Počínaje rokem 2014 FIA angažuje v průběhu závodních víkendů mnoho bývalých pilotů. Dosud se ve funkci komisařů představili například Nigel Mansell, Tom Kristensen, Danny Sullivan, Derek Warwick, Mika Salo nebo Alan Jones a zdá se, že nápad se osvědčil. Ředitel závodů a technický delegát FIA Charlie Whiting myšlenku zapojit do práce bývalé jezdce podporuje.
„Jsem rád, že mezi bývalými jezdci nacházíme dobré komisaře. Skvěle spolupracují s kmenovými komisaři, kteří podobnou pomoc neodmítají. Když nějaký jezdec vytlačí jiného mimo trať, bývalý jezdec si všímá i detaily, které nemůže běžný komisař postřehnout. Kromě toho si současní jezdci hodně váží své zkušené kolegy.
Někdy si jezdci stěžují, že neviděli soupeřův monopost. Ale bývalí jezdci v roli komisaře chápou na základě svých dlouholetých zkušeností, jak se řídí závodní vůz. Nejezdí v současných vozech, ale zase až tak mnoho se nezměnilo.“
Charlie Whiting se vyjádřil i k současné situaci kolem Velké ceny Koreje, která není v kalendáři pro letošní sezonu. Podle Whitinga vedení Formule 1 neočekávalo, že tento projekt se ukáže ve špatném světle.
„Bernie Ecclestone věřil, že Velká cena Koreje bude úspěšným motoristickým podnikem. Je to zajímavá krajina a podle Bernieho měl být pro mnohé zajímavý i závod. Přítomnost v Koreji měla vyhovovat i týmům. Proč to vše nefungovalo? Rozšířil se názor, že okruh je daleko od Soulu. Zdá se mi, že jsme očekávali od Velké ceny Koreje příliš hodně.“