porovnavat so situaciou ked niektory vyrobca dodava timu motor zadarmo a este k tomu mu aj dava tucny mesec penazi na vyvoj
infinity nieje renault-
erdedy
12:10 05.03.2014 195.80.165.XXXPaci/nepaci - Renault ma priamy "dosah" na Infiniti - [odkaz na stránku]
Ale to je jedno, nepopieratelne je, ze RedBull !priamo! ovplyvnoval/-nuje aj konstrukciu pohonu!!! A to akosi pan Helmut nepovedal!-
anonym
13:13 05.03.2014 178.40.218.XXXo tej aliancii medzi nissanom a renaultom viem
ale stale trvam na tom ze renault dostava za motory prachy a tak musi dodat to k comu sa zaviazal
RB konstrukciu pohonu ovplyvnovat mohol ale vyrobcom a teda zodpovednym za ten pohon je renault
a kvalita toho pohonu je zatial velmi slaba-
erdedy
14:25 05.03.2014 195.80.165.XXXnechapeme sa,
ja tvrdim, ze Helmut trepe dve na tri a je tazky demagog - RedBull je v tom probleme/-och jednoducho zainteresovany stejne ako Renault!!! (netvrdim, ze 50:50!)
Za vyrobu ako taku je samozrejme zodpovedny Renault, ale tu sa nebavime (zatial) o nekvalite "dielenskeho spracovania" apod.
Tu vobec nejde o nekvalitu komponentov ci mechaniky (o toto sa nejak zvlast nebojim - vsetci prakticky dokazuju, ze problemy su ani nie mechanicke ale skor SW, zladenie vsetkeho dokopy a prehrievanie, co moze uzko suvisiet tymto vsetkym), ALE hlavne o nedostatocne testovanie/ladenie na stolici/simulatore a boh vie co este dalsie jake procesy apod. ---> co vyvolava otazku - "ako je toto mozne???", najmä ked sa tu bavime o prakticky "tovarenskom teame"?
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek