"Šlo o náročný poslední den pro Jensona a pro tým," uvádí McLaren. Inženýři se dopoledne se trochu věnovali důležité práci na nastavení, pokus o pochopení chování nového předního křídla (foto), které dorazilo až v neděli dopoledne, však před obědem ztěžovala častá přerušení.
Po obědě Button ujel jen několik kol, než přišlo selhání interního spalovacího motoru v důsledku vysokého počtu ujetých kilometrů. Identický problém postihl v neděli také další dva zákazníky Mercedesu: Force Indii a Williams. Tovární tým mu předešel tím, že svou pohonnou jednotku pro jistotu vyměnil po sobotním testu.
Jeho výměna je časově náročná, auto proto stálo v garáži většinu odpoledne. Týmu se však motor Mercedesu podařilo včas vyměnit a chtěl jezdce před koncem ještě poslat na trať. Jenže přišla další rána: pokusy o výjezd zhatil až v tu chvíli diagnostikovaný problém s řídicí elektronikou.
Kvůli tomu tým nezískal od jezdce žádnou vazbu týkající se nového předního křídla. Inženýři si tak budou muset vystačit s hodnocením jeho kladných stránek na základě omezených dat, které získal během omezených jízd před tím, než jej zbrzdily potíže.
Jenson Button si v neděli jízdy moc neužil - kvůli technickým problémům ujel jen 22 kol
(foto: McLaren Mercedes)
Jenson nakonec díky prodloužení posledního dne o 30 min ujel v samotném závěru pod umělým osvětlením, které si pořadatelé chtěli vyzkoušet před prvním nočním závodem v Bahrajnu, alespoň jedno kolo.