DISKUZE K ČLÁNKU Montezemolo: Simulátory jsou špatným vtipem
Prezident Ferrari, Luca di Montezemolo, se opřel do závislosti Formule 1 na simulátorech a nazval je špatným vtipem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Montezemolo: Simulátory jsou špatným vtipem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mike17
17:27 28.12.2013 93.99.87.XXXzrušily by se sumlátory? Nejsem si jistý, že i kdyby se povolilo více testování, tak by týmy neutrácely za simulátory. Přece jen mají jisté výhody s testováním na trati. Takže nevím, jestli by to neznamenalo jen navýšení nákladů o další testy a žádnou úsporu.-
uzivatel001413
18:55 28.12.2013 94.113.22.XXXSpíše by se simulátory využívaly méně. Nejlepší by bylo možnost využívat variabilně obě varianty dle potřeba rozhodnutí týmu.-
Mike17
22:28 28.12.2013 93.99.87.XXXCelkem souhlasím, že by měli dělat oboje a oni to teď i dělají. Jenže jestli simulátory budeš využívat i jen trochu, stejně musíš investovat do jejich stavby a vylepšování. Takže tě stojí při malém využití skoro stejně jako při nepřetžitém. Pak je jejich malé využití v podstatě zbytečné vyhození peněz.
Tím ale neříkám, že by nějaké testy navíc nebyly užitečné.
-
-
-
PC
16:40 27.12.2013 89.111.70.XXXMonty pláče na špatném hrobě.
Všechny omezení měly za cíl úspory a vyrovnání startovního pole. Všechny omezení ale mají smyl pouze po určitou dobu. Časem každý najde skulinku a je třeba omezení zrušit a stanovit jiné. A to by měl být hlavní úkol FIA - citlivě a pružně reagovat na průběžně se měnící situaci, nepodléhat tolik tlaku bohatých sponzorů a mecenášů. Je třeba zachovat atraktivnost F1, točit a množit peníze sponzorům, zachovat technologickou špičku F1, umožnit příchod a vůbec vznik nových hvězd a nedopustit příliš velké rozdíly ve výkonnosti mezi týmy. To všechno nejde nastolit najednou, vždy má něco navrh, ale neměla by ta převaha trvat dlouho. Jinak začne někdo skaramentsky trpět. V současnosti mám dojem, že FIA se nesnaží regulovat a vyvažovat, ale jen zakazovat. To ale nemůže stačit na všechny problémy. Výsledkem je další oslabování slabších týmů, nemožnost prosazení nových talentů, omezování úrovně technologie za současných astronomických výdajů. To dále snižuje atraktivitu tohoto sportu jak u diváků, tak u sponzorů. Je třeba něco rychle změnit, jinak se F1 rozplyne v nic..... -
PC
16:20 27.12.2013 89.111.70.XXXÁHA! Ferrari má asi problémy se simulátorem........
Jinak, kdo ho nutí investovat peníze do simulátoru? Účelem zákazu testování bylo snížit náklady. Ale když se šéfové zaměřují výhradně na to, jak jakýkoliv zákaz a omezení obejít, je jasné, že to tak muselo dopadnout - nic se neušetřilo, naopak se vyhazují stejné a větší peníze za něco, co jinde než v F1 nevyužije. -
tom11
10:46 27.12.2013 193.86.205.XXXpřirovnání Když to trošku přeženu, tak mi to připadá, jako bychom zakázali fotbalistům trénovat na hřišti, ale povolili bychom jim denně hodinu hrát fučus na playstation.
zcela markantní byl nedostatek skutečných jízd letos, ve chvíli, kdy Lotus hledal náhradu za Kimiho.-
Pepan
11:42 27.12.2013 89.24.157.XXXPlný souhlas, jenomže tohle nikdo nechce vidět. Ti, kteří o formuli jedna rozhodují, se ohánějí magickým zaklínadlem o finančním stropu a mimo jiné pak týmy donutí používat mnohem dražší nové motory, které nebudou dostatečně vyzkoušené a poprvé je týmy budou moci odzkoušet na dráze teprve pár týdnů před prvním závodem. -
-
-
-
anonym
08:01 29.12.2013 188.120.195.XXXPřečti si ještě jednou, co rock napsal, a zamysli se nad tím. Tým utratí všechno, co může. Žádné "navíc" není. Když má finance, které nemůže utratit za testování, utratí je v aerotunelu, když je nemůže utratit v aerotunelu, utratí je v simulacích, atd. Testy nejsou povinné - tým, který na ně nemá, zkrátka netestuje.
Efekt ušetření se může při dostatečných restrikcích projevit u nejbohatších týmů, ale ty menší tak jako tak utratí všechno. Ergo nejde o náklady navíc, ale jenom o správné stanovení priorit.
-
-
-
-
Kapor
09:58 27.12.2013 194.160.178.XXXLuca by si mal uvedomiť,... ...že hovorí nezmysly, lebo ako tu už bolo viackrát písané, simulátor sa stal silným nástrojom pre jazdcov, ktorý je pevnou súčasťou svätej trojice, metódy CFD a aerotunela, ktorých výsledky overuje aj na základe skúšobných testov, ktoré sú všetky predpísané zo FIA tak, aby to vyhovovalo výške povolených nákladov. -
-
wrt
09:24 27.12.2013 88.80.244.XXX. Má pravdu, simulátor je na nácvik ovládania auta, nie na závodenie. Dnešný systém je až nebezpečný. Jazdci jazdia na autách, ktoré nie sú dostatočne testované v reálnych podmienkach, jazdia na gumách, ktoré sú testované minimálne - prevažne na veteránoch, náhradní jazdci nemajú skúsenosti so skutočným autom...
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek