DISKUZE K ČLÁNKU Marko obviňuje Renault: Trápí nás prodleva turba a přehřívání, Francouzi nám nedodali data
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko ukazuje prstem na Renault jako na hlavní zdroj letošních potíží svého týmu, který v předsezónních testech častěji stál, než jezdil, a za soupeři viditelně zaostával.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko obviňuje Renault: Trápí nás prodleva turba a přehřívání, Francouzi nám nedodali data
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 17 lidí)
04.03.2014 15:22
Jasně Velkohubý heLmut bude svádět vinu na druhé… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
anonym
18:56 05.03.2014 178.40.255.XXXasi pobehuje
ale renault to jednoducho odflakol, oni su vyrobcom motora oni musia vediet postavit dobry motor
a ci im pri vyvoji pomaha RB,lotus, alebo niekto externy mimo f1 je jedno, renault je ten co je zodpovedny za ten motor
to je proste taka blamaz ako uz davno nebola, renault je najdrahsi motor, ziadnemu timu nedal nijaku zlavu a dodaju im taky srot?-
erdedy
20:04 05.03.2014 178.41.82.XXXAky? Ved Caterham a STR najazdili docela slusne, takze sa radsej pytaj, kde je problem medzi Renaultom a RedBullom.
Cena? To su len plky chudoby , vsetko nove nieco stoji... Renault predsa nemoze za to, ze Medvedi ci Ferrari maju vypredaj vyradenych dielov.
To ked sa konecne tie medzigalakticke technologie v tom pohone konecne zacnu spolu "rozpravat spolocnym jazykom tak ako treba", potom sa bude svet cudovat...!!!
Ale ine som chcel - myslim (a urcite uznas), ze uz "neni nutno pokracovat".
P.S.: blamaz to je, to mas pravdu, ale este väcsiu ako v skutocnosti z nej robia "hlasne truby" z Milton... Proste ked place"velky", je to aj dalej pocut...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ferda
16:27 04.03.2014 46.47.176.XXXV milisekundách jsou povely od řídící jednotky, ale v reálů jsou prodlevy zase o kousíček delší což bude způsobovat jak nižší požadovaný tlak a vyšší taky. Pak už zbere turbo a zase je chod motoru trochu rozhádaný.
Pro normálního šoféra to neznamená vůbec nic, ale v F1 to může dělat několik koní v rozmezí nějaké desetiny sekundy (neodvážím si napsat přesnou cifru) a během celého závodů to může dělat i několik sekund. -
-
-
anonym
17:44 04.03.2014 178.255.168.XXXJens má pravdu - psalo se, že MGU-H by měl teoreticky v zatáčkách celou dobu točit turbem, aby bylo v jakémkoliv okamžiku HNED v pohotovosti. Tedy ne pomoct, ale skutečně lag odstranit. Jestli Renault nechává turbo zpomalit a pak mu pomáhá MGU-H k roztočení, lag se sice zmenší, ale neodstraní. Že by přemíra snahy uspořit maximum energie?-
Ferda
18:55 04.03.2014 46.47.176.XXXJá to přece nepopírám, spíše mě zajímá otázka jaké otáčky turba MGU-H dává. 80 000? 100 000? 120 000? Bude MGU-H dávat maximální otáčky stále, nebo to budou pouze nějaké menší otáčky a teprve dle potřeby se budou otáčky zvyšovat? Jak dlouho může trvat než se turbo dostane pomoci MGU-H ze 60 000 otáček třeba na 120 000 otáček?
V takovém případě by se už nejednalo pouze u zapnutí nějakého čidla, ale změnu kynetiky turborotoru a v tomto případě je prodleva jasná.-
-
-
anonym
06:10 05.03.2014 188.120.195.XXXNa to ti teď asi nikdo neodpoví, protože konkrétní řešení může mít (a podle toho, co říká Marko, skutečně má) každý výrobce motorů jiné. Nabízí se řada možností/filosofií, jak toky energie v moderním V6T hybridu řídit a vsadím boty, že své know-how si budou minimálně ti úspěšnější střežit jako oko v hlavě. Aspoň prozatím.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel000635
15:22 04.03.2014 88.101.0.XXXJasně Velkohubý heLmut bude svádět vinu na druhé. Už zapomněl, že se jim přehříval KERS a trvalo dlouhou dobu, než to nějak vychytali a i tak s tím bojovali v podstatě každou sezónu. Na vině je Renault, protože naše vozy to neuchladí, ale jaksi pozapomněl na to, že Caterham nebo jejich juniorka TR s tím chlazením až takový problém nemají.
heLmut je v*l -
uzivatel001084
15:10 04.03.2014 84.42.248.XXXMarko... Prestan fnukat a brecet... Seberte se a spolopracujete poradne s Reaultem na chyby, jak na vasi chyby, tak na jejich chyby. RBR je velkej team a myslim si ze to zvladne. Jinak FORZA FERRARI!!!
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek