DISKUZE K ČLÁNKU Marko obviňuje Renault: Trápí nás prodleva turba a přehřívání, Francouzi nám nedodali data

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko ukazuje prstem na Renault jako na hlavní zdroj letošních potíží svého týmu, který v předsezónních testech častěji stál, než jezdil, a za soupeři viditelně zaostával.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko obviňuje Renault: Trápí nás prodleva turba a přehřívání, Francouzi nám nedodali data

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 95, poslední 11.03.2014 15:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 24 lidí) 04.03.2014 15:36
Někdo tady lže. Já byl v přesvědčení, že Renault… »
» Adi (Hlasovalo 17 lidí) 04.03.2014 15:07
Tuningové společnosti by takový motor ani… »
» uzivatel000635 (Hlasovalo 17 lidí) 04.03.2014 15:22
Jasně Velkohubý heLmut bude svádět vinu na druhé… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • zlo

    94.113.8.XXX
    motory Zatím bych nedělal předčasné závěry. Motory ještě nikdo neviděl v ostrém závodním módu. Renault své problémy se spolehlivostí dříve či později vyřeší, o tom žádná. Zatím to vypadá, že ztrácí i maximálním výkonem. Nikdo ale nemůže tušit, jak budou ve skutečnosti vypadat závody. Je fajn, že motory mercedes dávají přes 850 koní, v kvalifikaci renaulty roznesou. Otázkou je, co v závodě, kdy se bude šetřit palivo. Pochybuju, že vyhraje ten, kdo bude na pole. Letos to bude mnohem méně významný faktor.
    Spíš se bojím, že RB má opět aerodynamicky špičkové auto. Sám Marko uvádí, že v zatáčkách zase nemají konkurenci. Až renault vyladí motor mohou zase dominovat 02

    + 12 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.120.XXX
      Co sa tyka max vykonu. Mercedes moze ist na 90% a bude mat taky vykon ako Renault na 100%. Slovicko ktore sa tu hodi je efektivita a ta bude v preteku rozhodujuca.

      Co sa tyka RB, nemam rad ten tim, hlavne koli politikarceniu a mnohym inym veciam ktroe boli udajne len ,,na hrane´´. Pripadne ak boli ilegalne FIA nezobrala body len prikazala pozmenit do dalsej GP. Z tohoto pohladu ide o najvychcanejsi tim v F1.

      Takze sa tesim na Melbourne, nech vyhra ten kto si to najviac zasluzi a ten kto je najlepsi. V tomto roku nebude dolezity najsilnejsi pritlak.

      + 14 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.136.175.XXX
      To co je napsáno výš je snůška blábolů a svádění viny na druhé.
      Když dostali data ostatní, určitě je dostali taky. Jak se výš píše, bez nich není možné navrhnout vůz. Co se týká ujetých Km. Tak Malajci měli taky slušný dojezd tedy až na Jerez kde byla opravdu z části vina na výrobci motorů.
      Co se týká výkonu v zatáčkách, těží právě z té aerodynamiky na zadku. Tu ale budou muset chtě nechtě předělat a také se tak stane. Redbull už to i potvrdil sám. Takže i růjezdy zatáčkami dojdou změnám.
      Co se týká turba, ten samý problém měli i ostatní už v Jerezu. Takže to jen mohli dřív vyladit. A je to asi jen o tom.
      Rendlu bych doporučil na místo toho snažit se přizpůsobit svůj výrobek který sice mouchy má, ale to mají všichni, autu které je navrhnuto bez ohledu na teploty, se na ně za takové blbé keci vykašlat a věnovat se Lotusu a jiným.

      + 8 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      Já mám pocit, že simulaci závodu při testech odjelo hned několik týmů.

      + 4 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kimi

        94.113.22.XXX
        Ale simulace není klasický závod... 03

        + 3 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          78.157.160.XXX
          To netvrdím, ale provozují při ni vše jako při závodě - tj. i motory v závodním režimu. Takže je blbost říct, že je v tomto "módu ještě nikdo neviděl."

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kimi

            37.48.34.XXX
            To máš sice pravdu, ale i tak ta simulace závodů není 100%, to co závod. Ale velmi se tomu zavodu blíží cca. z 85-90% řekl bych. Ty rozdílné podmínky testů a závodů dělají ten zbytkový rozdíl. 14

            + 0 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ako vidieť,... ...z Helmuta je stále cap a nikdy sa z neho nestane záhradník, lebo pri výjazde z pomalých zákrut a pri predbiehaní v zóne DRS pri dosiahnutí maximálnej rýchlosti, hrá gro využitie jednosmerného trakčného motora MGU-K, ktorý na základe realizovaného SW spolupráce s turbomotorom 1,6 V6 Turbo dá výslednú charakteristiku pohonnej jednotky takú, ktorá je na to potrebná a Renault s tým nemá nič spoločné, lebo je to úlohou softwarových špecialistoch Red Bullu, ako si riadiaci SW, ktorý je určite otvoreným produktom a majú k nemu všetky zdrojové programy, môžu podľa potreby došpecifikovať podľa svojich potrieb, ako u zákazníka, ktorý si kúpi nedošitý oblek a potom mu ho na mieru došije krajčír z 3.-tej severozápadnej. 11 18 Prečo tomu tak je, nuž preto, milý Helmut, lebo jednosperný trakčný elektromotor má veľký počiatočný krútiaci moment a turbomotor malý, pričom pri zošľapnutí plynu ihdeď ide impulz na elektromotor na jeho spustenie a ten jednak preklenie turbodieru a turbomotor sa dostane rýchlo do otáčok, v ktorých už má potrebný krútiaci moment k výkonu a naopak s počtom otáčok elektromotora jeho krútiaci moment klesá. neviem, čo máš za školy Helmut, ale mne by si teda radiť nemohol ani pri sadení reďkovky. 02

    + 8 / − 21

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.120.XXX
      Stale pises to iste dookola. Prides mi ako nejaky profak na vyske. 17

      + 9 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Kimi

        94.113.22.XXX
        On si vždy někde něco nastuduje a pak nás tu zkouší školit, jak všechno neví... 20

        + 11 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Nič neštudujem,... ...ani nikdy do mojich príspevkov nepajcujem z iných. Všetko píše rovno do chlievika a ak si overíš časy, tak veľmi rýchlo zasebou, takže sa niekedy preklepnem. Nikdy som nikoho nechcel ohurovať, len píšem ako to cítim a čerpám z mojich terajších nadobudnutých poznatkov a so štúdií. 11

          + 8 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • smidke

            smidke

            89.173.88.XXX
            Nič neštuduješ.......ale čerpáš zo svojich štúdií ...... 11
            Příspěvek byl redakčně upraven.

            + 5 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Moje duhovno,... ...je ako vesmír, ktorý je nekonečnou studnicou vedomostí a poznatkov, ... ! 18 11
              Příspěvek byl redakčně upraven.

              + 4 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama