Prohlášení týmů po závodě v Indii: Red Bull oslavuje mistrovské tituly

F1NEWS.CZ, 27. října 2013, 12:15 Google+

Sebastian Vettel obhajuje titul a stává se počtvrté v řadě mistrem světa F1. Jak hodnotí závod v Indii piloti a představitelé týmů?

Počet komentářů:  3 komentáře (Poslední 27.10. 19:18) Napište svůj názor
Vettel, Sebastian

Vettel, Sebastian | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

RED BULL

Sebastian Vettel, 1.
V první řadě děkuji divákům za úžasné přijetí, je škoda, že tu nebudeme i příští rok. Když jsem projížděl cílem, přemýšlel jsem co říci. Úžasná sezona, týmový duch je v Red Bull fantastický. Vždy si neuvěřitelně užívám, když můžu sednout do auta jít závodit. Dávám do závodění vše, tohle auto je fenomenální, sezona je fenomenální.

Chci poděkovat lidem v týmu, nebyla to lehká sezona, možná se někomu mohlo zdát, že je to snadné, ale nikoliv. Vždy se snažím odvádět to nejlepší a bylo smutné vidět některé reakce.

Nicméně dnes je to asi jeden z nejlepších dní mého života. Jezdit v F1 bylo v mých začátcích strašně vzdálené, ale jsem tu a naše statistiky za poslední 4 roky jsou neuvěřitelné.

Mark Webber, nedokončil

Jsem pochopitelně zklamán, ale nemohl jsem nic udělat - alternátor se znenadání poškodil, takže jsem musel zastavit. Je to těžké, protože jsem toho udělal během víkendu hodně a správně, ale i tak mám na tváři úsměv, protože jsem nemohl udělat víc. 

Gratulace Sebovi a také týmu - získat čtvrtý titul, to je úžasné. Celý tým odvedl skvělou práci, aby toho dosáhl. Je to měřítko pro ostatní.

Christian Horner, šéf týmu
Je to úžasný den, nemám slov pro to, co Seb za poslední čtyři roky dokázal. Je zdrcující, že v den, kdy jsme vyhráli konstruktérský titul, Mark Webber nedokončil závod a nezískali jsme první dvě místa.

Měli jsme obrovské obavy, takže jsme některé věci vypínali: nejprve KERS, potom jsme mu zabránili v pití z láhve, protože jsme nevěděli, v čem spočívá problém - to jej ale nezastavilo.

 

MERCEDES

Nico Rosberg, 2.
Chvíli jsem se zdržel za Felipem. Nebyl jsem schopný se před něj nějaký čas dostat. Vyměnili jsme si pozice, ale nakonec to nebylo rozhodující.

Druhé místo je super výsledek. Jsem s výsledkem spokojený. V Poháru konstruktérů s Ferrari ještě budeme soutěžit. Sebastian odvedl výbornou práci dnes stejně jako v průběhu celé sezony, gratuluji mu k zisku titulu.

Lewis Hamilton, 6.
Obrovská gratulace Sebovi, který se dnes stal čtyřnásobným mistrem světa! To je obrovský úspěch, letos byl k neporažení. A já opravdu doufám, že příští rok s ním dokážeme pořádně zabojovat!

Co se mého dnešního závodu týče, tak je skvělé, že se nám podařilo získat pěkných pár bodů – obzvláště vzhledem k Nicovu pódiovému umístění. Tým se tak dostal zpět na druhé místo. Auto se po celý víkend chovalo dobře, ale závod samotný mne frustroval. Opravdu hodně jsem se snažil předjet Felipeho, ale zkrátka to nebylo možné. Navíc jsem si při tom kompletně zničil pneumatiky.

Dokončit na šesté pozici nikdy není to, co opravdu chcete, ale do konce zbývají ještě tři závody a my rozhodně nepolevíme. Věřím týmu, že spolu ještě dokážeme získat nějaké dobré výsledky, které nás udrží na druhé pozici mezi konstruktéry. Rozhodně budeme bojovat.

Ross Brawn, šéf týmu
Nejprve chci pogratulovat Sebastianovi k jeho čtvrtému mistrovskému titulu. Abyste vyhráli několik šampionátů, stejně jako on, tak nestačí být jen dobrým jezdcem, ale také fantastickým týmovým hráčem. A on očividně má všechny tyto atributy. Nyní je na nás, abychom ho zastavili.

Z hlediska týmu se nám povedlo dosáhnout velice kvalitního výsledku dnes odpoledne. Nico prožil opravdu skvělé odpoledne – strategie perfektně zafungovala a on tak byl schopný ukázat, čeho všeho je náš vůz schopen.

Pro Lewise se ukázalo jako zásadní, že jej hned v úvodu dokázal předjet Massa. To znamenalo, že jsem si v úvodním stintu nebyli schopni vybudovat náskok, jelikož jsme nemohli jet naším přirozeným tempem. Takže jakmile jezdci za námi začínali zajíždět do boxů, museli jsme je strategicky pokrýt, přestože jsme ještě nebyli na konci životnosti našich pneumatik. Navíc Lewisovi taktéž chyběla rychlost na rovinkách, takže se trápil za Massou a nemohl tak ukázat potenciál vozu. To ho pochopitelně frustrovalo, ale přesto je třeba uznat, že oba naši jezdci dnes odvedli kvalitní práci – totéž platí i o našich inženýrech. Dnes se nám povedlo získat pěknou porci bodů a v tom musíme pokračovat i ve zbývajících závodech.

 

LOTUS

Romain Grosjean, 3.
Vůbec jsem to nečekal, auto bylo stejně jako po celý víkend perfektní. Měli jsme dnes riskantní strategii a jeli jsme skutečně na doraz. Měl jsem trochu obavu, aby se něco nestalo, třeba prasklá pneumatika, ale vše dobře dopadlo a jsem moc spokojený.

V případě předjetí Kimiho, útočil jsem zvenku a věděl jsem, že musím dávat pozor na pneumatiky, v závěru byly mé gumy v lepší formě.

Kimi Räikkönen, 7.

Prvních asi 20 kol jsem jel bez brzd, protože se přehřívaly, takže kdykoliv jsem někoho dojel, ztratil jsem brzdy. Na konci závodu odešly pneumatiky, takže je to pěkné zklamání. Věděl jsem, že pneumatiky mohou odejít pěkně rychle, ale němel jsem co ztratit - buď to zkusit dojet nebo další zastávka v boxech a ztracený čas... Nakonec to nefungovalo.

Eric Boullier, šéf týmu

Dělo se toho hodně. Nakonec tým a Romain odvedli skvělou práci. Zajel skvěle a pódium je pro cený tým odměnou. Pochopitelně jsme zklamaní, že pneumatiky nevydrželi, aby Kimi dojel do konce. Třetí a čtvrté místo by bylo fantastické a znamenalo by to hodně i v poháru konstruktérů. Budeme ale dál bojovat až do konce sezony a zatlačíme na ostatní. 

Gratulujeme Sebastianovi a Red Bullu k tomu, co dnes dokázali. Také slibujeme, že budeme tvrdě pracovat, abychom se jim v příštím roce přiblížili.

 

FERRARI

Felipe Massa, 4. 

To byl dobrý závod a jsem šťastný, protože strategie fungovala. Měl jsem dobrou rychlost i na měkké sadě. Mohl jsem bojovat o pódium, ale jak se měnil povrch tratě, někteří, jako Lotus s Grosjeanem, zvládli jen jednu zastávku v boxech, což pro nás nebylo možné. Ztratil jsem pozici proti Rosbergovi, který zajel podruhé do boxů brzy, ale mohu být spokojen, protože jsme neudělali chybu.

Dnes jsme ztratili druhé místo v poháru konstruktérů, protože Mercedes byl velmi rychlý a jsme si vědomi toho, že to nebude lehké. Stále ale zbývají tři závody a my budeme bojovat až do konce.

Chci pogratulovat Sebastianovi, který si zasloužil vše, čeho dosáhl. Přeji mu to, protože je to skvělý závodník a hodný kluk. Jeho jméno bude nyní po boku těch nejlepších v historii F1 jako Senna, Schumacher a pár dalších.

Fernando Alonso, 11.

Pochopitelně jsem neměl čistý start. Měl jsem trošku smůlu, protože si myslím, že Mark se s někým ťukl a já byl tím třetím. A také jsem bojoval s Jensonem ve čtvrté zatáčce. Od té chvíle bylo pro mě po závodě, protože po první zastávce jsem byl poslední.

Měl jsem poškozenou přední část vozu a řízení bylo těžké v pravotočivých zatáčkách a lehké v levotočivých. 

Gratuluji Sebastianovi a Red Bullu. Byli hodně silní, dominantní, obzvlášť v druhé polovině sezony, takže si tituly zaslouží. My se musíme začít soustředit na příští rok a trošku jim tu práci znepříjemnit. Celkově to nebyl dobrý víkend a v Abu Zabí se budeme muset zlepšit, pokud chceme předstihnout Mercedes v poháru konstruktérů.

Stefano Domenicali, šéf týmu

Nejprve je správné pogratulovat Sebastianovi a Red Bullu k zisku čtvrtého titulu. To jsou momenty, o kterých víme, že jsou neobyčejné. Zároveň také doufáme, že ta tvrdá práce, kterou odvádíme s cílem na budoucnost, bude stačit na to, abychom tento úspěch zastavili.

Pro nás to byl závod dvou tváří: pozitivní pro Felipeho, který zajel velmi dobré úvodní kolo. A potom Fernando, jehož závod byl zničen kontaktem v první zatáčce. Bez toho bychom dovezli více bodů důležitých pro druhé místo v poháru konstruktérů. Zbývají však tři závody a dáme do toho všechno, abychom bojovali o přední příčky.

 

McLAREN

Sergio Perez, 5.
Konečně jsme měli závod, ve kterém nás nepronásledovala nějaká smůla. Není pochyb o tom, že se cítím pod tlakem a pouze velcí šampioni se s ním umí dobře vyrovnat. Proto si myslím, že je dnešní výsledek dobrým znamením. Dnes to bylo dobré, do konce šampionátu máme tři závody a věřím, že si formu udržíme. Předjížděcí manévr na Kimiho a Lewise byl fantastický, pak už jsem se jen snažil udržet Lewise za sebou, což se mi podařilo.

Jenson Button, 14.

Dnes to byl jeden z těch dnů... V prvním kole ve čtvrté zatáčce do mě z pravé strany narazil Fernando. Nevím, proč proč to neudělal jinak, protože já mu dával dost místa, ale tvrdě do mě narazil. Náraz poškodil vůz, zavěšení kola a také mělo za následek defekt, i když mi to nedělalo větší problémy, i když jen v následujících třech kolech.

Byla to velká smůla, protože jsem jel na středně-tvrdé sadě a měl defekt - na sadě, se kterou chcete jet hodně dlouho! Ten incident mi zničil strategii a zbytek závodu. Bez toho kontaktu si myslím, že by to byla zábava, auto bylo rychlé - Checo ukázal, že můžeme zajet opravdu dobrý závod.

Gratuluji Sebovi ke čtvrtému titulu. Je to velmi působivé - zvlášť jej získat počtvrté v řadě. Jeho tým odvedl skvělou práci. Adrian Newey demonstroval, jak moc je dobrý a Seb si dojel pro pěkné vítězství.

Martin Whitmarsh, šéf týmu

Checo jel s oddaností a disciplínou a získal zasloužené páté místo. Neudělal chybu: měl dobrý start, tlačil na to během celého závodu a ukázal pár pěkných předjížděcích manévrů, zatímco se i staral o pneumatiky.

Jenson měl méně štěstí. Ťukl do něj Fernando hned v prvním kole a to nalomilo zavěšení pravého zadního kola a způsobilo defekt pneumatiky. Toho jsme litovali o to víc, že jel na středně-tvrdé sadě se kterou by odjel dalších 25 kol! Bylo tedy nutné změnit strategii na tři zastávky, což znamenalo, že to bude těžké. Bohužel ke konci měl problém s převodovkou, takže jsme ke konci zastavili.

Gratuluji Sebastianovi. Opět zajel bezchybně a odstranil titul z dosahu jeho nejbližšího soupeře. Vyhrát čtyři šampionáty - zvlášť v řadě - to je neuvěřitelně působivé. Bude mít pár dní na to, aby si to užil, ale jako důkaz jeho neskutečné soutěživosti věřím, že v Abú Zabí za týden bude zase bojovat o vítězství.

 

FORCE INDIA

Paul Di Resta, 8.

Je skělé tady v Indii získat body, je to pro nás důležitý a domácí závod. Zvolili jsme agresivní strategii - na konci prvního kola jsme zajeli do boxů a přezuli pneumatiky na středně-tvrdou směs - to byl plán. Potom jsme závod rozpůlili a já podruhé přezul ve 30 kole. Další pozitivum je, že jsme zlepšili vůz a cítím se pohodlněji, takže myslím, že můžeme být co se příštího závodu týče optimističtí.

Adrian Sutil, 9.

Cílem bylo získat body, takže 8 a 9 místo je pro nás skvělý výsledek. Moje jednozastávková strategie byla riskantní a bylo to až během závodu, kdy jsme se pro ni opravdu rozhodli. Středně-tvrdá sada, na které jsem startoval, se chovala dobře a já zjistil, že to bude možné zvládnout. Mysleli jsme, že měkká vydrží jen pět kol, tak jsem se o ni starral a zvládl téměř 20 kol. Po pár těžkých závodech jsme ukázali, co můžeme díky týmový práci dokázat.

Vijay Mallya, šéf týmu

Jako všichni v týmu jsem rád, že oba vozy získali body v domácím závodě. To byl i náš cíl a šest bodů upevnilo naše šesté místo v poháru konstruktérů. Druhá polovina sezony pro nás byla těžká, ale dnes jsme dokázali, že se nevzdáváme a že se tvrdá práce vyplácí. Chci pogratulovat inženýrům, že zvolili správně strategii, pilotům za dobré výkony a mechanikům za konzistentně rychlé zastávky v boxech. Zbývají čtyři závody a je stále o co hrát. Do Abú Zabí pojedeme s tím, že si udržíme tuto rychlost.


TORO ROSSO

Daniel Ricciardo, 10.

S dnešním výkonem jsem spokojen, i když to během závodu vypadalo na ještě lepší výsledek, zvlášť po prvním stintu vypadala rychlost dobře. Vypadalo to, že bychom na tom mohli vyrovnat Sutila a Di Restu, takže je to trošku zklamání. Celkem jsem s autem a prací na něm spokojen a nyní míříme do Abú Zabí. Doufám, že získáme dobrý výsledek.

Vettel? Fenomenální! Obzvlášť po letní pauze si prostě vzal titul a nenechal nikoho jiného se k němu přiblížit.

Jean-Eric Vergne, 13.

Myslím, že jsme zvolili dobrou strategii, zajeli jsme do boxů pro výměnu měkké sady pneu velmi brzy. Mohlo by se nám vyplatit to prodloužit a dostat se tak na body, ale byli jsme prostě příliš pomalí, i když jsme dělali co jsme mohli. Nemohl jsem zajet lépe, takže samozřejmě, že jsem zklamaný, protože polepšit si o jedno místo oproti startu není dost. Alespoň je před námi jen pár dní než to budeme moci zkusit znovu v Abú Zabí. 

Vettel? Dokázal něco opravdu výjimečného, takže gratulace.

Franz Tost, šéf týmu

Nejprve chci poděgratulovat Sebastianu Vettelovi a Red Bullu za to co dnes dokázali - Vettel získal čtvrtý titul v řadě a Red Bull to zvládl i v poháru konstruktérů. 

Co se náš týče, věděli jsme, že to bude ve středu pole hodně těsné, hodně aut měla podobnou rychlost. V případě Daniela jsme odstartovali na středně-tvrdé sadě a odjel dlouhý první stint a byl na třetím místě a měl dobrou rychlost. Věděli jsme, že to potom bude obtížnější a měl pár dobrých soubojů s vozy kolem. Ke konci se dostal do pomalého vláčků vozů a nemohl předjet Sutila. 

S JEVem jsme zkusili radikálnější strategii - odstartoval na měkké sadě. To bylo fajn, protože Di Resta nakonec zajel dobrý výsledek se stejnou strategií, ale nám chyběla rychlost a během závodu se nemohl dostat dopředu, takže se posunul o jedno místo (oproti startu), stejně jako Daniel.

 

WILLIAMS

Pastor Maldonado, 12.
Tento víkend pro nás byl o poznání lepší – vůz vykazoval lepší závodní tempo, což bylo povzbuzující. Opět jsem měl dobrý start a získal tak v prvních kolech několik pozic. Na konci závodu jsem tvrdě bojoval a pokoušel se dostat nás do nejlepší desítky, ale dnes to bohužel bylo nad naše síly.

I přesto si však odsud odvážíme celou řadu pozitiv a já osobně cítím, že se čím dál více přibližujeme k bodům. Snad se nám podaří jich pár získat v závěrečných velkých cenách.

Valtteri Bottas, 16.
Během prvního kola mi to hodně klouzalo – o poznání více, než ostatním vozům – a já tak ztratil pár pozic. Během prvního stintu se ale moje rychlost postupně zlepšovala a dařilo se mi dostávat z pneumatik více a více přilnavosti.

Bohužel jsem měl porouchanou vysílačku, což vyústilo v pozdější první pit stop, než bylo plánováno, a já tak opět ztratil nějaké pozice. Navíc jsem na začátku svého druhého stintu musel tvrdě bojovat s ostatními na trati, což nás ve výsledku opět o něco zpomalilo.

Naše závodní rychlost byla znatelně lepší, než v minulých závodech, a já cítil, že jsem zvolil správnou strategii. Bohužel to, že jsem stále musel jezdit za někým v závětří, znamenalo, že jsem toho nedokázal patřičně využít a skončil mimo body.

Xevi Pujolar, šéfinženýr
Rozhodli jsme se, že zvolíme odlišné pneumatikové strategie – u obou jezdců jsme nasadili směsi v rozdílném pořadí, vzhledem k značným rozdílům v jejich životnosti a výkonnosti.
U obou jezdců jsme plánovali dvě zastávky v boxech s tím, že Valtteri bude startovat na střední a Pastor na měkčí směsi.

Pastor měl skvělá start, získal několik pozic a během svého prvního stintu vykazoval dobré tempo. Ovšem jeho pneumatiky se začínaly rychle opotřebovávat, tak jsme se rozhodli povolat ho do boxů poměrně brzy. Poté se mu obdobně dařilo i na středních pneumatikách, na kterých na konci dokázal dotáhnout i skupinku bojující o poslední body.

Valtteri se snažil během prvního stintu šetřit své tvrdší pneumatiky. Naneštěstí jsme přišli o rádiovou komunikaci těsně před jeho první zastávkou v boxech, což rezultovalo v pozdější zastavení, než bylo plánováno, a ve ztrátu několika pozic.

Sečteno a podtrženo – naše tempo se od Japonska markantně zlepšilo, obdobně i naše konzistence. Vzhledem k problémům, které jsme během víkendu měli, a vzhledem k nutnosti zpomalit naše zastávky v boxech, je konečný výsledek asi naším dnešním maximem.

 

SAUBER

Esteban Gutiérrez, 15.

Tohle nebyl moc dobrý víkend, ale i tak jsem získal další cenné zkušenosti. Bohužel jsem udělal chybu na startu a zaplatil za ni penalizací průjezd boxy. Měli jsme dobrou rychlost a měl dobrý souboj s Fernandem a Romainem. Užil jsem si to. Auto mělo dobré vyvážení. Na konci jsem se na měkké sadě trápil, ale stále si myslím, že kdybych se vyvaroval chyb a lépe bychom se kvalifikovali, můžeme určitě bojovat o místa v první desítce.

Nico Hülkenberg, 19.

Dnes bych dojel na osmém místě. Zatím nevíme, co se stalo Když jsem brzdil do poslední zatáčky, něco cvaklo a z ničeho nic odešly brzdy. Na voze se muselo něco rozbít. Potom jsem zajel do boxů, znovu vyjel na trať, ale něco nebylo v pořádku. Je to zklamání.

Moniša Kaltenbornová, šéfka týmu

Jsme hodně zklamaní, protože Nico byl jasně na bodované příčce než ho technika donutila odstoupit. I když je to dnes krok zpět, je důležité vidět, že naše konkurenceschopnost tam stále je. Jsme schopni získat body a máme šanci se zlepšit.

Gratuluji Sebastianovi a Red Bullu k zisku titulů mistrů světa.

 

MARUSSIA

Max Chilton, 17.
S dnešním výkonem jsem velice spokojený! Start byl skvělý a s pomocí mých inženýrů se nám podařilo zdárně vyřešit problém s vozem, který takřka vyústil v naše odstoupení. Naštěstí se vše v dobré obrátilo a my se mohli opět soustředit na naší strategii, která se nakonec ukázala jako velice dobrá.

Na videu vypadá incident z první zatáčky celkem jasně – byl jsem před van der Gardem, který svým předním křídlem následně trefil můj vůz i vůz Pica. Když jsem se pak podíval do zrcátka, viděl jsem, že si poškodil přední křídlo. Celkově to nebyl úplně jednoduchý víkend, ale nakonec jsme na tom byli velice podobně, jako Caterhamy.

Pochopitelně jsem velice šťastný, že se mi doposud podařilo dokončit všechny závody, což bude ještě lepší pocit, pokud to budu moci tvrdit i po Brazílii! Mé díky patří celému týmu za jejich tvrdou práci, která se očividně vyplácí. A nakonec velká gratulace Sebovi k jeho zaslouženému titulu.

Jules Bianchi, 18.
Jsem šťastný, že se nám podařilo dokončit závod s oběma vozy, ale zároveň jsem zklamaný s mou výslednou pozicí. Obě naše strategie byly velice vyrovnané, ačkoliv teoreticky měla být ta má o něco rychlejší.

Auto bylo dobré a i zvolená strategie by se nám vyplatila, kdyby nebylo problému při první zastávce v boxech, který mne stál spoustu času. Celkově musíme být spokojeni s naší výkonností a pokusit se udržet naší pozici v šampionátu. Taktéž gratuluju Sebastienovi.

John Booth, šéf týmu
Opět jsme si užili dva skvělé starty – obzvláště ten Maxův, který jej katapultoval před Caterhamy. Bylo jasné, že z úvodní sekce chceme vyjíždět před našimi nebližšími protivníky, což se nám – kromě toho malého incidentu v první zatáčce – podařilo.

Od té doby to byl fascinující souboj mezi našimi jezdci, kteří se jasně vzdálili Picovi. Začínali jsme s dvěma odlišnými strategiemi a bylo nám jasné, že jejich opravdový výsledek uvidíme, až budou oba jezdci ve svém posledním stintu, kdy by Max přezouval na posledních šest kol na měkkou směs. Na papíře vypadala lépe Julesova strategie, ale jeho ztráta v boxech znamenala, že jako první dojel Max – byť s tím nejmenším rozdílem.

Celkově musím pochválit oba naše jezdce za excelentní výkon a Maxe navíc za jeho 100% spolehlivost. Je skvělé vidět, že postupujeme dopředu. Nakonec chci ještě pogratulovat Sebastianovi k jeho čtvrtému titulu mistra světa.

 

CATERHAM

Giedo van der Garde, nedokončil
Najížděli jsme do zatáčky bok po boku a Max mi nenechal místo. Došlo ke kontaktu a musel jsem skončit. Jsem opravdu zklamaný, protože auto jezdilo velmi dobře a těšil jsem se na povedený závod.

Charles Pic, nedokončil

Po startu při výjezdu z první zatáčky jsem byl před Chiltonem a mým týmovým kolegou. Giedo neměl kam uhnout a narazil do mé pravé zadní pneumatiky, což způsobilo defekt a já musel do boxů. Startovali jsme na měkké sadě, takže jsme tam stejně museli brzy, ale ne v prvním kole. A s tím, kolik času jsem ztratil jsme na tom byli stejně jako v Japonsku a já musel dohánět zbytek pole.

Na středně-tvrdé sadě se vůz choval divně a byl jsem v 16 kole opět povolán do boxů. Byl to další defekt a pneumatika ztratila tlak, takže jsme přezuli a já se snažil zmenšit ztrátu na vozy přede mnou, ale bylo to nepravděpodobné, že bych je dojel a předjel. Zkusil jsem to, ale potom jsem měl problém s tlakem hydrauliky, což ovlivnilo převodovku a následně i řízení. Ve 39 kole jsem byl zavolán, abych zajel do garáže. Bylo mi řečeno, že to bylo kvůli problému s hydraulikou a snažili jsme se nepoškodit zbytek vozuByl to těžký víkend, ale budeme dál bojovat, už příští víkend a také po zbytek sezony.

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení týmů po závodě v Indii: Red Bull oslavuje mistrovské tituly

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 27.10.2013 19:18 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 3 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ - GP ČÍNA: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Vettel, Sebastian

Vettel počtvrté v řadě mistrem světa!

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  2. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  3. Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

  4. GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

  5. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  6. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud