DISKUZE K ČLÁNKU Montezemolo: Simulátory jsou špatným vtipem

Prezident Ferrari, Luca di Montezemolo, se opřel do závislosti Formule 1 na simulátorech a nazval je špatným vtipem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Montezemolo: Simulátory jsou špatným vtipem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 66, poslední 30.12.2013 16:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 19 lidí) 27.12.2013 10:46
přirovnání Když to trošku přeženu, tak mi to… »
» Skull55 (Hlasovalo 16 lidí) 27.12.2013 01:54
Alternativa Mohla by být alespoň zavedena… »
» Pepan (Hlasovalo 15 lidí) 27.12.2013 07:41
Plně s Montym souhlasím. Současná F1 je vlastně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Celkem zajímavá myšlenka. Jenom by to znamenalo omezovat čas na simulátorech a zase hlídat, jestli někdo nepodvádí, což by také jistě nebylo zadarmo a byla by to další věc ke spekulacím.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Zbynek Havrda

    78.98.34.XXX
    Typicke Montyho preslovy cez zimnu prestavku jedine obdobie kedy sa moze slobodne vykecat a nemusi komentovat neuspechy svojej spanielskej hviezdy.

    + 4 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      89.103.144.XXX
      naopak, tohle ma hlavu, patu a hlavne myslenku. proc to porad nekdo nechce slyset, ze spolehani se na simulace je spatne ? taky mam pocit, ze kdyz nekdo nema penize na jezdeni v F1, tak proste nemuze jezdit F1. Bud muze F1 byt o nezavislych tymech, nebo o spickovych technologiich. Podivne se ted FIA snazi o oboje a to podle me moc dobre, v soucasne situaci, nejde.
      A ono je asi nakonec opravdu jedno, jestli penize utrati tym za testovani na draze, nebo aerotunel a simulator.

      + 12 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        193.179.208.XXX
        ale vzdyt pro novou sezonu jsou naplanovany testy behem sezony a uz kvuli tomu brecely nektere tymy, ze je to nakladne. co by asi Ferrarri rikalo, kdyby se povolilo neomezene testovani jako v minulosti a ve startovnim poli by zustaly 4 tymy? Jak by F1 asi dopadla?

        + 5 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          V každém kolektivu se najde někdo, kdo nikdy nebude spokojen. Pokud má někdo rozpočet 60-70 mega, bude naštvaný na to, že jiný si může dovolit utratit třeba pětkrát tolik. Zdá se mi nesmyslné, že se některý tým protlačí do F1, pak zjistí že na to nemá a místo aby uznal, že přecenil svoje síly, tlačí na ostatní, aby se mu přizpůsobily. Prostě si musí uvědomit, že vždycky budou bohaté a chudé týmy a ty bohatší obvykle budou vepředu, protože si mohou dovolit zaplatit kvalitní piloty a lepší technologie. A ještě na okraj. Ne vždy velký balík peněz generuje dobré výsledky. Honda a Toyota by mohly vyprávět.

          + 7 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            89.103.144.XXX
            presne tak. taky by se mi libilo mit spoutu drahych veci. nektere bych si i mozna mohl poridit. pak ale muzu zjistit, ze jejich provoz je pro me moc nakladny a misto, abych se jich elegantne zbavil, tak budu tlacit na servis/producenta, aby snizil cenu ? tohle prece nedava smysl. At nekdo zkusi prijit k Mercedesu, ze jejich E-klasse je sice krasna, ale at ji zlevni, protoze na to nemaji. Tohle proste nefunguje.
            Navic zakazem testovani tymy byly nuceny investovat do simulaci. Jsou skutecne nakonec o tolik levnejsi, navic v tom kontextu, ze ne vzdy jejich vysledky jsou spravne ? pak je k te cene simulaci potreba pripocitat i ty miliony dolaru, ktere tym potencialne mohl mit, kdyby testoval a nevydal se spatnou cestou pri vyvoji.

            + 5 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            193.179.208.XXX
            takze ty se radsi budes divat na F1, kde se bude na trati prohanet 6-8 vozu s nesmyslnymi rozpocty, ale bez omezeni, nebo 22 vozu v soutezi, ktera bude nejak regulovana?

            Tobe prijde normalni a pochopitelny rozpocet 250 milionu EUR tj. 7 miliard korun na to, aby 2 auta ujela rocne 6 tisic zavodnich kilometru? mi to teda smysl nedava, je to zvracene. Pokud by si na sebe sami vydelali, prosim, ale F1 je neskutecne dotovana.

            + 2 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • McMatej

              McMatej

              81.201.60.XXX
              A úplně nejlepší by bylo, aby jezdili bez KERS, DRS a podobných umělých udělátek, takže by celý závod jezdili ve vláčku seřazeni podle výsledků kvalifikace. 11

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              A v čem je dotovaná? Pokud vím, tak si F1 na provoz vydělá prodejem vstupenek, přenosových práv a reklam. Ty snad víš o nějakých dotacích?

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                193.179.208.XXX
                ano, sponzori nejsou nic jineho nez dotace. 90% sponzorum se jim investice nikdy nevrati natoz aby to prineslo zisk a oni to moc dobre vedi. Nemale procento okruhu dotuji staty neboli danovi poplatnici a znovu "sponzori", nikoli jenom divaci, co prijdou atd. atd. Ale to nema cenu resit a uz vubec ne s tebou. 20

                + 0 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Pepan

                  Pepan

                  89.24.157.XXX
                  Píšeš nesmysly. Sponzor nebude zbytečně vyhazovat peníze, pokud se mu reklama na voze nějakým způsobem nevrátí. Proto mají slabší týmy problémy, že jsou na obrazovce méně vidět, tím pádem jsou méně vidět i jejich sponzoři a do podvědomí diváků se jejich reklama nevryje tak jako reklama na vozech, které jsou v záběru často. Paradoxně Vettel svými výkony sponzorům Red Bullu dělá medvědí službu. Díky jeho stylu start-cíl jej kamery v průběhu závodů zabírají minimálně, věnují se pozicím, kde se bojuje a to může být časem problém.

                  + 6 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Duncan66

                    193.179.208.XXX
                    a proto velci sponzori po par letech konci, protoze z toho maji obri zisky a to neni jejich cilem co? Muzes mi uvest jediny rozumny argument, proc by firma prestala sponzorovat, pokud jim to generuje zisk jak se mi tu snazis namluvit? Ktery podnikatel rusi ziskovy provoz, pokud ma vyhled i do budoucna apod. 03

                    + 1 / − 7

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Pepan

                      Pepan

                      89.24.157.XXX
                      Protože se ta reklama okouká, lidi už nebere a je třeba najít jiný způsob, jak se jim dostat do podvědomí. Pokud by to tak nefungovalo, tak by třeba u nás v republice zbankrotovaly skoro všechny reklamky a v televizi by pořád běžel "pan Vajíčko".

                      + 4 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Duncan66

                        193.179.208.XXX
                        hehe, srovnavat reklamy v televizi s temi pomerne tezko citelnymi napisy na vozech F1, to je teda valec 11

                        + 1 / − 6

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          Většinou s tebou souhlasím, ale v tomto vlákně určitě ne.
                          Sponzoři jednají ekonomicky (až na nějaké chyby). Peníze do F1 dávají JEN proto, aby z toho měli ekonomický zisk. Když se to přestane vyplácet (třeba se po letech okoukají a zvolí jinou reklamu), tak odejdou. Nemám pocit, že i přes opravdu velká omezení (tabák, alkohol...) by sponzorů či peněz ubývalo. Takže se jim to asi vyplácí. Takže žádné dotace, ale obchod!
                          A co se týká okruhů, je to podobné. I když je okruh samotný ve ztrátě, tak to ještě neznamená, že se to regionu nevyplácí a tudíž není výhodné to nějak zadotovat. Když se to přestane vyplácet celému regionu, pak ty tratě končí také (Indie, Francie...) a nahradí je nové. Ty to taky nedělají z lásky k Berniemu. Opět je to obchod. 03

                          + 4 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • uzivatel001250

                            uzivatel001250

                            94.112.224.XXX
                            No teda, já zase v drtivé většině případů nesouhlasím s Tebou, a v tomhle vlákně zrovna vyjímečně ano (dokonce možná vůbec poprvé 11). 100% souhlas a ode mě máš kladný bod.01

                            + 1 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                          • Duncan66

                            193.179.208.XXX
                            kdyz uz s tim zacal Pepan, tak sam dam priklad napr. z fotbalu. Co takovy Abramovic, Arabsti sejkove a dalsi majitele ruznych spickovych klubu. Vis, ze tusim v sezone 2011-2012 skoncila Chcelsea v minusu 180 milionu liber? Proste je to hobby a nemusi to generovat zisk. Stejne tak spousta sponzoru v F1 se nachazi z duvodu nejake osobni pychy a prestize bohatych milionaru a miliardaru, obchodem se to okeca, ale jednoduse vynalozene naklady se ani nevrati, natoz aby generovaly zisk. Holt i v "byznusu" to casto chodi jako v politice, kdy se utrati z "firemniho" fondu milion, aby ses mohl vypravit na prestizni podivanou a koukat na zavod z mist, o kterych si normalni smrtelnik muze leda nechat zdat.
                            O nekolika desitkach % sponzoru se sledovanim zavodu nedozvis ani za celou sezonu, jak jsou ty jejich loga prtava apod., tak jak muzou asi fungovat, kdyz ani nejdou videt? 13

                            + 1 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              -většinu sponzorů netvoří jeden člověk, který by si honil ego, ale velké firmy, kde o této investici rozhodují správní rady a akcionáři. A ti si hodně hlídají, aby se jim utracené peníze vrátily. Jsou to totiž jejich peníze, které se do toho vrazí a které chtějí zpátky. A těm akcionářům logo společnosti ego zas tak nezvedne.
                              -to, že mají malé logo neznamená, že nejsou vidět. Kromě občasných záběrů v TV se samy ty firmy se postarají o to, aby se jejich zákazníci dověděli, že sponzorují F1. Používají to v jejich vlastních reklamách a přináší jim to zisk. Ano, nemusí všem, ale většině ano.
                              -i sponzor, který to dělá aby "si prodloužil klacek", je zákazník. Je to pro něj obchod z kterého něco má (ono "prodloužení"). Někdo to dělá tímto způsobem, jiný si koupí nabušené auto. I prodej nabušených aut je obchod a živí se tím spousta lidí, i obyčejných dělníků. A nežijí z dotací, ale z obchodu.
                              03

                              + 2 / − 2

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Duncan66

                                193.179.208.XXX
                                jelikoz urcite ostatni firmy nesdeluji konkurenci, jak se jim investice do F1 vyplaci, je klidne mozne, ze je to pro mnohe velka bublina, ktera splaskne pri prvnim vyhodnoceni, ale oni holt uzavreli kontrakt na 5 let a tak nezbyva, nez platit dal a holt se investice nepovedla.
                                Myslis, ze se vrati penize firmam, ktere sponzoruji tzv. "platici jezdce"?
                                Cilena reklamni kampan je daleko ucinnejsi a levnejsi, nez sponzoring sportu apod. To ti potvrdi minimalne 9 z 10 marketingovych odborniku.
                                Ale nemam zadna konkretni data firem co sponzoruji F1, takze ok, balim to.

                                + 1 / − 2

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama