DISKUZE K ČLÁNKU Scalabroni: Nový Lotus bude nedotáčivý a těžko ovladatelný

Nový Lotus E22 sice může být z aerodynamického hlediska výhodný, podle Enriqua Scalabroniho však bude nedotáčivým a těžko ovladatelným vozem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Scalabroni: Nový Lotus bude nedotáčivý a těžko ovladatelný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 28.01.2014 11:05 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    ty jsi nějaký chytrý,pro který tým jsi pracoval.Tohle byl názor inženýra,který pracoval v různých týmech takže ví o čem mluví03
    Ty pomocná křídelká(kaskádovité prvky) nejsou tam náhodou kvůli lepší optékaní vzduchu kolem pneu a zlepšovaní proudění vzduchu.V závodě se stalo,že jezdci o ně přišly moc vliv to na výkonnost nemělo a Kimi byl ještě rychlejší bez nich.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      80.82.145.XXX
      to bylo pro.......... Kubyk002 - Jiná doba

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jake HorseRadisher

        Jake HorseRadisher

        85.207.90.XXX
        Nepracoval jsem pro nikoho :D a ani nebudu :D Ja vím, že křidélka jsou hlavně kvůli směrování vzduchu kolem auta, ale určitě generují i přítlak,... myslím, že oba o tom jak to přesně funguje víme kulové, takže uvidíme jak to dopadne v závodech :)
        Jinak ještě jedna věc, pokud vím, tak se spekuluje, že letos bude nejvíce problémů s přítlakem na zádní nápravě, díky absenci výfukových plynů :) Nevím jak to přesně funguje, ale myslím, že řešení mrož pustí více tzv. čistého vzduchu k podlaze vozu a tím by i auto mohlo mít vyšší přitlak na zadní nápravě ne??? 14

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • FWMonty

          80.82.145.XXX
          že řešení mrož pustí více tzv. čistého vzduchu k podlaze vozu........to máš pravdu,ale ty uchycovací pilíře jaksi na dráze nefungují03 Asi né nadarmo je Williams 2004 během sezony shodil a poslední závod dokonce vyhrál ze špičatým nosem.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jake HorseRadisher

            Jake HorseRadisher

            85.207.90.XXX
            Ale zase na druhou stránku auta v roce 2004 měly nosy směřující dolu, tedy asi ještě se nesnažili aby jim šlo co nejvíce vzduchu k podlahám, ale v posledních letech ty rovné nosy, kdy se týmy snažily o co nejvíce přísunu vzduchu k podlahám, takže stále si myslím, že to nemusí být tak špatné řešení :)
            Třeba Williams s tím neuměl tak dobře pracovat a proto jim to nefungovalo :)
            Uvidíme na druhých testech, pokud to nasadí víc týmů, nebo od toho Lotus popřípadě další sejdou ;) 11

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • FWMonty

              80.82.145.XXX
              nemyslím si že Williams s tím neuměl pracovat,protože tunel říkal jak je napsané v článku že to mělo fungovat,ale realita byla jiná.
              Terziová pomohla vyladit aerodynamiku na voze FW25 auto z roku 2003 mělo nejblíže k titulu.Ale špatné rozhodnutí s tím mrožem jí stálo místo03 Navíc Williams byl ve spojení z BMW,takže měl hodně zdrojů i inženýru,ale nefungovalo to.Podle mě to není dil,který udělá převrat ve výkonnosti a jestli ho někdo bude používat tak se bude trápit.I když přivedeš vzduch k podlaze a difuzoru k čemu ti to je když v zatáčkách budeš mít nedotáčivé a těžko ovladatelné auto.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel000792

                uzivatel000792

                213.160.185.XXX
                No podla mna prave to, ze to fungovalo v tuneli a na trati znie znamena, ze s tym Williams nevedel pracovat alebo, ze sa s tym pracovalo velmi tazko.04 Tunel ti ukaze ako okolo prvku obteka vzduch a ako velmi je auto aerodynamicky efektivne. Ale uz ti neukaze ako to vplyva na jazdne vlastnosti a aku ma sucinnost s inymi sucastami auta.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • FWMonty

                  80.82.145.XXX
                  a taky tunel nedokáže simulovat zatáčení vozu.A v tom byl nejspíš problém jestli na ty pilíře při zatáčení nepůsobila nějaká vzduchová boční sila.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama