RED BULL
Sebastian Vettel, 1.
Je to úleva a speciální den. Bude trvat, než to vstřebám, ale jsem nesmírně pyšný, tým odvedl skvělou práci se strategií a zastávkou v boxech. Bylo to těžké - dal jsem do toho všechno a je to těžké, když jedete na hraně. Nemůžete to přehnat, protože by vám odešly pneumatiky a musíte se taky co nejrychleji prodrat provozem. Safety car nám dnes nepomohl a Lotusy byly neuvěřitelně rychlé. Lépe to zvládli s pneumatikami a nedali nám to zadarmo, jsem šťastný, že to fungovalo.
Je to naprosto neuvěřitelné, jsem strašně šťastný. Kimi na to na konci hodně tlačil. Zkusili to s odlišnou strategií. Pro nás to byl solidní závod, ale na konci to bylo náročné. Pár kol to bylo hodně těsné s Romainem. Pár kol jsem také neměl KERS, který nefungoval, takže to bylo obtížné. Ale spravilo se to a to nám pomoho udržet si pozici. Jsem šťastný, že závod trval 60 kol a ne 61 nebo 62!
Mark Webber, 7.
Pochopitelně jsem věděl, že jsme během pit stopu ztratili kolo, ale už jsem neviděl, že někoho trefilo. To se nemělo stát. Doufám, že je v pořádku, to je teď to hlavní. Dnešek byl trochu jako noční můra. Chcete se zítra probudit a zkusit to znovu.
Měli jsme výborný start a dostali se tak do skvělé pozice, kdy jsme se Sebem vedli pole až do první zastávky, kde se všechno zvrtlo. Dnes jsme ztratili spoustu bodů a šanci bojovat o vítězství. Bohužel tady neexistuje žádné tlačítko „vrátit zpět“.
Christian Horner, šéf týmu
Nejdůležitější dnes je, že kameraman, kterého trefila ona pneumatika, neutrpěl žádná zranění, ohrožující ho na životě. Takovéto věci nám připomínají, že práce v boxech je nebezpečná. Každý reagoval neuvěřitelně rychle a nejdůležitější je slyšet, že je v zásadě v pořádku.
Podíváme-li se na závod, tak pro každého pilota je výhra na domácí Grand Prix něco nesmírně speciálního a po zklamání z proklouznutí vítězství minulý týden na Silverstone musím říci, že dnes jel Sebastian zcela bezchybně a může být pyšný na to, čeho dosáhl před svými domácími fanoušky. Toto je pro něj obrovský výsledek – a to taktéž z hlediska šampionátu.
Mark dostal druhou šanci poté, co se během safety caru dostal do stejného kola jako zbytek pole. Pak se mu povedlo probojovat se zpět na bodované pozice. Je to velká škoda, že jsme dnes nedostali oba naše jezdce na stupně vítězů, ale všechna čest Markovi za jeho odhodlání. Musíme se podrobněji podívat co se pokazilo při jeho prvním pit stopu, ale jak jsem již řekl – naší hlavní dnešní výhrou je, že ten kameraman je v pořádku.
LOTUS
Kimi Räkkönen, 2.
Mohl jsem jet déle a museli jsme přemýšlet, zda bych to dojel až do konce. Měl jsem ale velký problém s rádiem. Mohl jsem slyšet, co mi tým říká, ale oni neslyšeli mě - kromě dvou zatáček. Přemýšlím, zda jsme to neměli dojet do konce, protože pneumatiky byly ok. Je těžké odhadnout, co by se dělo v posledních kolech. Měli jsme dobrou rychlost. Pomohla nám vyšší teplota, protože auto není jiné než v Silverstone a také nám víc sedí vyšší přítlak.
Měli jsme dobrý závěr, ale bylo to co se rychlosti týče hodně vyrovnané, takže by bylo obtížné předjíždět. Pomohlo by mít víc kol, ale musel jsem to zvládnout během 60. Myslím, že kdyby byl závod delší, byl by to velký souboj a já bych jej (Vettela) nakonec předjel. Zkusili jsme všechno a nevyhrál jsem, ale myslím, že pro tým je to dobrý výsledek. Budeme se snažit dál.
Romain Grosjean, 3.
První stint byl úžasný, pozorovat 1. místo na ukazateli, a auto fungovalo na měkčí směsi mnohem lépe, než jsme si mysleli. Po první zastávce jsme byli před všemi ostatními. Jakožto tým jsme museli do košíku vložit odlišná vajíčka a vybrat si různé strategie.
Zdá se, že ta Kimiho fungovala lépe. Je však dobré být zpět na pódiu. Léto je zpět, což nám pomůže být pravidelněji na čele. Přimět konečně vůz i pneumatiky dohromady k fungování je příjemné.
Eric Boullier, šéf týmu
Po prvních zastávkách v boxech jsme se zdrželi za Mercedesy a to nás stálo tři nebo čtyři desetiny sekundy a tam jsme ztratili vítězství. Přišli jsme o první místo. Rozhodně jsme dnes měli nejrychlejší auto. Oba naši piloti spolu bojovali až do chvíle, než se začali zdržovat a věděli jsme, že Kimi by mohl Vettela dojet, Romain ne, proto jsme se rozhodli tak, jak jsme se rozhodli. Kimi byl rychlejší, protože měl jinou sadu a my je museli nasadit, abychom se ujistili, že bude stíhat Sebastiana.
FERRARI
Fernando Alonso, 4.
Tohle je maximum, co jsme mohli zvládnout. Závod nebyl špatný, což jen odráží fakt, že jsme jen pár sekund za vítězem. Bylo to 60 dobrých kol, ale nebylo to dost na podium. Byli jsme překvapeni, že měkká sada vydržela tak dlouho (na začátku závodu). Mysleli jsme, že první zastávky přijdou kolem šestého, sedmého kola, ale Grosjean zajel až po kole 12 (bylo to 14 kolo). Ztratili jsme během prvních dvaceti kol, kdy jsme měli být rychlejší. Jinak by podium bylo možné.
Felipe Massa, nedokončil
Jsem velice zklamaný tím, co se stalo. Obzvláště poté, když zbytek víkendu proběhl tak hladce. Na začátku čtvrtého kola se mi při brzdění do první zatáčky zablokovala zadní kola a já nemohl nijak zabránit smyku. Když vůz konečně zastavil, převodovka se zasekla na pátém stupni a já tak nedokázal udržet motor v chodu. Bylo to velice divné, protože tým do té doby nezpozoroval žádnou anomálii.
Střední pneumatiky nepracovali tak, jak jsme si představovali, ale možná postupem času vstoupily do hry i jiné faktory, které se mohli postarat o rozdíl – jako například vyšší teploty. Nyní se již hodlám soustředit na další závod, ve kterém udělám vše pro to, aby se situace otočila opět v můj prospěch.
Pat Fry, technický ředitel
Dnešní teploty a podmínky na trati byly kompletně odlišné od toho, co jsme zde měli možnost pozorovat po zbytek víkendu, což mělo vliv na strategii mnoha týmů. Co se nás týká, tak si nemyslím, že by finální výsledek byl nějak odlišný, kdybychom se rozhodli pro jinou strategii.
Naše rychlost na měkčí směsi byla lepší, než jsme očekávali. A to jsou tyto pneumatiky náchylnější na vyšší teploty, než tvrdší směs, jejíž degradace byla dnes znatelně vyšší, než se předpokládalo, což nám způsobilo řadu problémů s vyvážením vozu během prvního stintu.
Je mi líto Felipeho, který měl velice povedený start, ale naneštěstí při brzdění zablokoval zadní kola a vylétl z trati, za což mohl nejspíše nedostatek přilnavosti. Fernando dostal z vozu maximum, snažíc se útočit na jezdce vepředu. Je to škoda, že nám na konci jen těsně uniklo pódium, zejména když rychlost Red Bullů a Lotusů nebyla o moc vyšší, než naše.
Nyní jsou před námi dva týdny před dalším závodem v Maďarsku, během kterých se budeme snažit nadále zmenšovat naši ztrátu na nejlepší.
MERCEDES
Lewis Hamilton, 5.
Musím se hodně držet, protože o těchto pneumatikách nemohu říci nic pozitivního. Nechápu, proč se na nich tak trápíme, ale to je motorsport. Jediné pozitivum je, že jsme získali body. Je to škoda, protože tým trvdě pracuje, aby odvedl dobrou práci. Je jasné, že máme dobré auto, ale na těchto pneumatikách nefunguje. Zmeškání testu v Silverstone nám nepomůže, ale musíme to brát, jak to je. Musíme se i nadále snažit a modlit se, že nové pneumatiky budou na našem voze fungovat.
Nico Rosberg, 9.
Vůz se dnes neřídil tak dobře. Hodně jsme se potýkali se zadními pneumatikami a to je důvod, proč jsme nebyli schopni držet krok s chlapci vepředu. Přesto jsem si užil i trochu zábavy, když jsem přezul na novou sadu pneumatik a mohl jsem pořádně zatlačit a zabojovat o pár bodů.
Přesto – nyní musíme více porozumět novým pneumatikám, protože se zdá, že nové směsi se chovají zcela jinak v takto horkých podmínkách. V několika příštích týdnech nás tak čeká spousta práce, abychom do Maďarska přijeli co nejlépe připravení.
Ross Brawn, šéf týmu
Naše první dnešní myšlenky směřují za kameramanem, který byl dnes v pit lane sražen uvolněným kolem. Naštěstí se zdá, že neutrpěl žádná vážnější zranění. Berme to jako další připomínku toho, jak nebezpečný náš sport je a že je třeba neustálá bdělost, pokud jde o bezpečí.
Náš dnešní závod se skládal ze dvou polovin. V první části jsme opět přetěžovali pneumatiky – zejména pokud jde o měkčí směs – a naše výkonnost se vytratila. Nicméně, jak se teplota ustálila, oba naši piloti byli schopni probojovávat si cestu zpět. Lewis i Nico tlačili až do posledních kol, za což byli náležitě odměněni.
V jednu chvíli to vypadalo, že odsud snad odjedeme s prázdnou, tudíž jsme rádi, že se nám podařilo zachránit alespoň 12 bodů. Věděli jsme, že je zde stále onen otazník nad naší rychlostí za teplého počasí. A dnešek ukázal, že máme stále na čem pracovat. Od Bahrajnu a Barcelony jsme udělali obrovský krok vpřed, kde jsme taktéž trpěli za podobných podmínek. Nicméně dnes byl náš výkon mnohem lepší.
Stále se nám ještě nepodařilo přenést naší kvalifikační rychlost do závodu. Třítýdenní pauza do dalšího závodu v Maďarsku nám tak dává další příležitost k zamyšlení, jak se posunout dále z hlediska managementu pneumatik a jak náš vůz dále zrychlit.
McLAREN
Jenson Button, 6.
Caterham nám zkazil závod, protože jsme jinak bojovali o páté místo. Oni samozřejmě bojují o své pozice, ale pokud je máváno modrou vlajkou, musejí se odklidit. Bylo to zklamání a já s nimi už mluvil - nemyslí si, že udělali něco špatně. Máme na to pochopitelně odlišný názor, ale když bojujete o pozice a předjíždíte někoho o kolo, očekáváte, že vám uhnou. Myslím, že to byl ale jinak dobrý víkend a z auta jsme dostali co se dalo. Neudělali jsme nic špatně.
Sergio Pérez, 8.
Myslím, že oproti Silverstone to byl velký pokrok. Musel jsem na konci po safety caru dojet na jedné sadě pneumatik a myslím, že jsem udělal maximum. Auto bylo dnes dobré a rychlost jsme měli silnou. Z tohoto úhlu pohledu jsem spokojen.
Martin Whitmarsh, šéf týmu
Oba naši jezdci dnes předvedli fantastický výkon – podařilo se jim správně pracovat s pneumatikami, jeli agresivně, když to bylo potřeba, a vždy byli schopni vytěžit z auta maximum. Jen škoda že oba ztratili v posledním kole po jedné pozici.
To je trochu frustrující – na konci jsme se potýkali se silným provozem a Jenson tak ztratil pár cenných sekund v kritické fázi závodu. To umožnilo Lewisovi, aby se na něj rychleji dotáhl a následně získal ve svůj prospěch pozici, kterou jsme si měli již ponechat.
Celý tým dnes předvedl vynikající práci: naše strategie byla perfektní, pit stopy bezchybné a inženýři dostali z auta maximum.
Byl to povedený závod, ale stále ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, ačkoliv je zde řada pozitiv, které si odsud odvážíme. Dáme hlavy dohromady během následující třítýdenní pauzy a pokusíme se zúročit dobrou práci, kterou jsme tento víkend předvedli.
SAUBER
Nico Hülkenberg, 10.
Byl to extrémně těžký závod. Bojoval jsem v každém kole, ale tohle je to, co jsme z toho mohli dostat. Abych byl upřímný, očekával jsem, že dnes budeme mít lepší rychlost, nebylo tomu ale tak. Auto se nechovalo tak dobře, jak jsem čekal.
Myslel jsem si a doufal, že budeme moci bojovat s McLareny, dnes však pro nás byli příliš rychlí. Byl to závod se spoustou předjíždění a souboji kolo na kolo, což je vždy zábavné. Když ale musíte neustále bojovat, není to moc dobrou strategií, protože to je náročné na pneumatiky a vy ztrácíte čas. Nicméně, tento víkend byl lepší než ten předchozí. Neměli jsme pro auto vylepšení, experimentovali jsme s nastavením, což fungovalo dobře.
Esteban Gutiérrez, 14.
Od počátku do konce jsme bojovali o pozice, takže to byl velmi těžký závod. Předjíždění bylo obtížné, protože nám na rovinkách scházela rychlost. Můj rytmus byl celkem slušný a zkoušel jsem odvést to nejlepší. Strategie nebyla ideální, ačkoliv šlo vše podle plánu, akorát jsme zajeli do boxů právě před safety carem, což nám věci neulehčilo.
Moniša Kaltenbornová, šéfka týmu
Jeden bod není přesně to, co jsme po silné kvalifikaci očekávali, ale výjezd safety caru nám nenahrál do karet. I tak se k testu v Silverstone a k další velké ceně přesuneme se sebevědomím. Nico předvedl velmi dobrou výkonnost. Obzvlášť poslední stint byl absolutně vzrušující. Samozřejmě nejsme tam, kde bychom chtěli být, učinili jsme však krok správným směrem.
FORCE INDIA
Paul Di Resta, 11.
Tohle pro nás nebyl jeden z těch nejsnadnějších víkendů, ale ve finální fázi závodu to vypadalo, že máme nakročeno směrem k bodům. Bohužel nám během posledních několika kol odešly pneumatiky. Byl to zkrátka risk jet pouze na dvě zastávky v boxech, obzvláště když jsme první pit stop absolvovali během safety caru.
Byly zde chvíle, kdy vůz fungoval velice dobře, ale během prvního stintu na středních pneumatikách jsem se vážně trápil s vyvážením. To se po poslední zastávce v boxech zlepšilo, ale to už jsme byli mimo přední pozice. Je smutné takto přijít o body, takže musíme oprášit náš potenciál a vrátit se zpět do obvyklé formy.
Adrian Sutil, 13.
Tento závod se pro nás ukázal být velkým zklamáním. Z nějakého důvodu nám tento víkend chyběla rychlost. Trápil jsem se s pneumatikami a musel jsem tak změnit svou strategii ze dvou na tři pit stopy. Také jsem stratil nějaký čas při mé poslední zastávce v boxech a pak už byly body zkrátka příliš daleko.
Robert Fernley, zástupce šéfa týmu
Je zklamáním ukončit naší sérii bodovaných umístěný, ale Paul byl dnes velice blízko zisku posledního bodu. Nakonec však jeho dvouzastávková strategie nestačila na odražení našich protivníků v závěrečných kolech. Adrianův závod byl taktéž výrazně ovlivněn degradací pneumatik, protože jsme jej museli uprostřed závodu přepnout na strategii tří zastávek.
Celkově nám chyběla rychlost a neměli jsme tak dostatečné tempo na to, abychom přiměli naší strategii fungovat. Navíc jak Paul, tak Adrian nebyli schopni předjet Maldonada poté, co safety car opustil trať, což taktéž negativně ovlivnilo naší strategii.
Po následující tři týdny tak budeme muset tvrdě pracovat, abychom se znovu dostali do formy, kterou jsme ukazovali na začátku sezony.
TORO ROSSO
Daniel Ricciardo, 12.
Poněkud nudný a frustrující závod z mého pohledu. Po startu jsem byl schopný držet pozici na měkčích pneumatikách, ale jakmile jsem přezul na tvrdší směs, tak jsem se začal trápit a nebyl jsem schopen z auta dostat maximum. Zkoušel jsem tlačit, ale nebylo to nic platné.
Brzy jsem začal mít problémy s blokováním brzd a přilnavostí. To znamenalo, že jsem musel jet o poznání plynuleji. Bylo frustrující stále kroužit dokola a pozorovat, jak se postupně propadám hlouběji polem. Momentálně si to nedovedu vysvětlit, takže naším úkolem bude podívat se na data a pokusit se zjistit, proč jsem po většinu víkendu nebyl dostatečně rychlý.
Jean-Eric Vergne, nedokončil
Není moc co říci, protože poté, co jsem celý víkend nebyl dostatečně rychlý, se dnes absolutně nic nezměnilo. Auto se hned od startu řídilo velice složitě. Pak tu ještě byl ten incident v boxech, kdy jsem musel tvrdě brzdit, abych se vyhnul Di Restovi, kterého jeho tým vypustil přímo přede mne, což mě taktéž stálo hodně času.
Navíc ve 23. kole mi tým oznámil, že na mém voze zaznamenal problém s hydraulikou a zavolal mne definitivně do boxů. Pochopitelně to je obrovské zklamání, jelikož se jedná o druhé vypadnutí v řadě. Víkend hodný zapomenutí.
Franz Tost, šéf týmu
Pochopitelně je zklamáním odjíždět bez bodu, obzvláště poté, co Daniel skončil v kvalifikaci jako šestý. V současné éře, kdy jsou odstoupení čím dál vzácnější, je obzvláště frustrující, že jsme museli zavolat JEVa zpět do garáže kvůli problému na hydraulice.
Dnes nám chyběla rychlost, a přestože se Daniel snažil co mohl, tak byl schopen bojovat jen se Saubery a s Force Indiemi, ale nebyl dostatečně rychlý, aby mohl konkurovat McLarenu, který dnes byl velice silný. A kvůli tomu jsme dnes vypadli z bodované desítky. Co se naší strategie týká, tak bylo poměrně jasné, že na tři zastávky pojede většina pole.
Věděli jsme, že tento víkend pro nás bude obzvláště obtížný, jelikož místní trať plně nevyhovuje charakteristikám našeho vozu. Ovšem pro příští závod v Maďarsku máme naplánovány nové díly a ještě před tím nás čeká dvoutýdenní volno, ve kterém se pokusíme náš vůz dále zrychlit.
WILLIAMS
Pastor Maldonado, 15.
Dnes to byl z našeho pohledu dobrý závod. Vše se vyvíjelo dobře a my byli na cestě za prvními body. O to větší je pak zklamání skončit takto vzadu po problémech během zastávek v boxech. Ale je třeba odnést si odsud i řadu pozitiv, které nám pomohou posouvat se vpřed.
Valtteri Bottas, 16.
Neměli jsme dnes moc dobrý start, měli jsme dokonce problémy vůbec se odlepit od startu. Také jsme ztratili nějaký čas v boxech, takže se musíme podrobněji podívat, co se vlastně stalo. Závodní tempo bylo o moc lepší, než jsme po trénincích předpokládali, což znamenalo, že jsme mohli zabojovat o body. Bohužel to však nakonec nedopadlo.
Mike Coughlan, technický ředitel
Do závodu jsme odstartovali na středních pneumatikách, přičemž většina vozů okolo nás startovala na měkčí směsi. To znamenalo, že jsme se mohli vymanit z provozu a získat nějaké pozice k dobru. Měli jsme v plánu strategii dvou zastávek v boxech, což se nám nakonec i povedlo. To, že jsme poprvé zastavili před výjezdem safety caru, nám taktéž pomohlo.
Jezdci jeli velice čistě a dařilo se jim starat se řádně o pneumatiky. Bohužel jsme ztratili spoustu času v boxech. Měli jsme problém se sundáním pravého předního kola u obou vozů a v případě Valtteriho poslední zastávky taktéž s levým zadním. V důsledku toho jezdci nebyli schopni závod dokončit na pozicích, které by si zasloužili. Již zjišťujeme, co za tímto problémem stálo, abychom se mohli ujistit, že se již do budoucna nebude opakovat.
Celkově nám však naše strategie, spolu s vyšší teplotou tratě a správným managmentem pneumatik umožnila dostat se do pozice, ze které můžeme zabojovat o nejlepší desítku.
CATERHAM
Charles Pic, 17.
Můj start byl OK - předjel jsem Chiltona a musel jsem do první zatáčky dost brzdit a na pravé zadní pneu jsem cítil vibrace. Plán byl zastavit velmi brzy, abychom nemuseli měnit strategii. Na konci čtvrtého kola jsme přezuli na střední sadu. Ve druhém stintu bylo opotřebení dobré. Chtěli jsme zastavit dřív, abychom pokryli zastávku jednoho vozu Marussie, ale pneumatiky držely.
Konečně jsme měli štěstí se safety carem - a my zajeli do boxů, ze kterých jsem vyjel za mým týmovým kolegou - 17. Jelikož jsme při safety caru změnili plány a já musel zvládnout novou sadu středně-tvrdých pneu, které dobře držely, dokud jsem neměl ve 35 kole defekt a musel neočekávaně do boxů. To pokazilo strategii a je to smůla, protože jinak bychom byli ve skupince, která se díky safety caru sjela. To je frustrující, ale nemohl jsem s tím nic dělat. Kvůli yastávce jsem byl poslední, ale předjel jsem Chiltona i Gieda - od té doby to bylo jen o tom dojet.
Giedo Van Der Garde, 18.
Měl jsem dobrý start, předjel dvě auta a potom v prvním kole Verghneho a na konci kola byl 17. Auto bylo dobré, ale chtěl jsem se zbavit měkké sady pneu a držel se plánu, takže jsme přezuli na střední, která v trénincích dobře fungovala. Zrovna jsem uviděl modré vlajky, když vyjel safety car, po restartu jsem byl za Bottasem a Gutiérrezem a před Charlesem.
Potom to byl celkem osamělý závod! Snažil jsem se dojet bez problému, do konce jsem už modré vlajky neviděl, takže konec byl bez potíží. Na konci jsem přišel o rychlost, ale já i Charles jsme byli dost za našimi nejbližšími soupeři, takže to byl souboj až do cílové čáry. I přes ztrátu toho místa to pro mě byl malý krok vpřed. V Maďarsku chceme ukázat další pokrok.
MARUSSIA
Max Chilton, 19.
Dnes to nebyl jednoduchý závod. Oba jsme měli problém při startu a během několika úvodních kol. Pak jsem se v autě začal cítit pohodlněji a dotahoval jsem se na Charlese a Julese. Naneštěstí pro Julese jej postihl problém s motorem, takže jsem věděl, že musím ze sebe vydat to nejlepší a získat tak dobrý výsledek pro tým.
Uprostřed stintu už mezi mnou a Caterhamem nebylo zhola nic, když v tom na trať vyjel safety car a narušil všem strategie. Rozhodli jsme se správně, ale přesto jsem se posledních deset kol potýkal se zadními pneumatikami. Ovšem celkově jsem se svým výkonem spokojený.
Jules Bianchi, nedokončil
Pochopitelně je zklamání skončit v závodě tak brzy – a to kvůli problémům s motorem. Měl jsem velice špatný start a byla to veliká bitva dostat se z této pozice a zůstat před Charlesem. Zrovna jsem absolvoval svůj druhý pit stop a dostal se před Van Der Gardeho, když můj motor odešel.
Přesto si myslím, že jsem měl dostatečnou rychlost, abych za sebou oba Caterhamy udržel, kdybych býval nemusel odstoupit. Auto bylo dobře vyvážené a mohli jsme tak ukázat kvalitní závodní tempo. Celkově to byl však dost přímočarý víkend. Asi nám nebylo souzeno, aby to byl náš závod, nyní se tak již musíme soustředit na Maďarsko.
John Booth, šéf týmu
Dnešní výsledek je neuvěřitelným zklamáním pro celý tým. Je zjevné, že jsme dnes měli mnohem větší potenciál, ale Julesův problém s motorem znamenal, že jsme nebyli schopni porazit naše nejbližší konkurenty. Stále ještě neznáme příčinu tohoto selhání, ale věřím, že dnes večer budeme moci s Cosworthem celý problém analyzovat.
Oproti tomu všemu bylo potěšující vidět Maxe jet stejným tempem jako Jules i oba Caterhamy během celého závodu. Bohužel jeho vůz byl lehce přetáčivý, což přetěžovalo jeho pneumatiky v pozdějších fázích jeho stintů. Nyní se již soustředíme na test nováčků a maďarskou Grand Prix.