DISKUZE K ČLÁNKU Marko obviňuje Renault: Trápí nás prodleva turba a přehřívání, Francouzi nám nedodali data
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko ukazuje prstem na Renault jako na hlavní zdroj letošních potíží svého týmu, který v předsezónních testech častěji stál, než jezdil, a za soupeři viditelně zaostával.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko obviňuje Renault: Trápí nás prodleva turba a přehřívání, Francouzi nám nedodali data
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 17 lidí)
04.03.2014 15:22
Jasně Velkohubý heLmut bude svádět vinu na druhé… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
zlo
16:22 04.03.2014 94.113.8.XXXmotory Zatím bych nedělal předčasné závěry. Motory ještě nikdo neviděl v ostrém závodním módu. Renault své problémy se spolehlivostí dříve či později vyřeší, o tom žádná. Zatím to vypadá, že ztrácí i maximálním výkonem. Nikdo ale nemůže tušit, jak budou ve skutečnosti vypadat závody. Je fajn, že motory mercedes dávají přes 850 koní, v kvalifikaci renaulty roznesou. Otázkou je, co v závodě, kdy se bude šetřit palivo. Pochybuju, že vyhraje ten, kdo bude na pole. Letos to bude mnohem méně významný faktor.
Spíš se bojím, že RB má opět aerodynamicky špičkové auto. Sám Marko uvádí, že v zatáčkách zase nemají konkurenci. Až renault vyladí motor mohou zase dominovat-
anonym
16:30 04.03.2014 178.143.120.XXXCo sa tyka max vykonu. Mercedes moze ist na 90% a bude mat taky vykon ako Renault na 100%. Slovicko ktore sa tu hodi je efektivita a ta bude v preteku rozhodujuca.
Co sa tyka RB, nemam rad ten tim, hlavne koli politikarceniu a mnohym inym veciam ktroe boli udajne len ,,na hrane´´. Pripadne ak boli ilegalne FIA nezobrala body len prikazala pozmenit do dalsej GP. Z tohoto pohladu ide o najvychcanejsi tim v F1.
Takze sa tesim na Melbourne, nech vyhra ten kto si to najviac zasluzi a ten kto je najlepsi. V tomto roku nebude dolezity najsilnejsi pritlak. -
anonym
16:39 04.03.2014 78.136.175.XXXTo co je napsáno výš je snůška blábolů a svádění viny na druhé.
Když dostali data ostatní, určitě je dostali taky. Jak se výš píše, bez nich není možné navrhnout vůz. Co se týká ujetých Km. Tak Malajci měli taky slušný dojezd tedy až na Jerez kde byla opravdu z části vina na výrobci motorů.
Co se týká výkonu v zatáčkách, těží právě z té aerodynamiky na zadku. Tu ale budou muset chtě nechtě předělat a také se tak stane. Redbull už to i potvrdil sám. Takže i růjezdy zatáčkami dojdou změnám.
Co se týká turba, ten samý problém měli i ostatní už v Jerezu. Takže to jen mohli dřív vyladit. A je to asi jen o tom.
Rendlu bych doporučil na místo toho snažit se přizpůsobit svůj výrobek který sice mouchy má, ale to mají všichni, autu které je navrhnuto bez ohledu na teploty, se na ně za takové blbé keci vykašlat a věnovat se Lotusu a jiným. -
-
-
-
-
uzivatel001447
17:55 05.03.2014 188.123.100.XXXneznasam ked ludia len tak od brucha vypustaju vymyslene cisla a este za to daju %.
-
-
-
-
-
Kapor
16:15 04.03.2014 194.160.178.XXXAko vidieť,... ...z Helmuta je stále cap a nikdy sa z neho nestane záhradník, lebo pri výjazde z pomalých zákrut a pri predbiehaní v zóne DRS pri dosiahnutí maximálnej rýchlosti, hrá gro využitie jednosmerného trakčného motora MGU-K, ktorý na základe realizovaného SW spolupráce s turbomotorom 1,6 V6 Turbo dá výslednú charakteristiku pohonnej jednotky takú, ktorá je na to potrebná a Renault s tým nemá nič spoločné, lebo je to úlohou softwarových špecialistoch Red Bullu, ako si riadiaci SW, ktorý je určite otvoreným produktom a majú k nemu všetky zdrojové programy, môžu podľa potreby došpecifikovať podľa svojich potrieb, ako u zákazníka, ktorý si kúpi nedošitý oblek a potom mu ho na mieru došije krajčír z 3.-tej severozápadnej. Prečo tomu tak je, nuž preto, milý Helmut, lebo jednosperný trakčný elektromotor má veľký počiatočný krútiaci moment a turbomotor malý, pričom pri zošľapnutí plynu ihdeď ide impulz na elektromotor na jeho spustenie a ten jednak preklenie turbodieru a turbomotor sa dostane rýchlo do otáčok, v ktorých už má potrebný krútiaci moment k výkonu a naopak s počtom otáčok elektromotora jeho krútiaci moment klesá. neviem, čo máš za školy Helmut, ale mne by si teda radiť nemohol ani pri sadení reďkovky.-
-
-
-
Kapor
18:21 04.03.2014 194.160.178.XXXNič neštudujem,... ...ani nikdy do mojich príspevkov nepajcujem z iných. Všetko píše rovno do chlievika a ak si overíš časy, tak veľmi rýchlo zasebou, takže sa niekedy preklepnem. Nikdy som nikoho nechcel ohurovať, len píšem ako to cítim a čerpám z mojich terajších nadobudnutých poznatkov a so štúdií. -
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek