V květnu bylo oznámeno, že partnerství McLaren – Honda, které v minulosti přinášelo úspěchy v podobě titulů mistra světa, se od sezony 2015 obnoví.
Motory má McLaren pro příští léta zajištěny, ale zdaleka neví, kdo bude s nimi jezdit v jejich monopostech. Oficiální jistotu nemají Button a Pérez ani pro rok 2014… Šéf McLarenu Martin Whitmarsh přispěl k nepřehlednosti trhu s jezdci v průběhu závodního víkendu v Singapuru svým prohlášením, že je nakloněn myšlence návratu Fernanda Alonsa do McLarenu, jestli bude dostupný.
První období Hondy ve Formuli 1 jako dodavatele motorů pro McLaren zahrnovalo také dvě sezony s Ayrtonem Sennou a Alainem Prostem a šéf Hondy pro motorsport Yasuhisa Arai potvrdil, že angažování silných jezdců bude klíčovým prvkem v opětovném spojení s McLarenem.
„V osmdesátých letech to bylo v McLarenu hezké období se Sennou a Prostem, kteří byli vynikajícími piloty. Bylo to nádherné,“ vyhlásil Arai. „V současnosti jsme se stále nerozhodli, kdo by měl v týmu jezdit. Jediné co víme, že by to měli být výborní piloti v dobrém týmu s doboru organizací. Tyto věci musí být připraveny, abychom dobře začali.“
I když Honda naposledy stavěla motory pro Formuli 1 v roce 2008 a její příští soupeři budou mít v roce 2015 výhodu jedné sezony výroby motorů podle nové specifikace, Arai se jasně vyjádřil, že Honda chce ve Formuli 1 úspěchy. „Rozhodli jsme o opětovné účasti od roku 2015 a jsme odhodláni vítězit. To je náš hlavní cíl hned v prvním roce.“
Honda byla nedávno spojována se snahou angažovat současného šéfa týmu Mercedes Brawna, který šéfoval v minulosti týmu Honda a pak jej převzal, když Honda odešla z Formule 1. Mercedes i Brawn popřeli jednání s Hondou. Arai vyhlásil, že o kontaktech s Brawnem dokonce ani neslyšel. „Nikdy jsem o tom neslyšel, je to pro mě překvapení! Nemyslím ani, že se to stane v budoucnosti,“ dodal Arai.