Prohlášení týmů po kvalifikaci v Indii

F1NEWS.CZ, 26. října 2013, 11:45 Google+

INDIE - Sebastian Vettel jasně míří k zisku svého čtvrtého titulu. V kvalifikaci jej nikdo nepřekonal, pro závod však můžeme počítat s různými strategiemi, které budou důležité. Jak hodnotí kvalifikaci piloti a představitelé týmů?

Počet komentářů:  4 komentáře (Poslední 26.10. 19:11) Napište svůj názor
Vettel, Sebastian

Vettel, Sebastian | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

RED BULL

Sebastian Vettel, 1.
Mark si vybral odlišné pneumatiky. Budu muset začínat na jiných než on a strategie bude samozřejmě také jiná. Myslím, že pokud se nakonec každý bude snažit odvést maximum, pak na tom moc záležet nebude. Jde o skvělý výsledek pro tým, uvidíme, jaký bude výsledek zítra.

Mark Webber, 4.
Nebyla to špatná kvalifikace, abych byl upřímný. Nemysleli jsme si, že by druhá řada byla možná. Měli jsme v plánu jezdit v Q3 na středně-tvrdých pneumatikách. Nakonec jsme z nich dostali maximum. Zítra budeme mít do závodu odlišný start než ostatní na měkkých, ale tyto pneumatiky bych v nějaké fázi musel nasadit. Je to tak 50 na 50, jestli to vyjde.

Christian Horner, šéf týmu
Skvělý týmový výkon! Zvolili jsme strategický přístup k poslední části kvalifikace a oba vozy jezdili na odlišných směsích. Sebastian předvedl fantastické první kolo, kterým si zajistil pole position, zde jeho třetí v řadě.

Mark to pojistil čtvrtým místem a jako první z jezdců na tvrdších pneumatikách je ve velmi dobré pozici. Pro oba vozy jde před zítřejším vozem o úžasný výsledek. Ve skutečnosti pojedou odlišné strategie, měla by to být fantastická velká cena.

 

MERCEDES

Nico Rosberg, 2.
Jel jsem naprosto na hranici. Jedu na limitua snažím se získat alespoň o desetinu víc. Zkusili jsme pár nových věcí v nastavení a doteď to fungovalo. Druhé místo je lepší, než jsem očekával, ale Mark jede jinou strategii.

Momentálně to vypadá dobře, ale závod bude těžký. Budou to odlišné okolnosti a měkká sada toho moc nevydrží. Středně-tvrdá je ok. Uvidíme, ten rozdíl mezi tím je velký. 

Lewis Hamilton, 3.
Je to náročný víkend, gratuluji Sebastianovi, který předvedl skvělou rychlost. Tlačili jsme na to a chtěli o tomto víkendu získat skvělý výsledek. Překvapilo mě to, jak na tom jsme. Měl jsem nějaký provoz v zatáčce č. 8 a 9, což mi nepomohlo.

Mohlo se jednat o Red Bull, ale moc času jsme neztratili. Nikdo z nás už Sebastiana za první zatáčkou neuvidí, ledaže bychom ho přeskočili na startu - což je nepravděpodobné. Důležitá bude strategie. 

Ross Brawn, šéf týmu
Byla do dobrá kvalifikace v jakou jsme mohli jen doufat. Zvládli jsme všechno a dali dohromady kolo ve správný čas, také jsme ušetřili jednu sadu měkkých pneumatik pro závěr třetí části. Pochopitelně nyní musíme startovat na měkké sadě s oběma vozy, ale jsou v dobré pozici a můžeme být s výsledkem spokojeni. Byl to těžký víkend co se nastavení vozu týče a inženýři i piloti odvedli dobrou práci. Nyní musíme tu práci dokončit v zítřejším závodě.

trio
Nejrychlejší trojice indické kvalifikace (foto: Red Bull Racing)

FERRARI

Felipe Massa, 5.
Jsem celkem spokojen s týmto výsledkem, i když jsem nezvládl zajet perfektní kolo. Bohužel jsem tratil čas ve druhém sektoru a možná mě to stálo jednu či dvě pozice, ale jsme na tom dobře a uděláme, co budeme moci.

Na rozdíl od mého týmového kolegy a pár dalších jsem se rozhodl vyjet na měkké sadě, protože na Nürburgringu jsem riskoval a nevyplatilo se to. Bude zajímavé sledovat, kdo zvolil správně a odpovědět na otázku, co bude po prvním stintu. Bude záležet na chování pneumatik. I kdy dnes byla středně-tvrdá směs rozhodně trvanlivější. Vývoj tratě a její následné zlepšení může pomoci co se přilnavosti týče a může limitovat opotřebení měkké sady. 

Zítra to nebude jednoduché, protože se pojede na mnoho různých strategií, může se stát cokoliv. Budu se snažit předjet na startu Webbera a doufat, že využiju fakt, že je na středně-tvrdé sadě. Doufám, že jsem zvolil správně a to rozhodnutí mi pomůže k dobrému závodu.

Fernando Alonso, 8.
Jsem se svou strategií spokojen. Je to od týmu to nejlepší rozhodnutí rozdělit strategie. V určitou chvíli budeme muset nasadit měkkou směs a na té se budeme trápit, takže musíme být připraveni. Pokud bychom startovali na stejné strategii, nezísali bychom žádné pozice, protože nejsme tak rychlí jako ostatní. Až zítra se uvidí, co bude fungovat lépe. Lepší strategie vyhraje.

Je těžké něco předpovídat. Pamatuji si, že v Německu měkká sada také moc nevydržela, takže jsme odstartovali na jiné a v neděli měkká směs fungovala dobře a dlouho. Pokud zítra vydrží, s dobrými podmínkami a rychlostí, dost dlouho nebudou mít vozy před námi problémy. Ale ta měkká směs není dobrá, takže nedoufám, je to realita. Pokud to bude špatné, zítra budou mít ostatní problémy.

Pat Fry, technický ředitel
Výkon pneumatik zůstává být klíčovým prvkem. Zítřejší závod bude ovlivněn volbou pneumatik na startu. My zvolili dvě různé možnosti a rozdělili strategie. Hodně jsme toho slyšeli o opotřebení a drolení, dva prvky mající negativní efekt na výkon pneumatiky a budou hrát svou roli i zítra.

Ti, co startují na měkké sadě zřejmě zajedou brzy do boxů dříve než plánovali, přesto ti, co odstartují na středně-tvrdé sadě budou ve výhodě, i když budou muset pečlivě zvolit moment, kdy přezout na měkkou sadu. Bude to zajímavé z pohledu strategií a záleží jako vždy na konkurenceschopnosti, spolehlivosti a práci v boxech.

 

LOTUS

Kimi Räikkönen, 6.
Nebyla to ideální kvalifikace a stále se potýkám s nedotáčivostí, ale celkově bylo auto lepší než včera. Pneumatiky musíte zvládnou během celého kvalifikačního kola a dojeli jsme tam, kde jsme dojeli. Uvidíme, jak to bude zítra a udělám, co bude v mých silách. Vůz je o něco lepší než v minulých závodech, ale stále nejsem tam, kde chceme být, i když je vůz o něco lepší.

Romain Grosjean, 17.
Zariskovali jsme a i když to poslední dobou fungovalo, tentorkát se to nevyplatilo. Plánovali jsme čas, který bude rozhodující pro postup ještě před kvalifikací, ale všechny vozy byly rychlejší, než jsme očekávali. Byli jsem víceméně tam, kde jsme být chtěli co se času týče, ale vypadá to, že to bylo těsnější a měkká pneumatika se chovala lépe.

Já jsem se na tom rozhodnutí také podílel, takže by nebylo správné hodit to jen na tým nebo jen na mě. Z nějakého důvodu nám to nevyšlo. Podíváme se na to, proč. Občas se to stává. Bude to dlouhý závod a určitě nebudu vést v první zatáčce, ale uděláme, co budeme moci. 

Eric Boullier, šéf týmu
U Romaina jsme zvolili špatnou strategii. Mysleli jsme, že to, co se podařilo v Japonsku zopakujeme, ale nevyšlo to. Rozhodnutí padlo na boxové zídce i v autě. Možná by s jiným provozem a lepším kolem postoupil, možná nebylo perfektní vyvážení, ale i tak, neexistuje omluva. Pokazili jsme to.

Alan Permane, ředitel traťového provozu
Když se ohlédnu zpět, u Romana jsme se rozhodli špatně. Očekávali jsme, že skrz Q1 na středně-tvrdých pneumatikách pohodlně postoupí a žel tomu tak nebylo. Očividně bude startovat daleko za svou pozicí a bude muset podat dobrý výkon, aby se skrz pole probojoval do první desítky, ale pevně věříme, že to dokáže. Jak moc dopředu na body se dostane, to bude záležet na startu a na managementu pneumatik.

Pro Kimiho to byla celkem přímočará kvalifikace bez skutečných dramat. Jako první připustí, že mu kvalifikace v poslední době nevycházely podle plánů. Stojí tam, kde jsme to po tréninku dnes dopoledne očekávali. Jako vždy věříme, že jeho tempo bude výjimečné, očekáváme od něj tudíž po startu ze šesté pozice velmi dobrý závod.

 

SAUBER

Nico Hülkenberg, 7.
Celkově to byla celkem dobrá kvalifikace. Startovat jako sedmý je kvalitní výchozí pozicí pro zítřejší závod, ve kterém očekávám tvrdou bitvu s oběma McLareny. My se rozhodli kvalifikovat se na měkčí směsi, zatímco oni vsadili na tvrdší pneumatiky. Rozhodně bude zajímavé, která ze strategií se ukáže jako ta lepší.

Stejně tak jsem zvědavý, jak se nám v závodě bude dařit na měkčí směsi, protože ve včerejších trénincích to nevypadalo moc dobře. Od té doby jsme však o něco vylepšili náš vůz, takže by měly vydržet o něco déle. Oproti tomu delší stinty na tvrdší směsi vypadaly o poznání lépe.

Esteban Gutiérrez, 16.
Myslím, že dnes jsme měli poměrně dobré tempo. Navíc se nám taktéž podařilo vyřešit potíže, které nás trápily během včerejška. Avšak na trati jako takové jsem se dnes necítil moc příjemně – dost to klouzalo.

Celkově to byl zatím poměrně složitý víkend, ale v Q1 se nám dařilo dobře. Auto se velice dobře ovládalo a my byli v dobré pozici pro Q2. Pak jsem ale velice tvrdě trefil obrubník, což mne trochu rozhodilo. Navíc můj krk začal poměrně hodně bolet, takže se teď musím postarat o to, abych byl do zítřejšího závodu 100% fit.

Monisha Kaltenbornová, šéfka týmu
Věděli jsme, že kvalifikace nebude jednoduchá. Ale Nico opět předvedl bezchybný výkon a odstartuje jako sedmý. Esteban se po celý víkend trápí s přilnavostí na trati, ale i přesto se mu povedlo zajet skvělý čas v Q1. To se mu již v Q2 bohužel nepodařilo zopakovat a bude muset zítra zabojovat. Cílem pro Nica je získat tolik bodů, kolik jen bude možné.

 

MCLAREN

Sergio Pérez, 9.
Deváté místo je asi tím nejlepším, co jsme mohli dosáhnout. Bylo těžké porazit Fernanda, ale možná bych to zvládl, kdybych měl k dispozici další kolo na středně-tvrdé sadě. Ale museli jsme myslet na pneumatiky do zítřejšího závodu, takže to by nebylo správné. 

Samozřejmě, že jsme na jiné strategii než většina ostatních, takže bude zajímavé, co dokážeme. Další čtyři vozy odstartují na středně-tvrdé sadě, takže se budeme snažit získat výhodu, pokud ti na měkké zajedou brzy do boxů. Myslím, že máme šanci. Naše závodní rychlost vypadá dobře, takže s dobrou strategií můžeme získat dobrý výsledek.

Jenson Button, 10.
Není to příjemné, ale zřejmě to je správné strategické rozhodnutí. Měkčí směs byla, v Q1 nejrychlejší, takže to bolí. Přišlo mi to na tvrdší opravdu obtížné. Myšlenka je taková, že všichni po pěti či šesti kolech zajedou do boxů a uvolní cestu.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Kvalifikace byla ovlivněna tím, jak týmy přemýšlejí o pneumatikách do zítřejšího závodu. Je vždy pokušením zkusit tu krátkozrakou volbu - pokud bychom vyjeli na měkké, mohli bychom být někde v polovině první desítky, ale nemyslím, že bychom se potom cítili moc dobře s ohledem na závod.

Hlavní je udělat to nejlepší pro závod. A pokud se prokáží zkušenosti z minulých dní, budeme ještě rádi, že nestartujeme na měkké sadě. Jsme soustředěni, abychom se dostali na co nejlepší pozici. Máme dva dobré závodníky a oba během tohoto víkendu ukazují dobrou rychlost, takže myslím, že budeme konkurenceschopní.

 

TORO ROSSO

Daniel Ricciardo, 11.
Abych pravdu řekl, když jsem přejel cílovou čáru, můj inženýr mi do rádia řekl, že jsem devátý a já si říkal, že to může být dobré. O pár zatáček dál jsem se propadl na jedenáctou pozici. Byl jsem tedy zklamaný, i když si myslím, že jsem z auta dostal maximum. Měli jsme intenzivní ráno, protože jsem v pátek poškodil vůz a já jsem nemohl zajet simulaci závodu.

Takže jsme to vyzkoušeli dnes a museli jsme tedy obětovat krátké stinty (kvalifikační). Ale i tak,€ v kvalikaci jsme odvedli dobou práci, 11 místo znamená, že mám možnost volby pneumatik i když vím, že někteří piloti v první desítce zvolili středně-tvrdou sadu. 

Jean-Eric Vergne, 13.
Mohu být se svým nejrychlejším kolem docela spokojen, bylo čisté a to i když jsem ztratil čas na obrubíku, to ale nebylo nic vážného. Je to hodně těsné (v naší části startovního pole) a odvedli jsme přes noc kus práce. Ráno jsme vůz zlepšili a mezi skupinkou vozů je rozdíl jen pár desetin. Myslím, že zítra s tím, že měkká sada nevydrží moc dlouho, máme hodně možností pro strategii a cítím, že můžeme bojovat o body.

Laurent Mekies, šéf výkonnosti vozu
Super těsná kvalifikace, ačkoliv po včerejšku bylo zřejmé, že deset aut zajede podobný čas. Skončili jsme s Danielem jedenáctí, půl desetiny za postupem do Q3. Je to velmi těsné a oba naši jezdci během tohoto odpoledne odvedli dobrou práci, jelikož je Jev jen pár desetin za svým týmovým kolegou, což ale dělá tři místa.

Myslím, že jsme po včerejšku nějakou rychlost dnes získali a jsme opravdovými uchazeči v tom velkém středu pole. Zítra budeme velmi tvrdě bojovat, jak můžete očekávat, pokud máte deset vozů namačkaných do tří desetin.

Pracovali jsme dnes dopoledne na naší závodní rychlosti u Daniela, protože jsme se tomu nemohli věnovat v pátek. A zde také cítíme, že jsme dosáhli pokroku. Na zítřejší vzrušující závod se můžeme těšit.¨

 

FORCE INDIA

Paul di Resta, 12.
Myslím, že s dnešní práci můžeme být spokojeni. Mé kolo v Q2 bylo velmi dobré, i když jsem udělal drobnou chybu v předposlední zatáčce, takže jsem za perfektním kolem asi o pár desetinek zaostal.

Rozhodně se zdá, že jsme udělali v poslední době určitý pokrok a roste má důvěra v to, jak momentálně auto funguje. Před naším domácím závodem jsme jen několik míst za body, takže jsme blízko a pokud předvedeme tu správnou strategii, měli bychom zítra něco získat.

Adrian Sutil, 13.
Třináctá pozice je víceméně to, co jsem dnes očekával. Vyvážení při mé poslední jízdě nebylo perfektní a já jsem se potýkal s nedotáčivostí, takže bych možná mohl být o pár desetin rychlejší. Jako tým jsme na 12. a 13. místě, takže si myslím, že máme dobrou šanci na zisk bodů.

Strategické možnosti jsou docela omezené, protože středně-tvrdá pneumatika je pro závod velmi dobrou, více než ta měkká. Jde o náš domácí závod a já si tuto trať opravdu užívám. Doufám tedy, že zítra budeme moci předvést dobrou show před indickými fanoušky.

Vijay Mallya, šéf týmu
Včerejší tréninky naznačily, že jsme o něco konkurenceschopnější než v předchozích závodech. Myslím, že náš dnešní výkon to potvrdil. Časy dosažené ve třetím tréninku dokládají pokrok, který jsme učinili přes noc. Je povzbuzující od jezdců slyšet, že vozu více věří, což nám v poslední době scházelo.

Oba piloti cítili, že ve voze bylo ještě trochu více výkonnosti, ale nemyslím si, že by to o moc změnilo naše pozice na roštu. Body jsou v zítřejším závodě naším jasným cílem. To se nám v posledních několika letech dařilo a věřím, že budeme mít rychlost na to, abychom mohli s vozy kolem nás bojovat a získat ve svém domácím závodu nějaké body.

 

WILLIAMS

Valtteri Bottas, 15.
Dnes to bylo velice těsné. V Q1 se nám z vozu podařilo dostat takřka vše, i vyvážení bylo celkem dobré. V Q2 jsme byli trochu ovlivněni během naší poslední jízdy – na konci zahřívacího kola se vytvořila kolona vozů, což zapříčinilo ochladnutí mých pneumatik a my tak v úvodu letmého kola ztratili nějaký čas.

Mohli jsme být ještě o něco rychlejší, ale musím říci, že vozy před námi jsou i tak o něco silnější při jízdách na jedno kolo, takže naše dnešní pozice je celkem spravedlivý odraz toho, kde se tento víkend pohybujeme. Přes noc se ještě pokusíme udělat nějaké drobné změny, abychom zítra mohli zabojovat o pozice lepší.

Pastor Maldonado, 18.
Během mého prvního rychlého kola v Q1 jsem se hned dvakrát dostal do provozu – poprvé v úvodní zatáčce a pak znovu v zatáčce číslo 10, což v podstatě zničilo mou kvalifikaci. Protože jakmile jsem dostal konečně šanci zajet čisté kolo, pneumatiky už měly to nejlepší za sebou. Obvykle se mi povede v závodě získat pár pozic k dobru, stejně tak náš vůz je rychlejší v závodním režimu, takže si jsem celkem jistý, že se zítra dokážeme posunout vpřed.

Xevi Pujolar, hlavní závodní inženýr
V posledním volném tréninku jsme museli upravit naše plány, jelikož byl kvůli špatné viditelnosti o poznání zkrácen. Ale i tak se vyvážení vozu se zlepšujícími se podmínkami na trati taktéž vylepšovalo.

Věděli jsme, že to bude extrémně vyrovnaná kvalifikace, protože dostat pneumatiky do správné provozní teploty je zde velice obtížné. Bohužel Pastor byl zdržen během svého prvního letmého kola a pak již nezbývalo dost času, aby pneumatiky znovu ochladil před svým druhým pokusem, což rezultovalo v konečnou 18. pozici.

Valtterimu se povedlo najít na trati trochu volného místa a dostat se tak do Q2. Zde bohužel během svého zahřívacího kola narazil na silný provoz v sektoru č.3, takže nebyl schopen dostat pneumatiky do té správné teploty a kvalifikoval se nakonec jako 15.

Měkčí směs je extrémně citlivá na opotřebení, zatímco střední pneumatiky působí robustněji. Takže očekáváme, že v závodě uvidíme spoustu různých strategií, což doufejme otevře i prostor pro nás, abychom získali nějaké pozice.

 

MARUSSIA

Jules Bianchi, 19.
Dopoledne jsem s vyvážením vozu moc spokojený nebyl, ale zdá se, že jsme na to přišli a má kvalifikace byla dobrá. S Caterhamem to je po celý víkend velmi těsné, takže mě těší to, že jsme dnes skončili před oběma.

Myslím, že je před námi zajímavý závod, takže je těžké cokoliv předpovídat, ale rád bych si samozřejmě udržel svou startovní pozici vůči nim a možná se objeví nějaké další příležitosti.

Max Chilton, 22.
Jde o těžký víkend kvůli vyvážení vozu a na tomto okruhu to musíte mít opravdu v pořádku, abyste na to mohli s důvěrou tlačit. Dopoledne jsem byl o něco spokojenější, ale v kvalifikaci to tak dobře nevycházelo.

Ačkoliv jsem byl ve své první jízdě blíže ke skupince před sebou, nedokázal jsem se v té druhé zlepšit. Ve své závodní rychlosti si trochu více věřím, takže přes noc budeme tvrdě pracovat, abychom poznali, co bychom mohli udělat pro její optimalizaci.

John Booth, šéf týmu
U Julese jsme před kvalifikací udělali poměrně velké změny, protože byl z obou pilotů tím méně spokojeným. Zdá se, že u něj vyšly. Po první jízdě Max se svým vozem nebyl spokojený, ve druhé se nedokázal zlepšit, jak jsme očekávali.

Jules čekal dnes velkou výzvu od Van der Gardeho, ale nakonec si s ní poradil. Je to dobré, že budeme startovat před Caterhamy, ale jsem si jistý, že to zítra bude napříč celým polem zajímavé.

 

CATERHAM

Giedo van der Garde, 20.
Byl jsem opravdu spokojen s tím, jak se včera auto chovalo a na začátku třetího tréninku to nebylo moc odlišné. Trošku jsem se potýkal s nedotáčivostí v zatáčkách 10 a 11, proto jsme přidali přítlak na předním křídle, abychom tomu pomohli, ale celkově to i tak bylo ok. Potom jsem měl problém zahřát přední pneumatiky a potýkal se s nedotáčivostí v prostředním sektoru, takže jsme udělali pár dalších změn před kvalifikací, abychom se s tím vypořádali.

Vyjeli jsme na měkké sadě a bylo to ok, ale stále jsem mohl svůj čas zlepšit, zvlášť ve středním sektoru. Plánovali jsme dvě rychlá kola, ale bylo jasné, že to zvládneme i s jedním a můj čas a to kolo bylo dost blízko maximu, co jsem mohl z auta dostat. Pneumatiky v prvním sektoru nefungovaly naplno, takže možná tam jsem mohl získat desetinu či dvě, ale druhý a třetí sektor byl blízko maximu. Víme, že máme závodní rychlost na to odjet našim hlavním soupeřům, takže zítra uvidíme.

Charles Pic, 21.
Začali jsme třetí trénink na středně-tvrdé sadě a po změnách, které jsme udělali přes noc, jsem byl s vozem mnohem spokojenější. Přilnavost přední části byla lepší a auto se chovalo konstantně v těch rychlých zatáčkách - jednoduše se chovalo normálně. Stále musíme zapracovat na stabilitě při nájezdu do zatáčky a i při výjezdu, ale celkově je to velký krok vpřed oproti pátku. Konečný čas na měkké sadě ukázal pokrok a i když byl trénink zkrácen, stále byl pro nás dobrý.

V kvalifikaci měla trať ještě lepší přilnavost, ale já to v první chvíli nemohl plně využít. Proto jsme ubrali na předním křídle a vyjeli na jedno rychlé kolo. Bohužel jsem se zasekl mezi několika vozy a nemohl najít volné místo, abych zajel čas, který víme, že je auto schopné zajet, tak jsem dojel 21.

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení týmů po kvalifikaci v Indii

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 26.10.2013 19:11 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 4 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Pirelli

Vettel získal v Indii pole position, za ním odstartují Mercedesy, Lotus chyboval

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  2. Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

  3. Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

  4. Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

  6. Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud